Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Har du en gammel rangliste?
|
|
Dolmer |
Lagt på d. 04-10-2018 13:07
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 963 Tilmeldt: 01.05.17 |
Hej! Ved du hvem, eller kender du en der har stået for nogle af ranglisterne på CC? ![]() ![]() Jeg mangler et par stykker. Sæson: 2, 10, 11, 12, 13, 14, 17 og 23. På forhånd tak, hvis du kan hjælpe mig! Crew
Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden? Se her: Skype samtale Facebook gruppe Facebook side Discord kanal |
|
|
Cortiso Stoian |
Lagt på d. 04-10-2018 14:21
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 518 Tilmeldt: 22.09.16 |
Jeg kigger lige hvad jeg skulle have. Har nok ranglisterne fra 10-16 stykker hvis ikke jeg tager helt fejl. Cortiso Stoian - 32 år - Rumæner Santander-Massi Sejre - Top 3 - Top 10 21 - 14 - 90 |
|
|
Cortiso Stoian |
Lagt på d. 05-10-2018 10:50
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 518 Tilmeldt: 22.09.16 |
Skal bare lige finde det USB stik det ligger på - eller på min gamle computer.. men finder lige ud af det i weekenden. ![]() Cortiso Stoian - 32 år - Rumæner Santander-Massi Sejre - Top 3 - Top 10 21 - 14 - 90 |
|
|
Dolmer |
Lagt på d. 05-10-2018 11:40
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 963 Tilmeldt: 01.05.17 |
Det lyder super godt! ![]() Fang mig endelig gerne, når du har tjekket (Y) Crew
Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden? Se her: Skype samtale Facebook gruppe Facebook side Discord kanal |
|
Spring til debat: |