September 08 2024 06:32:12
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 49 - Til og med:
Senior: Elfstedenronde
U23: Final S.49!

Top 5 ryttere
1341 p - Jakub Vavra
964 p - Johannes Mangobe
858 p - Eddy Drijens
819 p - Owen Hendricks
751 p - Alfonso Uffreduzzi

Top 5 Hold
3879 p - Team Faema
3080 p - Team Peugeot
2778 p - AB InBev - Bettini
2705 p - Santander - Massi
2660 p - Qantas-DeLight

Top 5 Nationer
2888 p - Italien
2640 p - Belgien
2421 p - Holland
1633 p - Storbritannien
1582 p - Frankrig

Top 5 Sejre
Jakub Vavra ( 18 )
Diego De Rosa ( 13 )
Eckhard Wagner ( 12 )
Domagoj Kovacevic ( 11 )
Väinö Makela ( 10 )

U23 - Top 5 Ryttere
290 p - Erik van Vrisslingen
211 p - Jin Tonek
163 p - Timothy Stevens
153 p - Salvatore Bianchi
150 p - Sean Atkinson

U23 - Top 5 Sejre
Erik van Vrisslingen ( 4 )
Salvatore Bianchi ( 3 )
Grunter von Agony ( 3 )
Rajalingam Panjang ( 3 )
Timothy Stevens ( 3 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 49
Fed skrift = resultater s.49
Alm. skrift = resultater s.48

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT
OL RR
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT
U23 OL RR
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Evan Jephcott
03-09-2024 10:45
Min F5 knap var også noget slidt i går - både med CC og med superliga transfers Grin

Pedro Luis Costa
03-09-2024 10:44
Jeg fandt virkelig mange timer i døgnet til arbejde og andet pjat, nu CC var nede. Cool

Jack Dawson
03-09-2024 10:10
fri...hva for noget?

Pedro Luis Costa
03-09-2024 09:53
Farvel nyvundne fritid. Sad

Dudu Kayal
03-09-2024 09:07
Velkommen tilbage, CC Grin

Nathan Morse
31-08-2024 08:09
Libre Office fiksede det! Jeg giver en god te næste gang vi mødes på landevejen

Pedro Luis Costa
26-08-2024 16:32
Jeg brugte Libre Office uden problemer indtil jeg fik beordret Excel ind i mit liv.

Reodor Felgen
26-08-2024 16:23
Uanset hva jeg laver med så er der problemer Grin

Nathan Morse
25-08-2024 12:40
Det mente jeg også at huske, men fandme om jeg kan finde det igen.. jeg må give det et nyt forsøg

Pavel Kovalenko
25-08-2024 10:59
Du kan lave stats på gratis versionen af Microsoft 365 online

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
TDF 3. etape
Pedro Luis Costa
Lige fuldstændigt off-CC - bare for lige at finde ud af, hvor vi "normalt" skal lande sådan en her - for jeg synes faktisk det er pisseærgerligt, at vi skal "mundhugges" over noget, der måske bare er uklart. Jeg ved godt, at der er ingen sure miner, men alligevel.

Nu har vi jo lige haft en længere "diskussion" om, hvordan etapen forløb. Om SPC og QDC, blandt andet, kørte Fabio Patmac helt ud af klassementet.

Der går 18 km mellem Patmacs punktering og meldingen i løbsreferatet om, at der bliver kørt hurtigt. Derefter 5 km mere, inden der snakkes om SPC og Qantas.

Som alm. dødelig (ikke den der har kørt etapen) er jeg nødt til at forholde mig til, at vi må være i den del af løbet, hvor PCM gerne vil køre et udbrud ind. Hvis kommentatoren havde skrevet at det meget kort efter var SPC og QDC der lå og kørte holdtidskørsel, så havde mine kommentarer været nogle helt andre.

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg vil opnå med dette indlæg - jeg synes bare tråden efter etapen har udviklet sig lidt ærgerligt, uden at det er nogen specifik persons skyld.

Et klarere løbsreferat om episoden, at vi ikke opfandt 7 forskellige versioner af, hvordan etapen blev kørt (uden at forsøge at være hellig, så forsøgte jeg at ligge mig op af, hvad kommentatoren havde skrevet) eller noget helt ottende... Jeg ved det ikke.

God Kr. Himmelfartsferie allesammen. Smile
 
Jack Dawson
Nu kan jeg lige sige noget som ham der har kørt etapen..

Jeg har lige i løbskørergruppen beklaget mig over jeg ikke var tydeligere i referatet.. Men det der sker er at Patmac punktere og jeg så holder øje med alle mulige andre ting samtidig. Jeg sætter fart på købet for 9 ud af 10 gange vil ende med at de var tilbage efter 5 kilometer.
Jeg er møg irriteret over jeg ikke lige tjekker fronten af feltet, for der jeg lægger efter 8-10 kilometer mærke tilbat de ikke er tilbage, og så kører den jo videre imens jeg går op igennem feltet og ser Qantas og Specialized sidder og kører stærkt.. så et sted imellem 0 og 8-10 kilometer er de gået frem, men ud fra min erfaring som æøbskører så tager det ikke 10 kilometer st komme tilbage.

Så har jeg ikke formuleret det tydeligt nok i referatet og det kan jeg kun beklage, men det tager bare tid at kører et løb hvis man ikke kan sætte fart på, på kommaet udramatisk tidspunkter (har den til at sætte fart ned når der sker noget)
Journalist
 
Pedro Luis Costa
Det er jeg helt med på - det var heller ikke for at pege fingre.

Det var mere en betragtning om, at når det står sådan i løbsreferatet, så kan jeg ikke rigtigt forholde mig anderledes, end at så ved jeg ikke, at vi skulle have kørt hurtigt før. Og som Pedro er i CC, så ville han have overholdt de uskrevle gentleman-regler.

Og igen. Det er kun noget jeg bringer op her, fordi det var en lidt svær/øv situation som har udviklet sig lidt mere end jeg regnede med i selve resultattråden.

Fortsæt endelig det gode arbejde! Smile
 
Jack Dawson
Det er lidt en gråzone hvordan man så skal tolke det..

"Det er simpelthen Qantas og Specilized der brager der ud ad!".. er ment som en grund til de ikke HAR kunne komme op, og ikke at NU giver de gas

Der den "øv" formulering er.

Men kan da siges at der i forskellige steder uden om CC siden roses at der kan være uenigheder on CC uden at det er personligt osv. Men rent On.
Så træls hvis du syntes det er træls, men kan sp fortælle der også er nogen der godt kan lide at der er lidt bashing Smile
Journalist
 
Pavel Kovalenko
Jeg synes det er meget fedt at der er lidt liv og aktivitet på siden og det der skete på 3 etape kan også ske i virkelighed og der brokker/diskutere managers også, så tommel op herfra.

Samtidig så holdes diskussionen da meget sober!
 
Pedro Luis Costa

Jack Dawson skrev:

Men kan da siges at der i forskellige steder uden om CC siden roses at der kan være uenigheder on CC uden at det er personligt osv. Men rent On.
Så træls hvis du syntes det er træls, men kan sp fortælle der også er nogen der godt kan lide at der er lidt bashing Smile

Jeg er helt enig!

Jeg nåede bare lidt et "oh shit"-moment, da jeg så hvor mange indlæg der pludselig trillede. Uenigheder er fedt - men når man ikke VED præcis hvordan det er, så har jeg bare oplevet før - både her og andre steder online - at det hurtigt kan blive lidt grimt.

Vi er heldigvis ret gode til at holde det sobert her, jeg nåede bare at blive lidt bekymret, da nogle af uenighederne/diskussionerne begyndte at blive mere end et par indlæg.
 
Reodor Felgen
Greit det er liv så lenge der holdes saklig for min del.

Men jeg kunne godt sett at en part af saken hadde gått til pressen med sin misnøye, istedenfor at kommentarene går til det uendlige.
Giver pressen lidt at gjøre, og så får man utfolde sig i kommentarene der Smile
i.ibb.co/pZJ0Rh3/SMR-png2.png
 
Vaino Makela
Jeg synes det har været fedt! Giver god aktivitet og liv - jeg tror også alle er klar over, at det er rent rollespil og intet ondt ment i det Smile
29 år - Finland
 
Peter Jameson
Synes heldigvis som en del af diskussionen, at det er meget sjovt! En rigtig god måde at have en ON-CC fight på!

Tænker ikke nogen af os bag er særligt i tvivl om, at “vi hygger” Grin
 
Dino Carico
+1. Jeg skal beklage hvis det var mig der gik efter dig, så du føler ægte surhed, Pedro. Det viste sig jo at jeg læste det du skrev forkert - og så fik du en undskyldning.

Jeg sidder også herude med fornemmelsen af at vi godt kan gå lidt i flæsket på hinanden uden at nogen føler hetz eller overdriver eller går til ekstremerne, osv. Der er lidt kød i den situation - og det er imo lige præcis sådan her det godt må være.

Situation var hvad den nu var (løbskører har heller ikke gjort noget forkert, selvom jeg fik kaldt ham sensationslysten Pfft) og man kan så beslutte sig for om man vil mene det ene eller det andet. Der er lidt som hvis 2 fodboldmanagers står efter en kamp og den ene mener der klart var straffe og den anden siger at dommeren havde helt ret i ikke at dømme det. Det er en holdning, mere end en beskrivelse. Og så kan vi lege som vi vil.

Jeg tror bestemt ikke der er nogen ægte surhed. F.eks, mellem DeLight og mig. Det bygger bare et lag på de personer, hvor jeg vil kunne hive den frem en dag Smile Det er små nyrestød - de er helt fine! Personen bag og undertegnede, vi har det fint, så vidt jeg ved.

Ros til alle for ikke at gå helt bananas. Det er også en del af vores leg at computerspillet der køres i, det er ikke aaaalt for klogt. Og når det finder på sådan nogle ting, så må vi rette ind. Hvis det nu f.eks. også havde sendt Ruffet i den frie rolle med ned efter Fabio, så måtte jeg have taget ansvaret for at beordre det fra bilen. Eller rose ham for at være uselvisk... eller noget. Når spillet laver de hik, så sker der som regel noget sjovt. Alt er super herfra, i hvert fald. Bare megasurt for Fabio og Dijon. Men de er i det mindste ikke udgået. DET er kedeligt, når man har lagt alt superformen efter juli,
i.gyazo.com/45a412df2fe39ec7ccc1aefbac5caee2.png
Dino Carico - Manager - Team Faema
 
https://tinyurl.com/ycmwfb3x
Lucas Dijon
Det er helt fair Jack. Det sker jo, og vi er også bare glade for at I er nogen der har lyst til at køre løbene for os og drive spillet frem Smile
 
Peter Jameson
Vil egentlig også gerne lige tilføje, at selvom der nok er ret i, at SPC var fremme med det samme og køre Patmac ud af ligningen, så synes jeg faktisk ikke nødvendigvis, at det altid skader, at der lige er noget, der står lidt uklart. Altså selvfølgeligt skal løbskøreren ikke skrive noget uklart med vilje, men at vi kan have forskellige opfattelser af, hvad der skete ude på ruten er da helt i stil med virkeligheden og det har efter min mening også lidt sin charme her og der Smile
 
Luc Amourien Maatman

Peter Jameson skrev:

Vil egentlig også gerne lige tilføje, at selvom der nok er ret i, at SPC var fremme med det samme og køre Patmac ud af ligningen, så synes jeg faktisk ikke nødvendigvis, at det altid skader, at der lige er noget, der står lidt uklart. Altså selvfølgeligt skal løbskøreren ikke skrive noget uklart med vilje, men at vi kan have forskellige opfattelser af, hvad der skete ude på ruten er da helt i stil med virkeligheden og det har efter min mening også lidt sin charme her og der Smile
+1 og så giver det også os lidt mulighed for faktisk at tolke ind i situationen - nu har den udviklet sig i den retning hvor du for eksempel bare tager den og siger 'det var fuldt belæg og det var mit valg' og det synes jeg er fint. Den kunne også være skudt i retningen af 'Vejene var små, det er 3. etape og der er nerver, og vi skal selvfølgelig holde os fremme i feltet for at beskytte vores kaptajn'. At det står lidt utydeligt er der derfor i mine øjne heller ikke noget galt i Smile


Ift. spillets mekanisme har jeg faktisk ikke indtryk af at den overhovedet kan tænke i de baner at køre på en punktering - altså hele det der med at lægge pres på fordi der sidder en favorit bag. Jeg har i mine 15 år med PCM aldrig stødt på nogen konsensus blandt de mange skarpe hoveder om at det er en ting Smile
i.ibb.co/0DVTWFB/Tom-Doumolin-sig.png


........................|.S45.|.S46.|.S47.|.S48.|
Giro dItalia........|. 11 .|. upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/archive/8/89/20190110180522%21Bronze_medal_icon.svg/14px-Bronze_medal_icon.svg.png .|. na .|. upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2e/Silver_medal_icon.svg/14px-Silver_medal_icon.svg.png .|
Tour de France...|. 20 .|. upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/archive/8/89/20190110180522%21Bronze_medal_icon.svg/14px-Bronze_medal_icon.svg.png .|. upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2e/Silver_medal_icon.svg/14px-Silver_medal_icon.svg.png .|
Vuelta España....|. 17 .|. upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/47/Gold_medal_icon.svg/14px-Gold_medal_icon.svg.png .|.. 5 ..|
 
Motsoko Mangobe

altså hele det der med at lægge pres på fordi der sidder en favorit bag. Jeg har i mine 15 år med PCM aldrig stødt på nogen konsensus blandt de mange skarpe hoveder om at det er en ting


Uden at skulle gå i detaljer..
Men var det netop ikke noget med at de ville gøre AIen bedre til at kører hvis en favorit blev sat for nogle udgaver siden?
Og så kan man jo spekulere i om AIen kan kende forskel på styrt/punktering og reelt sat.

Syntes jeg, at jeg læste noget om, men lige hvilken udgave kan jeg ikke huske.
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Fabio Patmac
Se det her er jo præcis som spillet er tænkt Smile
Fint at Pedro lige spørger ind nu hvor vi har haft episoder tidligere hvor det har været for meget voldsomt. Så man skal jo lige være sikker på at man ikke har trådt nogen over tæerne personligt med brugeren bag og som alle skriver så er alle med på at det er i rollespillet og ikke andet. Skønt Smile

Det er et rollespil, vi er rytter/manager rollen on cc, kommentarfeltet til løbene er jo egenligt medierne der opsnapper rytternes og managernes kommentarer og den del fungerer super godt fra alle syntes jeg.

Vi gør præcis som det er tiltænkt.
Point herfra i hvert fald.
Fabio Patmac, Italien
Etapeløbsrytter
Debut s40 (23 år)
 
Pedro Luis Costa
@Dino: ingen surhed overhovedet. Det var bare det normale diskussionsmønster der blev brudt og mange gange "genoplivning" af ting jeg så som afsluttede. Som regel er vi, som helhed, gode til at være uenige og så komme videre.

Netop denne etape brød med mønsteret, og det er bare det, der fik mig til at reagere. Smile
 
Spring til debat: