Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Daimon Bonego fyret
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 16-11-2012 10:35
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Jeg undskylder overfor holdet, og jeg ser det til dels også som min skyld at sådan noget kan ske. Har i nogle kommentarer så skriv det gerne her.
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Gando Gbana |
Lagt på d. 16-11-2012 10:53
|
![]() Senior OL ITT ![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 07.06.12 |
Jeg kan kun sige at jeg er meget chokeret... og skuffet. Efter hans åbenhed omkring hans prøve i TDF, og den negative B-prøve, var jeg ellers sikker på at han var ren. Jeg håber bare at du kan finde os en ny tour kaptajn til næste sæson Chris, da det jo er et meget stort tab for holdet, som langt hen af vejen var bygget op omkring Daimon. Navn: Gando Gbana
Nationalitet: Kenya (Sierra Leone) Specialitet: Enkeltstart Hold: Pensioneret Guld ved ITT OL 3 x ITT Verdensmester Medlem af Hall of Fame |
|
|
Gando Gbana |
Lagt på d. 16-11-2012 10:55
|
![]() Senior OL ITT ![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 07.06.12 |
Og det er selvfølgelig Daimon jeg er skuffet over. Ikke Chris. Jeg kan ikke se, hvordan det kan være Chris' skyld at Daimon snyder, da jeg er sikker på, at du ikke er indblandet. Navn: Gando Gbana
Nationalitet: Kenya (Sierra Leone) Specialitet: Enkeltstart Hold: Pensioneret Guld ved ITT OL 3 x ITT Verdensmester Medlem af Hall of Fame |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 16-11-2012 12:50
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 2169 Tilmeldt: 21.07.11 |
Troede ellers på ham, men ligesom Gando er jeg ligeså skuffet over Daimon. Men ser frem til Schweiz Rundt og Vuelta a Espana, hvor jeg kan se at jeg bliver lidt mere fri, end hvis Daimon havde været med ![]() ![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Daimon Bonego |
Lagt på d. 17-11-2012 11:30
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1138 Tilmeldt: 23.06.11 |
Ja det er vel oftest dem man tror man kender, som man alligevel ikke kender. Vil gerne undskylde for, at Vodafone - Virgin ikke får alle mine points på ranglisten. ![]() Navn/Alder: Daimon Bonego/30 år Land/Bopæl: Spanien/Baskerlandet Hold/Ryttertype/Rolle: Vodafone - Virgin/Etapeløbsrytter/Kaptajn Screw it, let's do it - CC Oddset A/S Blog: [url] http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_id=847&pid=1348#post_1348[/url] Næste sæson: Vodafone-Virgin Årets rytter sæson 10 Årets resultat sæson 10 |
|
Spring til debat: |