Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Holdets interne regler
|
|
Richard Vital |
Lagt på d. 14-05-2012 18:50
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 35 Tilmeldt: 23.04.12 |
Doping: - Hvis en rytter får en positiv A-prøve foretages der intet før rytterens B-prøve er blevet analyseret. - Hvis B-prøven også er positiv kan Vodafone-Virgin fyre rytteren uden nogen form for kompensation. Desuden kan der kræves en erstatning fra rytteren på xx CC$. Pressen: - Rytterne på Team Vodafone-Virgin må ikke hakke på hinanden i det offentlige rum. Hvis der er stridigheder mellem rytterne, skal sportsdirektøren eller manageren kontaktes. Desuden kan Team Vodafone-Virgin opkræve en bøde til én eller flere ryttere på op til 500 CC$ - Lækager til pressen tolereres på ingen måde, sådanne tilfælde kan medføre en fyring uden nogen form for kompensation, der kan også tilkendes en bøde på op til 1000 CC$. - Holdets ryttere må ikke ytre skadende kommentarer omkring holdet eller dennes ledelse, desuden må dronningen af England ikke tiltales på nogen nedsættende måde. Hvis tilfældet skulle være ude kan der opkræves en bøde af Team Vodafone-Virgin til ryttere på op til 700 CC$. Anden straf kan også komme på tale alt efter hvor grov overtrædelsen er. Internt: - Al samtale med manager og sportsdirektør skal foregå i en respektfuld tone. En uacceptabel tone overfor manager eller sportsdirektør kan medføre en advarsel eller i bøde. I strengere tilfælde kan der være fyrings grundlag uden nogen form for kompensation Bemærk holdets interne regler kan ændres på alle tidspunkter. Redigeret af Richard Vital d. 06-06-2012 20:29 Arbejdsløs, men søger hold der mangler en sportsdirektør |
|
|
Urmas Koomab |
Lagt på d. 14-05-2012 18:52
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1334 Tilmeldt: 12.03.12 |
Har i lavet nye, siden det kommer nu.. Eller er det bare en reminder?
![]() ![]() www.urmas-koomab.est - Navn: Urmas Koomab "The Orginal" - Født: 9. September (25 år) - Nationalitet: Estland ![]() - Hold: Pensioneret - Bopæl: Milano, Italien - Blog: The Orginal |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 14-05-2012 18:53
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
nye
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Peter Orlanthi |
Lagt på d. 10-06-2014 21:38
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 352 Tilmeldt: 06.08.13 |
Jeg er skuffet over stemningen på holdet, og mener, holdets interne regler er blevet brudt. Lad os få evt. diskussioner ind i klubhuset - og helst kun mellem manageren og den rytter, der føler sig forulempet.
Team Peugeot
Vinder af TdF etape 2+13 (s.23) Vinder af Giro d'Italia (s.23) Vinder af Giro d'Italia etape 11+13 (s.23) Podieplads (andenplads) i Giro d'Italia (s.22) Vinder af Giro d'Italia etape 16 (s.22) Vinder af Giro d'Italia etape 12 (s.22) Vinder af TdF etape 19 (s.21) Vinder af Giro d'Italia etape 14 (s.21) Vinder af TdF etape 18 (s.20) Vinder af ungdomskonkurrencen i Critérium Dauphiné (s.17) Vinder af ungdomskonkurrencen i Tour de Beijing (s.17) Vinder af Vuelta a Espana etape 12 (s.17) Vinder af ungdomskonkurrencen i Katalonien Rundt (s.15) s. 13 Santander-Manning, s. 14 B&O Hummel s. 15+16 Team Vodafone Etapeløbsrytter 30 år |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 10-06-2014 22:31
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 602 Tilmeldt: 18.02.14 |
Jeg kan kun give dig ret Peter. Men jeg må tilkendegive, at der på nogle af kontrakterne i tiden mellem mig og Chrises skifte ikke er tydeliggjort, at disse retningslinjer skal overholdes. Så en straf ud fra disse regler kan ikke lade sig gøre. OFF-CC: Ja jeg kom ind på et lidt skidt tidspunkt og lavede nogle fodfejl ![]() Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Michael O Connor |
Lagt på d. 10-06-2014 22:43
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 661 Tilmeldt: 21.09.13 |
Jeg vil beklage min opførelse. Den var dybt idiotisk. Undskyld.
Michael O´Connor - Det Irske Problembarn Navn: Michael O Connor Ryttertype: Sprinter Nationalitet: Irer Alder: 25 Hold: Team Vodafone-Virgin If you don't succeed, redefine succes |
|
|
Peter Orlanthi |
Lagt på d. 11-06-2014 12:00
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 352 Tilmeldt: 06.08.13 |
Tak Michael. Lad os nu cykle sammen og generelt holde en sjov, men professionel tone på holdet.
Team Peugeot
Vinder af TdF etape 2+13 (s.23) Vinder af Giro d'Italia (s.23) Vinder af Giro d'Italia etape 11+13 (s.23) Podieplads (andenplads) i Giro d'Italia (s.22) Vinder af Giro d'Italia etape 16 (s.22) Vinder af Giro d'Italia etape 12 (s.22) Vinder af TdF etape 19 (s.21) Vinder af Giro d'Italia etape 14 (s.21) Vinder af TdF etape 18 (s.20) Vinder af ungdomskonkurrencen i Critérium Dauphiné (s.17) Vinder af ungdomskonkurrencen i Tour de Beijing (s.17) Vinder af Vuelta a Espana etape 12 (s.17) Vinder af ungdomskonkurrencen i Katalonien Rundt (s.15) s. 13 Santander-Manning, s. 14 B&O Hummel s. 15+16 Team Vodafone Etapeløbsrytter 30 år |
|
|
Enzo Wolf |
Lagt på d. 06-11-2014 23:45
|
![]() Senior OL RR (tidligere) ![]() Antal indlæg: 1268 Tilmeldt: 05.01.13 |
Ser gerne at disse regler bliver opdateret. Det virker lidt gammeldags....Den regel omkring dronningen af England, det er jo som at lægge slik frem for en lille dreng og sige han ikke må spise det. Tror ikke jeg kan holde mig i skindet en hel sæson, eller måske bare et par dage.....
![]() First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 07-11-2014 15:32
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 602 Tilmeldt: 18.02.14 |
Hvis du driller dronningen burde det jo være MI6 og ikke mig der hiver fat i dig!
Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
Spring til debat: |