Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Hvordan opretter i rytterne i PCM
|
|
Frederik Schleck |
Lagt på d. 13-07-2019 14:37
|
Newbie Antal indlæg: 1 Tilmeldt: 13.07.19 |
Hej Allesammen Jeg har lige et enkelt spørgsmål. Hvordan opretter i rytterne på PCM? Det undrer mig lidt pga. Kan ikke se nogle steder hvor man kan oprette ryttere. Håber i kan hjælpe med mig at besvare sprøgsmål Fortsat god dag |
|
|
Simon Nygaard |
Lagt på d. 13-07-2019 14:44
|
Fusioneer Antal indlæg: 1421 Tilmeldt: 26.01.19 |
Hej Frederik, Du kan gå ind og hente et ark, hvor du kan se alle reglerne for de forskellige ryttertyper, og direfter sende dine stats til CCs mail. Så er er der nogen bag siden der tilføjer dig til databasen der bliver brugt til at køre løb |
|
|
Simon Nygaard |
Lagt på d. 13-07-2019 14:46
|
Fusioneer Antal indlæg: 1421 Tilmeldt: 26.01.19 |
https://cyclingcareer.dk/forum/viewthread.php?thread_i...ad_id=1133 Se eventuelt denne side |
|
|
Ruben Lozano |
Lagt på d. 13-07-2019 17:34
|
Junior RR VM Trikoter Senior RR VM Trikoter Antal indlæg: 321 Tilmeldt: 08.10.18 |
Jeg læser det som et spørgsmål, omkring hvordan man rent praktisk opretter ryttere til PCM i sin egen database. Forstået på den måde at det intet med Cycling Career at gøre. Jeg ved det ikke, men mon ikke der er nogen der ved det. Ruben Lozano SPC 33 år Spanien Vindertype |
|
|
Birk |
Lagt på d. 13-07-2019 17:50
|
Senior Member Antal indlæg: 253 Tilmeldt: 24.10.15 |
Vi bruger pcm11 og i programmets filer kan man finde noget der hedder database editor. I den editor kan man lave både hold og ryttere. (Der findes også en editor til at lave etaper) Jeg ved ikke om editoren findes til de nye versioner, jeg kan ikke finde den. Jeg ved selvfølgelig ikke om det er sådan det gøres, men det er en mulighed |
|
|
Richie Maatman |
Lagt på d. 13-07-2019 22:38
|
Veteran Member Antal indlæg: 728 Tilmeldt: 15.09.17 |
I de nye versioner skal den findes under Steam Tools
|
|
|
Udvikling Ejendom |
Lagt på d. 14-07-2019 11:59
|
Admin Antal indlæg: 690 Tilmeldt: 24.06.11 |
Vi kan gøre lidt af hvert, men til store ændringer, så groft sagt, så exportere vi hele databasen ud i et stort excel ark, hvor alle ryttere har sin egen række og deres informationer går ud vandret Du kan se et eksempel her, har lige fjernet... Meget. Såeh, hvis i kigger efter noget spænende. Nej. Men måske sjovt nok, for folk som ikke kender til PCM så meget, så kan det også se røvkedeligt ud, og stå i en masse rækker i excel https://we.tl/t-H575hKG7DU Udvikling
Det er mig, der styrer alt med evner og evnesystemet. |
|
Spring til debat: |