April 25 2024 09:15:27
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Eschborn-Frankfurt
U23: U23 Il Lombardia

Top 5 ryttere
806 p - Jakub Vavra
768 p - Jacques Jacques
721 p - Johannes Mangobe
650 p - Eddy Drijens
639 p - Alfonso Uffreduzzi

Top 5 Hold
2829 p - Team Faema
2374 p - Daimler-Brabus
2298 p - Specialized
2167 p - Team Peugeot
2085 p - Qantas-DeLight

Top 5 Nationer
2208 p - Belgien
2169 p - Italien
1540 p - Holland
1425 p - Frankrig
1374 p - Storbritannien

Top 5 Sejre
Alfonso Uffreduzzi ( 10 )
Vincent Vintesso ( 10 )
Emil Hansen ( 8 )
Jakub Vavra ( 7 )
Domagoj Kovacevic ( 7 )

U23 - Top 5 Ryttere
125 p - Salvatore Bianchi
100 p - Daan Jacobs
60 p - Anton Vorobyev
55 p - Jens Hilbert
52 p - Bruno Maltar

U23 - Top 5 Sejre
Salvatore Bianchi ( 2 )
Daan Jacobs ( 2 )
Theo Kille ( 1 )
Anton Vorobyev ( 0 )
Timothy Stevens ( 0 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Reodor Felgen
14-04-2024 11:50
Jeg kan ik koding, men her viser hele løpet https://avantutor.
com/blog/adding-re
captcha-to-php-for
m/ Gerne kopier link og slet replik om du ik vil den skal stå her Smile

Pernille Jacobsen
14-04-2024 11:44
Hvis nogen er i stand til at programmere noget i den stil i PHP, så meld jer endelig til crewet.

Reodor Felgen
14-04-2024 11:29
Måske man skal starte med en "jeg er ik en computer" check når man registrerer seg nu Grin

Peter Jameson
11-04-2024 13:46
Grin

Johannes Mangobe
11-04-2024 08:03
Fun fact.. Jeg har samme monument resultater denne sæson, som MvdP har IRL denne sæson.

Louis Bettini
07-04-2024 16:10
Svit Van der Poel er for vild Frown

Jack Dawson
06-04-2024 22:11
En der vil slette min besked i Fladern.. på forhånd tak

Pernille Jacobsen
01-04-2024 20:15
PCM 2021

Ryan Jackson Jr
01-04-2024 19:43
Hvilken PCM version kører vi egentlig i? Grin

Zion Holding
27-03-2024 21:27
Oddset på W. de Theuns er ikke steget. Det er en fejl at jeg har fået markeret det med grønt

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Skader
Evan Jephcott
Hey alle

Kan ikke huske om det har været oppe at vende før, men kom til at tænke på om det kunne være en "sjov" ting at indføre skader i spillet?

Når en rytter udgår pga. styrt, kunne det i min optik være en idé at det kunne koste rytteren nogle af de kommende løb eller lidt på formkontoen. (måske bestemt ud fra en tilfældighedsgenerator)

Jeg ved godt det sikkert vil være pissesvært at realisere, da løbene ikke køres i kronologisk rækkefølge af løbskørerne og det vil kræve en del mere vedligeholdelse af databasen.

Men kunne give lidt mere spænding i løbet af sæsonen, hvis den helt store favorit, pludselig misser et par løb pga. styrt.
Evan Jephcott
Waliser
AB InBev-Bettini Cycling Team
 
Pedro Luis Costa
Uden at være 100% sikker, da det jo ikke er mig der har kørt løbene i PCM, så vil jeg næsten vædde på, at jeg (og måske også Emil) var ramt af skader/sygdom i Paris - Nice.

Større skader kan virkelig ødelægge oplevelsen for den enkelte bruger, så det kan jeg ikke forestille mig, at nogen har lyst til at kigge på, uanset hvor realistisk det må være.

Hvis jeg lægger hele min sæson an på at køre godt i 3 uger og resten af sæsonen bliver form 4-5 når jeg peaker, så bliver jeg da godt bitter, hvis jeg mister det største sæsonmål i peak pga. en skade.
 
Evan Jephcott

Uden at være 100% sikker, da det jo ikke er mig der har kørt løbene i PCM, så vil jeg næsten vædde på, at jeg (og måske også Emil) var ramt af skader/sygdom i Paris - Nice.


Ja, tænker det er i løbet af et enkelt løb hvor PCYM selv smider det på.

Jeg tænker mere at man f.eks. kunne sidde ude i 10 dage efter et styrt hvor man er udgået.

Er klar over det deler vandene - og tænker de fleste prioriterer resultaterne over rollespillet herinde. Ser det ikke så meget som en jagt på resultater, som et rollespil.
Evan Jephcott
Waliser
AB InBev-Bettini Cycling Team
 
Pedro Luis Costa
Altså personligt prøver jeg at finde en balance. Resultaterne er bare det jeg kan "regne" med sker hver dag / på et tidspunkt. Hvis jeg pludselig kan få ødelagt mere, end man i forvejen gør når man styrter/bliver syg, så kan det da blive et enormt frustrationsmoment.

Derudover vil det nok også være noget rod spilteknisk for folkene bag, der skal lave løb klar til kørsel, hvis de pludselig skal ind og redigere i allerede klargjorte løb, fordi en blev skadet og en etape derfor skal køres om eller en anden rytter skal sættes ind.
 
Hawk Youngblood
Nej det synes jeg ikke ville være sjovt.Smile
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Grigorij Rasputin
Synes personligt det kunne være fedt for rollespillet. Jeg tror jeg kan tælle på en hånd, hvor man gange med rytter rent faktisk har styrtet i hans karriere, så tænker man alligevel skal være meget uheldig, hvis det skulle få nogen afgørende betydning for ens samlede resultater i karrieren. Tænker også, at det skal være sådan at et styrt kun giver en hvis sandsynlighed for skade og man sagtens ville kunne komme helskindet fra det, hvis man er tilpas heldig.

Synes idéen er god, men det giver noget ekstra arbejde til crew, som i forvejen laver meget. Så tænker at de må kunne svare på, om det er noget der overhovedet ville kunne lade sig gøre i praksis.

i.gyazo.com/54a68f7022f242b1a0d1226f3c681f9d.png
|| Grigorij Rasputin || Rusland || Fighter ||


- "Den russiske hingst" -

 
Martin Lund

Grigorij Rasputin skrev:

Synes personligt det kunne være fedt for rollespillet. Jeg tror jeg kan tælle på en hånd, hvor man gange med rytter rent faktisk har styrtet i hans karriere, så tænker man alligevel skal være meget uheldig, hvis det skulle få nogen afgørende betydning for ens samlede resultater i karrieren. Tænker også, at det skal være sådan at et styrt kun giver en hvis sandsynlighed for skade og man sagtens ville kunne komme helskindet fra det, hvis man er tilpas heldig.

Synes idéen er god, men det giver noget ekstra arbejde til crew, som i forvejen laver meget. Så tænker at de må kunne svare på, om det er noget der overhovedet ville kunne lade sig gøre i praksis.


Jeg tror min rytter er styrtet mere end 10 gange i hans karriere Pfft
 
Grigorij Rasputin

Martin Lund skrev:

Jeg tror min rytter er styrtet mere end 10 gange i hans karriere Pfft


Det måske bare mig der har været heldig så, eller også har jeg bare glemt dem Wink

i.gyazo.com/54a68f7022f242b1a0d1226f3c681f9d.png
|| Grigorij Rasputin || Rusland || Fighter ||


- "Den russiske hingst" -

 
Pedro Luis Costa

Grigorij Rasputin skrev:

Martin Lund skrev:

Jeg tror min rytter er styrtet mere end 10 gange i hans karriere Pfft


Det måske bare mig der har været heldig så, eller også har jeg bare glemt dem Wink

Altså jeg er i mit første forår og har allerede været ramt af 2 styrt eller 1 styrt og 1 gang sygdom...

Med den her fart, der skal jeg ikke have mere. Grin
 
Mhondi Yakanyarara

Evan Jephcott skrev:

Hey alle

Kan ikke huske om det har været oppe at vende før, men kom til at tænke på om det kunne være en "sjov" ting at indføre skader i spillet?



Fedt med inputs!

Jeg synes så nok ikke, at det er en god idé. For det første, så har jeg lidt svært ved at se det spilforbedrende i, at man risikere at udgå af interessante løb. Det er rigeligt, at vi ryger ud af det konkrete løb (bare spørg Stiglitz).

Derudover tror jeg, at det er ALT for besværligt at styre fra crew - og løbskørerne har pt. rigeligt at se til.
 
Martin Lund

Grigorij Rasputin skrev:

Martin Lund skrev:

Jeg tror min rytter er styrtet mere end 10 gange i hans karriere Pfft


Det måske bare mig der har været heldig så, eller også har jeg bare glemt dem Wink


2 gange denne sæson nu..

Jeg tror dog også bare min rytter er ualmindelig iheldig med styrt
 
Maximilian Stiglitz

Mhondi Yakanyarara skrev:

Fedt med inputs!

Jeg synes så nok ikke, at det er en god idé. For det første, så har jeg lidt svært ved at se det spilforbedrende i, at man risikere at udgå af interessante løb. Det er rigeligt, at vi ryger ud af det konkrete løb (bare spørg Stiglitz).

Derudover tror jeg, at det er ALT for besværligt at styre fra crew - og løbskørerne har pt. rigeligt at se til.


Når man først har prøvet at udgå af et løb som var et stort kryds i kalenderen, så er det ikke så sjovt med skader.
Desuden, i den "virkelige" verden kan ryttere lægge deres formprogram om, hvis deres sæson ikke lige går som ønsket. Den mulighed har vi ikke her. Derfor går der nogle formtoppe til spilde allerede i det nuværende setup, hvis man er uheldig.
 
Jack Dawson
Kan tilføje at så længe løbskørsels teamet er så lille som det er lige nu, så er det ikke muligt.. For det er ikke altid det er muligt at kører løbene i rækkefølge, da man selv deltager i et løb som kommer næst for osv.
Journalist
 
Jacques Jacques
Fedt med nye idéer!!
Sig mig, er det ikke??? Kan det virkelig være??? Jo, den er god nok...
Det er ingen ringere end den franske vaffel i stramtsiddende lycra!!!
Monsieur Jacques le Jacques
 
Jules Beaulieu
Kan umiddelbart også godt lide ideen da det giver mere realisme. Og man skal huske at det kan også betyde at en anden plads bliver til en første plads hvis ens største konkurrent er ude med skade. Så det kan gå begge veje.

Men svært når der desværre ikke er flere ressourcer i crew lige nu.
Jules Beaulieu
| Bjerghjælperytter | 37 | Frankrig |
| Grenoble, Auvergne-Rhône-Alpes |
| Team Peugeot |
 
Emil Hansen
Er ret ny her, så jeg kender nok ikke omfanget af styrt/skader helt endnu. Ikke desto mindre synes jeg ikke at der skal indføres længerevarende skader i spillet. Jeg er med på at det kan på begge veje og i prin-cippet gør det mere realistisk (= kan gøre noget godt for rollespillet). Ville dog personligt være ret ærgerlig over at risikoen for at misse sæsonens store mål skulle stige (man kan jo godt styrte ud af et givent løb allerede som det er nu), og derudover vil det medføre ekstra arbejde/koordinering for løbskørerne, der i forvejen laver et stort stykke frivilligt arbejde.
Vil lige runde af med, at jeg synes det er fedt, at spørgsmålet stilles, da debat næsten altid er godt i denne type spil - uanset om det munder ud i en ændring eller ej.
 
Hawk Youngblood
Som en har nævnt, så er det jo sådan IRL. at bliver man skadet, kan man ændre sit formprogram, så hvis vi skal infordne perioder hvor vi er skadet, så skal det også være muligt at ændre sit formprogram, ellers giver det ikke mening at snakke om realisme, vedr. skader.
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Vladibro Kongstenski II
Der er mange fine ideer ifh at kunne ændre formpogram under/efter skade. Og mange gode kommentare om det gode det ville bringe. Men nøj det ville nok være meget ekstre db arbejde for crewet. Og forestil dig så det outrage der bliver hvis der sker en fejl på et tidspunkt og en der er skadet får en god placering i et løb.
Kan også se nogen miste motivationen til rollespillet og så eks løber ind i skader fx 2 af 3 sæsoner i ens prime. Det tager immervæk lang tid at få en rytter fra 21 årig til 29 årig i irl tid.

Derudover vil det muligvis ramme nogle grupper ryttere mere end andre og derfor skabe en skævvridning.

Så alt i alt tror jeg måske ikke det så god en ide. Men er lidt splittet da jeg godt kan lide ideen om mere realisme.
i.imgur.com/0dgZ4DI.jpg

Vladibro Kongstenski II | 27 år | Brostensrytter | Russer | Team Faema | En vatnisse med prinsessenykker
 
Spring til debat: