Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Richard Vital
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 23-04-2012 22:06
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Hej drenge. Her vil jeg lige inducerer jer for vores nyeste medlem af flokken. Richard vil fungere som sportsdirektør, så i kan også komme til ham hvis i har problemer mm. Vi er altid i indbyrdes korrespondance, og vi vil indbyrdes overveje hver beslutning, som bliver taget i forbindelse med holdets fremtid. Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Richard Vital |
Lagt på d. 23-04-2012 22:19
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 35 Tilmeldt: 23.04.12 |
Det er mig en kæmpe ære at være tilknyttet dette cykelhold. Jeg vil gøre mit ypperste for at føre holdet til den ultimative succes. Jeg håber at i kan lære af mine tidligere erfaringer som personlig træner hos forskellige ryttere. I skal altid have mulighed for at kontakte mig, hvorefter jeg vil besvare jeg efter bedste evne i samarbejde med manageren, Chris Boardman. Arbejdsløs, men søger hold der mangler en sportsdirektør |
|
|
Nathan Griffin III |
Lagt på d. 24-04-2012 07:14
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 380 Tilmeldt: 21.08.11 |
Velkommen til holdet Richard. Ja da mine forcer ikke lige er i bjergene så må du jo helere hjælpe mig ekstra meget!![]() ![]() |
|
|
Lubomir Petera |
Lagt på d. 24-04-2012 15:13
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 778 Tilmeldt: 03.02.12 |
Velkommen til Richard, jeg vil da se meget frem til at lære dig bedre at kende, og måske få et par fifs til hvordan man for det bedste ud af at køre i bjergene ![]() |
|
|
Morten Konge |
Lagt på d. 24-04-2012 15:16
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1240 Tilmeldt: 23.06.11 |
Velkommen til
Navn: Morten Konge Alder: 51 år Rytterstatus: Pensionist Ryttertype: Bjergrytter Nationalitet: Dansk Bedste placering på ICCU-Ranglisten: 6(s.14) Største sejr: vinder af vueltaen (s16) |
|
|
Richard Vital |
Lagt på d. 24-04-2012 21:31
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 35 Tilmeldt: 23.04.12 |
Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe jer allesammen så godt jeg kan. I skal endelig ikke vente med at kontakte mig hvis der er noget Arbejdsløs, men søger hold der mangler en sportsdirektør |
|
|
Jonas Bogensen |
Lagt på d. 26-04-2012 06:14
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 23 Tilmeldt: 22.03.12 |
Velkommen Richard ![]() ![]() Udvalgte resultater: Vinder af Pointtrøjen i Vuelta a Espana 09 |
|
Spring til debat: |