Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Oprettelse af hold
|
|
Fabian Liege |
Lagt på d. 18-10-2012 21:25
|
Senior Member Antal indlæg: 421 Tilmeldt: 29.09.12 |
Hej, jeg har gået og tænkt over, hvordan starter man et hold? Hvordan fungerer budgettet? Kræver det noget specielt at oprette et hold? Hvis nogen gad at svare ville jeg blive glad, da jeg godt kunne tænke mig at vide lidt mere om det.
Opvokset belgisk med et snært af vafler. |
|
|
Nikolas Oviegnon |
Lagt på d. 18-10-2012 21:27
|
Fusioneer Antal indlæg: 2333 Tilmeldt: 16.03.12 |
Det er crewet der står for nye hold. Når der bliver for mange ryttere til de eksisterende hold, eller når et af de andre hold må lukke, så bliver der oprettet et nyt hold. Så det er ikke bare noget man gør hvis man har lyst. |
|
|
Fabian Liege |
Lagt på d. 18-10-2012 21:27
|
Nikolas Oviegnon skrev: Det er crewet der står for nye hold. Når der bliver for mange ryttere til de eksisterende hold, eller når et af de andre hold må lukke, så bliver der oprettet et nyt hold. Så det er ikke bare noget man gør hvis man har lyst. Okay, tak for det hurtige svar Opvokset belgisk med et snært af vafler. |
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 18-10-2012 21:30
|
Fusioneer Antal indlæg: 1257 Tilmeldt: 23.06.11 |
Nikolas Oviegnon skrev: Det er crewet der står for nye hold. Når der bliver for mange ryttere til de eksisterende hold, eller når et af de andre hold må lukke, så bliver der oprettet et nyt hold. Så det er ikke bare noget man gør hvis man har lyst. Og heldigvis for det. Ellers ville det ende med at vi kørte på hver vores hold. Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 18-10-2012 21:45
|
Fusioneer Antal indlæg: 1138 Tilmeldt: 23.06.11 |
Eller hvis man har et pænt budget (rytterens penge) og der er for mange ryttere, kan man måske lave en aftale med crewet Kræver self. at man også har evnerne som jobbet kræver. Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Fabian Liege |
Lagt på d. 18-10-2012 21:48
|
Daimon Bonego skrev: Eller hvis man har et pænt budget (rytterens penge) og der er for mange ryttere, kan man måske lave en aftale med crewet Kræver self. at man også har evnerne som jobbet kræver. Jeg undrede mig også over hvad man ellers skulle bruge pengene til Opvokset belgisk med et snært af vafler. |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 18-10-2012 21:51
|
Fabian Liege skrev: Daimon Bonego skrev: Eller hvis man har et pænt budget (rytterens penge) og der er for mange ryttere, kan man måske lave en aftale med crewet Kræver self. at man også har evnerne som jobbet kræver. Jeg undrede mig også over hvad man ellers skulle bruge pengene til Faktisk er der ikke noget man kan bruge sine penge på andet end doping (hvilket ikke er velset ) Men mener at have hørt crewet lede efter løsninger på dette problem. Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 18-10-2012 21:55
|
Veteran Member Antal indlæg: 894 Tilmeldt: 14.06.12 |
De har jo prøvet med On Two Wheels, og CC Oddset for a nævne få ting.
- Journalist på CC-news - |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 18-10-2012 22:00
|
Det er selvopfundne initiativer Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 18-10-2012 22:07
|
Veteran Member Antal indlæg: 894 Tilmeldt: 14.06.12 |
I see.. Men det er også gode initiativer, som man kan bruge sin penge på. - Journalist på CC-news - |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 18-10-2012 22:09
|
Ja selvfølgeligt. Og det er sådan noget aktivitet lignende, vi kan bruge vores penge på og holde aktiviteten kørende. Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 18-10-2012 22:10
|
Crewet har jo allerede indført leveomkostninger der trækker en hvis procent del fra lønnen. Det skal jo også opfattes som noget vi bruger penge på.
Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 18-10-2012 22:13
|
Jason Milivic skrev: Crewet har jo allerede indført leveomkostninger der trækker en hvis procent del fra lønnen. Det skal jo også opfattes som noget vi bruger penge på. Det er jo bare en form for skat, der faktisk er ligegyldig (i hvert fald for mig) Den kunne lige så godt ikke være der Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 18-10-2012 22:14
|
Det har du tildels ret i. Men meningen er at det skal se ud som om man betaler for bolig, forsyninger osv. Altså noget man bruger penge på. At det så ikke er noget vi selv aktivt gør, er det der får det til at være mere eller mindre ligegyldigt.
Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Mads Tippmann Madsen |
Lagt på d. 18-10-2012 22:15
|
Senior Member Antal indlæg: 446 Tilmeldt: 31.08.12 |
Jason Milivic skrev: Crewet har jo allerede indført leveomkostninger der trækker en hvis procent del fra lønnen. Det skal jo også opfattes som noget vi bruger penge på. hvor meget trækker de fra ens løn hved du det? |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 18-10-2012 22:17
|
Jason Milivic skrev: Det har du tildels ret i. Men meningen er at det skal se ud som om man betaler for bolig, forsyninger osv. Altså noget man bruger penge på. At det så ikke er noget vi selv aktivt gør, er det der får det til at være mere eller mindre ligegyldigt. Tildels?? Altså hvis det var en ting som der blev gået op i (om man havde seje ting eller lignende) så var den ikke en ligegyldig faktor. Ingen tænker over at leveomkostninger er til stede, bare at de ikke får ligeså meget i løn som regnet med (præcis som skat der bliver trukket af sin løn) Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 18-10-2012 22:19
|
Jeg siger ikke at det er sådan jeg ser på det, men det er sådan det er ment til at være (tror jeg i hvert fald..) Jeg har det på samme måde som dig Mads: Nej, kan ikke huske det. Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 18-10-2012 22:21
|
de trækker 10 % tror jeg
Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
|
Louis Bettini |
Lagt på d. 18-10-2012 22:22
|
Admin Rytter på ABC Antal indlæg: 7607 Tilmeldt: 20.07.12 |
Nej 15%.
|
|
|
Mads Tippmann Madsen |
Lagt på d. 18-10-2012 22:30