Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Kontaktperson
|
|
Richard Vital |
Lagt på d. 20-07-2012 21:26
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 35 Tilmeldt: 23.04.12 |
Vi, Chris og undertegnede, har valgt at fra næste sæson har en rytter en kontaktperson som rytteren skal gå til hvis der er noget du gerne vil snakke om. Også kontraktsnak osv vil foregå med kontaktpersonen. Dette betyder dog ikke at du ikke må kontakt en anden fra holdets ledelse. Richard Vital holder kontakt med (Og er kontaktperson for): - James Tuxen - Bradley Tuxen - Fabian McTheodor - Paulo Lombardo - Jonas Bogensen - Claudio Vieri - Bruce Dickinson - Andrea Dinatti Chris Boardman holder kontakt med: - Frederik Heeg - Morten Konge - David Smith - Carlos Albert Bonego - Jerome Géne - Marco Polo - Sebastian Géne - Ghando Gabana - Daimon Bonego - Emil Jørgensen Redigeret af Chris Boardman d. 21-07-2012 18:14 Arbejdsløs, men søger hold der mangler en sportsdirektør |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 20-07-2012 21:48
|
![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Fint at i holder det fordelt. Så kan jeg næsten regne ud at jeg skal køre på hold med Jørgensen, Gabana og Dickinson næste sæson ![]() Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 20-07-2012 21:53
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
og lombardo Det er nemlig rigtigt frederik. Vi vil når holdet er fuldent kommet med offentliggørelser. Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 20-07-2012 22:10
|
![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Fint. Min mund er lukket.
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Tejay Phinney |
Lagt på d. 20-07-2012 23:02
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 691 Tilmeldt: 01.07.11 |
Super godt tiltag, Chris og Richard. |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 09-08-2012 15:40
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 2169 Tilmeldt: 21.07.11 |
Ser ud som en god idé! Har jeg ikke set andre steder før. ![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 14-08-2012 21:03
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 894 Tilmeldt: 14.06.12 |
Godt at i fordeler det, så den ene ikke får for meget arbejde!
- Journalist på CC-news - |
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 16-08-2012 13:11
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 283 Tilmeldt: 14.11.11 |
Som Emil siger det har jeg heller ikke stødt på før. Rigtig god idé at fordele arbejdet på den måde! Glæder mig til at komme igang på dette hold! ![]() Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave Alder: 26 år Nationalitet: England Bopæl: London Ryttertype: Sprinter Hold - nuværende sæson: Team Faema Hold - s. 15: Team Faema |
|
Spring til debat: |