Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Training Tour of Belgium trupperne
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 04-04-2012 19:29
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Vodafone 1 David Smith - Kaptajn Frederik Heeg - Fri Elias Mauseth - Hjælper Rasmus Jørgensen - Hjælper Vodafone 2 Urmas Koomab - Kaptajn James Tuxen - Fri Bradley Tuxen - Fri (sprinter) Ning Shaipa - Hjælper Vodafone 3 Sebastian Gene - Kaptajn Marco Polo - Fri Carlos Albert Bonego - Hjælper Hvis i har nogle indvendinger så skriv dem her. Redigeret af Chris Boardman d. 04-04-2012 19:56 Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 04-04-2012 19:55
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Fordi jeg endnu mangler at se det sidste fra dig. Da dette er et løb, som ikke tæller, vil jeg gerne prøve at give nogle af de nye ryttere muligheden for at vise hvad de kan. Den eneste løbet som sådan passer til er David, derfor er han kaptajn for et hold. Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Urmas Koomab |
Lagt på d. 04-04-2012 19:57
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1334 Tilmeldt: 12.03.12 |
Jeg siger tak for kaptajn rollen, havde måske også lidt regnet med den. Jeg er glad for at have den titel på mine skuldre, jeg er ked af at der er brosten. Men sådan er det nu engang.
![]() ![]() www.urmas-koomab.est - Navn: Urmas Koomab "The Orginal" - Født: 9. September (25 år) - Nationalitet: Estland ![]() - Hold: Pensioneret - Bopæl: Milano, Italien - Blog: The Orginal |
|
Spring til debat: |