Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Løbsønsker
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 15-08-2012 09:32
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Nu kan i indsende løbsønsker til mig. Skriv dem her i tråden, fordi ellers vil de ikke blive taget hensyn til. Nyheder 3 nye løb har set dagens lys i form af 2 brostensløb som vi virkelig manglede for at det giver værdi at være brostensrytter samt et ny etapeløb på 6 etaper som optakt til Vuelta a Espana. En del mindre etapeløb har fået en etape mere eller fået ændret ruterne. Tjek det nærmere på Løbsprofilerne. Det betyder at de mindre etapeløb er på alt fra 4-6 etaper mens GT´s 12 etaper. Nye løb Omloop Het Nieuwsblad (Endagsløb med brosten) Dwars door Vlaanderen (Bakket endagsløb med brosten) Schweiz Rundt (6 etaper) Træthed Din rytter har 36 løbsdage at benytte sig af, det er ikke det samme som 36 etaper men skal ses som en form for måling af rytterens træthed. Alle mindre etapeløb koster 4 løbsdage men kan altså være på alt fra 4-6 etaper. Information til rytteren - Du har 36 løbsdage (Undtagen 21-23 årige som ingen begrænsning har på antallet af løb de kører i en sæson, dog kun 2 GT´s på en sæson) - Endagsløb koster 2 løbsdage - Man kan kun deltage i 2 GT´s på en sæson - VM/OL tæller ikke med i dine løbsdage og du bliver udtaget af landstræneren, hvis du findes egnet. - U23-løb køres automatisk og koster ikke løbsdage Løbskalenderen i kørt rækkefølge Santos Tour Down Under (6 etaper) FL, BK, FL, FL, BK, FL Træthed: 4 løbsdage Omloop Het Nieuwsblad Fladt endagsløb med brosten Træthed: 2 løbsdage Paris-Nice (6 etaper) FL, BJO, ITT, BJN, BK, FL Træthed: 4 løbsdage Milan San-Remo Fladt endagsløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Dwars door Vlanderen Bakket brostensløb Træthed: 2 løbsdage Katalonien Rundt (6 etaper) Prolog, FL, BJO, BK, BJO, FL Træthed: 4 løbsdage E3 Prijs Vlaanderen Fladt brostensløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Gent-Wevelgem Fladt brostensløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Flandern Rundt Bakket brostensløb Træthed: 2 løbsdage Baskerlandet Rundt (5 etaper, Samtidigt med P-R) BK, BK, BK, BJO, BK Træthed: 4 løbsdage Paris-Roubaix Fladt brostensløb Træthed: 2 løbsdage Giro del Trentino (4 etaper, Samtidigt med AGR, LFW, LBL) ITT, BK, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Amstel Gold Race Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage La Fleche Wallonne Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Liege-Bastogne-Liege Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Giro d'Italia (12 etaper) Prolog, FL, FL, BK, BJO, TTT, BK, BJO, BJN, BJO, ITT, FL Træthed: 11 løbsdage Criterium Dauphine (6 etaper) Prolog, FL, ITT, FL, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Tour de France (12 etaper, Samtidigt med Østrig Rundt) FL, FL, BK, BK, FL, ITT, BJO, BJO, BJN, BJO, FL, Prolog Træthed: 11 løbsdage Østrig Rundt (5 etaper) BK, BJO, BJN, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Clasica San Sebastian Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Danmark Rundt (6 etaper) FL, FL, BK, FL (BRO), FL, ITT Træthed: 4 løbsdage Eneco Tour (6 etaper) Prolog, BK (BRO), BK, FL, ITT, FL Træthed: 4 løbsdage Schweiz Rundt (6 etaper) Prolog (BK), FL, FL, ITT, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Vuelta a Espana TTT, BK, FL, FL, ITT, BJO, FL, BJO, BJO, BJN, FL, BJO Træthed: 11 løbsdage Paris-Tours Fladt endagsløb Træthed: 2 løbsdage Lombardiet Rundt Bakket endagsløb med bjerge Træthed: 2 løbsdage VM TTT (0 løbsdage) VM ITT (0 løbsdage) VM RR (0 løbsdage) U23-Touren Alle 21-23 årige ryttere kører automatisk disse løb. A sprinter paradise 4 etaper A climber paradise 4 etaper A cobblestone paradise 4 endagsløb A puncheur paradise 4 endagsløb A timetrial paradise 4 etaper A Grand Tour paradis 9 etaper Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 15-08-2012 11:38
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 894 Tilmeldt: 14.06.12 |
Paris-Nice Milano-Sanremo Giro d' Italia Giro del Trentino Lombardiet Rundt Østrig Rundt Det er mine ønsker ![]() - Journalist på CC-news - |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 15-08-2012 11:45
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 2169 Tilmeldt: 21.07.11 |
Paris-Nice Giro d'Italia Criterium Dauphine Schweiz Rundt Vuelta a Espana Lombardiet Rundt Andrea: Husk at når du er U23 rytter, så har du ingen maks grænse for hvor mange løb du må køre, dog stadig maks 2 GT´er pr. sæson. ![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 15-08-2012 12:57
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1138 Tilmeldt: 23.06.11 |
Daimon Bonego' løbsønsker: Giro del trentino Dauphiné Liberé Tour de France Schweiz Rundt Vuelta a españa Lombardiet Kaptajn ![]() Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Filippo Gonzalo |
Lagt på d. 15-08-2012 14:02
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 178 Tilmeldt: 13.02.12 |
Paris-Nice (6 etaper) FL, BJO, ITT, BJN, BK, FL Træthed: 4 løbsdage Katalonien Rundt (6 etaper) Prolog, FL, BJO, BK, BJO, FL Træthed: 4 løbsdage Giro del Trentino (4 etaper, Samtidigt med AGR, LFW, LBL) ITT, BK, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Giro d'Italia (12 etaper) Prolog, FL, FL, BK, BJO, TTT, BK, BJO, BJN, BJO, ITT, FL Træthed: 11 løbsdage Criterium Dauphine (6 etaper) Prolog, FL, ITT, FL, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Vuelta a Espana TTT, BK, FL, FL, ITT, BJO, FL, BJO, BJO, BJN, FL, BJO Træthed: 11 løbsdage ![]() Navn:Filippo Gonzalo Ryttertype: Etapeløbsrytter Alder: 24 år Bopæl: Verona, Italien Hold: Vodafone |
|
|
Gando Gbana |
Lagt på d. 15-08-2012 14:03
|
![]() Senior OL ITT ![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 07.06.12 |
Alle løb med enkeltstarter er interessante for mig. Men jeg accepterer dog at jeg er hjælperytter så jeg kører de løb Chris finder mest passende. Jeg vil dog foretrække at undgå brostensløbene. Navn: Gando Gbana
Nationalitet: Kenya (Sierra Leone) Specialitet: Enkeltstart Hold: Pensioneret Guld ved ITT OL 3 x ITT Verdensmester Medlem af Hall of Fame |
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 15-08-2012 14:28
|
@Emil Det ved jeg godt? Men jeg har forstået at denne tråd, er ens ønsker, men ikke det der kommer (nødvendigvis) til at være udfaldet. Så derfor har jeg skrevet, de løb jeg aller helst vil køre ![]() - Journalist på CC-news - |
|
|
Sebastian Gene |
Lagt på d. 15-08-2012 14:41
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 386 Tilmeldt: 23.06.11 |
Paris-Nice La Fleche Wallonne Liege-Bastogne-Liege Giro d'Italia Criterium Dauphine Tour de France Clasica San Sebastian 36 løbsdage. Jeg tror på, at jeg i år også kan gøre noget i Ardennerne, og jeg har udvalgt La Fleche Wallone og LBL som mine favoritter. Jeg vil helst ikke køre AGL, da jeg er bange for, at jeg ikke kan klare så mange løbsdage på et år. Navn: Sébastian Gené
Alder: 31 år Hold: Jysk-Effo Cycling Ryttertype: Etapeløbsrytter |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 15-08-2012 15:06
|
![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
- De brostensklassikere hvor behovet er for mig (2 løbsdage stykket) - Paris-Nice* - Giro del Trentino* - Katalonien Rundt* - Schweiz Rundt* - Criterium du Dauphine - 4 løbsdage - Post Danmark Rundt - 4 løbsdage - Chrono Des Nation (påkrævet i kontrakt) - 4 løbsdage - Eneco Tour (Påkrævet i kontrakt) - 4 Løbsdage - VM TTT - Evt. En grandtour (Ikke noget stort ønske) *Gerne 2 af disse eller flere da jeg gerne vil prøve at hoppe i en ungdomsstrøje og prøve mig af på både de korte prologer men også enkeltstarterne. Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 15-08-2012 19:22
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 2169 Tilmeldt: 21.07.11 |
Emil Joergensen skrev: Paris-Nice Giro d'Italia Criterium Dauphine Chrono des Nations Schweiz Rundt Vuelta a Espana ![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Rik Willems |
Lagt på d. 15-08-2012 20:31
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 110 Tilmeldt: 22.06.12 |
Jeg ser dette som det ideelle løbsprogram for mig: Santos Tour Down Under (6 etaper) Omloop Het Nieuwsblad Milan San-Remo Dwars door Vlanderen E3 Prijs Vlaanderen Gent-Wevelgem Flandern Rundt Paris-Roubaix Amstel Gold Race La Fleche Wallonne Liege-Bastogne-Liege Clasica San Sebastian Danmark Rundt (6 etaper) Eneco Tour (6 etaper) Paris-Tours Lombardiet Rundt ![]() Rik Willems Belgien 32 år ANZ- DeLight Racing Team Blog: Fra Skiskytte til Rik III Hjemmeside: www.rikwillems.be |
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 16-08-2012 13:09
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 283 Tilmeldt: 14.11.11 |
Bruce Dickinson løbsønsker: Santos Tour Down Under (6 etaper) Paris-Nice (6 etaper) Katalonien rundt Giro d'Italia Criterium Dauphine (6 etaper) Tour de France Danmark rundt Eneco Tour Schweiz rundt Vuelta a España Paris Tours Det er de løb jeg ønsker at køre, resten vil jeg gerne undgå, og det er ligegyldigt for mig, hvilken GT jeg er med i. ![]() Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave Alder: 26 år Nationalitet: England Bopæl: London Ryttertype: Sprinter Hold - nuværende sæson: Team Faema Hold - s. 15: Team Faema |
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 16-08-2012 13:25
|
Jeg har lige fundet et par ønsker mere: Paris-Nice Milano-Sanremo Katalonien Rundt Giro del Trentino Giro d' Italia Criterium du Dauphine Østrig Rundt Vuelta a Espana Lombardiet Rundt - Journalist på CC-news - |
|
|
Morten Tuborg |
Lagt på d. 16-08-2012 15:09
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 170 Tilmeldt: 13.04.12 |
Mine løbsønsker: **: Topprioritet * : Hjemmebane Santos Tour Down Under ** Paris-Nice Milan San-Remo ** Katalonien Rundt Baskerlandet Rundt ** La Fleche Wallonne ** Liege-Bastogne-Liege ** Østrig Rundt Clasica San Sebastian ** Danmark Rundt * Eneco Tour Lombardiet ** Navn: Morten Tuborg-
Født: 13. August - Alder: 25 Nationalitet: - Dansk Bopæl: Vejle, Danmark- Hold: Commerzbank - Opel Cycling Ryttertype: Kuperede klassikere |
|
|
Morten Konge |
Lagt på d. 16-08-2012 18:41
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1240 Tilmeldt: 23.06.11 |
Østrig Rundt (5 etaper) xD
Navn: Morten Konge Alder: 51 år Rytterstatus: Pensionist Ryttertype: Bjergrytter Nationalitet: Dansk Bedste placering på ICCU-Ranglisten: 6(s.14) Største sejr: vinder af vueltaen (s16) |
|
|
Morten Konge |
Lagt på d. 16-08-2012 18:56
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1240 Tilmeldt: 23.06.11 |
er hjælper af guds nåde, så hjælper hvor det kræves, kan bare godt lig dette læb
Navn: Morten Konge Alder: 51 år Rytterstatus: Pensionist Ryttertype: Bjergrytter Nationalitet: Dansk Bedste placering på ICCU-Ranglisten: 6(s.14) Største sejr: vinder af vueltaen (s16) |
|
|
Nathan Griffin III |
Lagt på d. 18-08-2012 21:47
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 380 Tilmeldt: 21.08.11 |
Her er de løb jeg gerne vil med til![]() Santos Tour Down Under Milan - San Remo Amstel Gold Race La Fleche Wallonne Liege-Bastogne-Liege Tour de France Clacica San Sebastian Danmark Rundt Eneco Tour Paris-Tours I alt: 35 løbsdage. Evt. Paris - Nice, Katalonien Rundt, Lombardiet Rundt, Vuelta a Espana, Schweiz Rundt. ![]() |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 25-08-2012 10:39
|
![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Jeg fik afvide af de ville komme op i går aftes (team chat på skype) så de kommer vel nok i dag.
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
Spring til debat: |