Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
SS af etaper
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 31-08-2012 15:18
|
Veteran Member Antal indlæg: 894 Tilmeldt: 14.06.12 |
Jeg kiggede lidt tilbage på resultaterne tidligere, og fandt ud af at der var taget SS af begivenhederne? Hvorfor sker dette ikke mere? Jeg bebrejder ikke, jeg vil blot vide hvad der forhindre jer i at gøre det, og om det eventuelt kunne indføres igen, eller er dette et for stort arbejde? - Journalist på CC-news - |
|
|
ICCU |
Lagt på d. 31-08-2012 15:39
|
Admin Antal indlæg: 12015 Tilmeldt: 24.06.11 |
Det tager for lang tid med screenshots. At køre en etape tager op mod 30-60 minutter med skrivning af referater + det løse før og efter etapen. Så der er ikke tid til at lave alt muligt ekstra gejl. Dog kørte vi med video en overgang og måske vi gør det igen på et tidspunkt men det er ikke et must, det vigtigste er at få kørt løb og køre en sæson på 3-4 måneder ellers tager det for lang tid at følge sin rytters karriere til toppen af poppen og ned igen inden afslutning af karrieren. |
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 31-08-2012 15:40
|
Veteran Member Antal indlæg: 894 Tilmeldt: 14.06.12 |
Super! Tak for svaret, jeg undrede mig bare.
- Journalist på CC-news - |
|
Spring til debat: |