Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Løbsønsker s10
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 31-03-2012 15:10
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Skriv jeres ønsker her. Husk at det er mig, som bestemmer 100 % med mindre andet står i jeres kontrakt. Nyheder Da vi med sæson 10 benytter PCM11 har vi den nye prologevne med. Det betyder også at samtlige etaper i ICCU-Touren har fået nye profiler som alle ser anderledes ud end i PCM09. Den nye evne, PROLOG, gør også at mange flere løb har fået indført en kort enkeltstart for at retfærdiggøre denne evne hvor det passer ind. Det har endvidere betydet at mange af de mindre etapeløb har fået tilføjet en etape eller 2. Det betyder at de mindre etapeløb er på alt fra 4-6 etaper mens GT´s nu er på ca. 13 etaper. Løbsændringer E3 Prijs Vlaanderen erstatter Strade Bianche og flyttes frem som det første brostensløb. Træthed Din rytter har 36 løbsdage at benytte sig af, det er ikke det samme som 36 etaper men skal ses som en form for måling af rytterens træthed. Alle mindre etapeløb koster 4 løbsdage men kan altså være på alt fra 4-6 etaper. Information til rytteren - Du har 36 løbsdage (Undtagen 21-23 årige som ingen begrænsning har på antallet af løb de kører i en sæson, dog kun 2 GT´s på en sæson) - Endagsløb tæller som 2 løbsdage - Man kan kun deltage i 2 GT´s på en sæson - VM/OL tæller ikke med i dine løbsdage og du bliver udtaget af landstræneren, hvis du findes egnet. - U23-løb køres automatisk og koster ikke løbsdage Løbskalenderen i kørt rækkefølge Santos Tour Down Under FL, BK, FL, BK, FL Træthed: 4 løbsdage Paris-Nice FL, BJO, ITT, BJN, BK Træthed: 4 løbsdage Milan San-Remo Fladt endagsløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Katalonien Rundt Prolog, FL, BJO, BK, FL Træthed: 4 løbsdage E3 Prijs Vlaanderen (Erstatter Strade Bianche) Fladt brostensløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Gent-Wevelgem Fladt brostensløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Flandern Rundt Bakket brostensløb Træthed: 2 løbsdage Baskerlandet Rundt (Samtidigt med P-R) BK, BK, BK, BJO, BK Træthed: 4 løbsdage Paris-Roubaix Fladt brostensløb Træthed: 2 løbsdage Giro del Trentino (Samtidigt med AGR, LFW, LBL) ITT, BK, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Amstel Gold Race Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage La Fleche Wallonne Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Liege-Bastogne-Liege Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Giro d'Italia Prolog, FL, FL, BJO, ITT (BJ), BJ, FL, BK, ITT, FL, FL, BJO, BJO Træthed: 11 løbsdage Criterium Dauphine Prolog, FL, FL, ITT, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Chrono des Nation Flad Individuel enkelstart Træthed: 2 løbsdage Tour de France (Samtidigt med Østrig Rundt) Prolog TT (formiddag) + Prolog TTT (eftermiddag), FL, FL, BJO, BK, FL, ITT (BK), BJO, FL, BJO, BJO, FL Træthed: 11 løbsdage Østrig Rundt BK, BJN, BJO, BK, BJO Træthed: 4 løbsdage Clasica San Sebastian Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Danmark Rundt FL, FL, BK, FL (BRO), FL Træthed: 4 løbsdage Eneco Tour Prolog TT, FL (BRO), BK, FL, ITT, FL Træthed: 4 løbsdage Vuelta a Espana TTT, FL, FL, BK, BJO, BK, BJO, BJO, FL, BK, BJO, FL, FL Træthed: 11 løbsdage Paris-Tours Fladt forblæst iskoldt endagsløb Træthed: 2 løbsdage Lombardiet Rundt Bakket endagsløb med bjerge Træthed: 2 løbsdage Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Sebastian Gene |
Lagt på d. 31-03-2012 15:27
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 386 Tilmeldt: 23.06.11 |
Paris-Nice FL, BJO, ITT, BJN, BK Træthed: 4 løbsdage Giro del Trentino (Samtidigt med AGR, LFW, LBL) ITT, BK, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Giro d'Italia Prolog, FL, FL, BJO, ITT (BJ), BJ, FL, BK, ITT, FL, FL, BJO, BJO Træthed: 11 løbsdage Criterium Dauphine Prolog, FL, FL, ITT, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Tour de France (Samtidigt med Østrig Rundt) Prolog TT (formiddag) + Prolog TTT (eftermiddag), FL, FL, BJO, BK, FL, ITT (BK), BJO, FL, BJO, BJO, FL Træthed: 11 løbsdage Clasica San Sebastian Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Navn: Sébastian Gené
Alder: 31 år Hold: Jysk-Effo Cycling Ryttertype: Etapeløbsrytter |
|
|
Claudio Vieri |
Lagt på d. 31-03-2012 17:27
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 198 Tilmeldt: 24.06.11 |
Mine Ønsker: Santos Tour Down Under FL, BK, FL, BK, FL Træthed: 4 løbsdage Milan San-Remo Fladt endagsløb med bakker Træthed: 2 løbsdage E3 Prijs Vlaanderen (Erstatter Strade Bianche) Fladt brostensløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Gent-Wevelgem Fladt brostensløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Flandern Rundt Bakket brostensløb Træthed: 2 løbsdage Paris-Roubaix Fladt brostensløb Træthed: 2 løbsdage Amstel Gold Race Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage La Fleche Wallonne Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Liege-Bastogne-Liege Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Giro d'Italia Prolog, FL, FL, BJO, ITT (BJ), BJ, FL, BK, ITT, FL, FL, BJO, BJO Træthed: 11 løbsdage Clasica San Sebastian Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Paris-Tours Fladt forblæst iskoldt endagsløb Træthed: 2 løbsdage Alt i alt 35 Løbsdage ![]() Claudio Vieri Pensioneret rytter |
|
|
Tejay Phinney |
Lagt på d. 31-03-2012 19:29
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 691 Tilmeldt: 01.07.11 |
Paris - Nice (4 løbsdage) Giro del Trentino (4 løbsdage) Giro d'Italia (11 løbsdage) Chrono des Nation (2 løbsdage) Østrig Rundt (4 løbsdage) Vuelta Espana (11 løbsdage) 36 løbsdage. |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 01-04-2012 18:42
|
Husk nu, at hvis i ikke indsender ønsker smider jeg jer bare på nogle løb.
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Morten Konge |
Lagt på d. 01-04-2012 20:52
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1240 Tilmeldt: 23.06.11 |
Giro del Trentino (Samtidigt med AGR, LFW, LBL) ITT, BK, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Giro d'Italia Prolog, FL, FL, BJO, ITT (BJ), BJ, FL, BK, ITT, FL, FL, BJO, BJO Træthed: 11 løbsdage Østrig Rundt BK, BJN, BJO, BK, BJO Træthed: 4 løbsdage Vuelta a Espana TTT, FL, FL, BK, BJO, BK, BJO, BJO, FL, BK, BJO, FL, FL Træthed: 11 løbsdage Navn: Morten Konge Alder: 51 år Rytterstatus: Pensionist Ryttertype: Bjergrytter Nationalitet: Dansk Bedste placering på ICCU-Ranglisten: 6(s.14) Største sejr: vinder af vueltaen (s16) |
|
|
Urmas Koomab |
Lagt på d. 01-04-2012 21:40
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1334 Tilmeldt: 12.03.12 |
Santos Tour Down Under FL, BK, FL, BK, FL Træthed: 4 løbsdage Paris-Nice FL, BJO, ITT, BJN, BK Træthed: 4 løbsdage Milan San-Remo Fladt endagsløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Katalonien Rundt Prolog, FL, BJO, BK, FL Træthed: 4 løbsdage Baskerlandet Rundt (Samtidigt med P-R) BK, BK, BK, BJO, BK Træthed: 4 løbsdage Giro del Trentino (Samtidigt med AGR, LFW, LBL) ITT, BK, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Amstel Gold Race Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage La Fleche Wallonne Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Liege-Bastogne-Liege Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Criterium Dauphine Prolog, FL, FL, ITT, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Østrig Rundt BK, BJN, BJO, BK, BJO Træthed: 4 løbsdage Clasica San Sebastian Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Danmark Rundt FL, FL, BK, FL (BRO), FL Træthed: 4 løbsdage Eneco Tour Prolog TT, FL (BRO), BK, FL, ITT, FL Træthed: 4 løbsdage Vuelta a Espana TTT, FL, FL, BK, BJO, BK, BJO, BJO, FL, BK, BJO, FL, FL Træthed: 11 løbsdage Paris-Tours Fladt forblæst iskoldt endagsløb Træthed: 2 løbsdage Lombardiet Rundt Bakket endagsløb med bjerge Træthed: 2 løbsdage ![]() ![]() www.urmas-koomab.est - Navn: Urmas Koomab "The Orginal" - Født: 9. September (25 år) - Nationalitet: Estland ![]() - Hold: Pensioneret - Bopæl: Milano, Italien - Blog: The Orginal |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 01-04-2012 21:46
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1138 Tilmeldt: 23.06.11 |
Paris-Nice Træthed: 4 løbsdage Giro del Trentino (Samtidigt med AGR, LFW, LBL) Træthed: 4 Giro d'Italia Træthed: 11 Criterium Dauphine Træthed: 4 løbsdage Chrono des Nation Træthed: 2 løbsdage Tour de France (Samtidigt med Østrig Rundt) Træthed: 11 løbsdage ![]() Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Nathan Griffin III |
Lagt på d. 01-04-2012 22:12
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 380 Tilmeldt: 21.08.11 |
Mine kommer imorgen.
![]() |
|
|
Sebastian Gene |
Lagt på d. 01-04-2012 23:40
|
Nu hvor jeg ser, at Bonego foretrækker at satse på Giroen, har jeg intet imod at forsøge mig på Vueltaen.
Navn: Sébastian Gené
|
|
Nathan Griffin III |
Lagt på d. 02-04-2012 06:42
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 380 Tilmeldt: 21.08.11 |
Jeg bruger samme skema som min bror. *** Santos Tour Down Under (4 løbsdage) ** Milan - San Remo (2 løbsdage) * E3 Prijs Vlaanderen (2 løbsdage) * Gent-Wevelgem (2 løbsdage) * Amstel Gold Race (2 løbsdage) * La Fleche Wallonne (2 løbsdage) ** Giro d'Italia (11 løbsdage) ** Criterium Dauphine (4 løbsdage) **** Tour de France (11 løbsdage) ** Clacica San Sebastian (2 løbsdage) *** Danmark Rundt (4 løbsdage) *** Eneco Tour (4 løbsdage) *** Paris-Tours (2 løbsdage) ![]() |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 02-04-2012 12:27
|
Sebastian Gene skrev: Nu hvor jeg ser, at Bonego foretrækker at satse på Giroen, har jeg intet imod at forsøge mig på Vueltaen. Det er modtaget. God holdånd! Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Sebastian Gene |
Lagt på d. 02-04-2012 12:37
|
Chris Boardman skrev: Sebastian Gene skrev: Nu hvor jeg ser, at Bonego foretrækker at satse på Giroen, har jeg intet imod at forsøge mig på Vueltaen. Det er modtaget. God holdånd! Navn: Sébastian Gené
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 02-04-2012 12:38
|
Ja lige netop derfor vælge Bonego Giroen.
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 04-04-2012 15:34
|
![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
E3 Prijs Vlaanderen (Erstatter Strade Bianche) Fladt brostensløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Gent-Wevelgem Fladt brostensløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Flandern Rundt Bakket brostensløb Træthed: 2 løbsdage Paris-Roubaix Fladt brostensløb Træthed: 2 løbsdage Chrono des Nation Flad Individuel enkelstart Træthed: 2 løbsdage Danmark Rundt FL, FL, BK, FL (BRO), FL Træthed: 4 løbsdage Eneco Tour Prolog TT, FL (BRO), BK, FL, ITT, FL Træthed: 4 løbsdage Vuelta a Espana TTT, FL, FL, BK, BJO, BK, BJO, BJO, FL, BK, BJO, FL, FL Træthed: 11 løbsdage VM TTT Jeg er frisk på at blive sat på som hjælper i nogle løb men dette er bare mine ønsker. Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 04-04-2012 19:28
|
Lidt tid endnu.
|
|
Jonas Bogensen |
Lagt på d. 04-04-2012 20:09
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 23 Tilmeldt: 22.03.12 |
Danmark Rundt Paris-Nice Vuelta a Espana (Vil Godt forsvar min point trøje Santos Tour Down Under Tour de France 34 løbsdage ![]() Udvalgte resultater: Vinder af Pointtrøjen i Vuelta a Espana 09 |
|
Spring til debat: |