Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Real life ryttere i CC
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 20-12-2012 18:49
|
Senior Member Antal indlæg: 283 Tilmeldt: 14.11.11 |
Hey guys! Hvorfor er det egentlig så mange "real life" ryttere med i CC? Fx her til VM synes jeg godt nok, at der er mange med. Og de kører jo ikke bare som bots. Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave Alder: 26 år Nationalitet: England Bopæl: London Ryttertype: Sprinter Hold - nuværende sæson: Team Faema Hold - s. 15: Team Faema |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 20-12-2012 18:58
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Fordi der ikke er nok ryttere til at udfylde et helt felt. I ét løb jo, men ikke i samtlige løb over hele sæsonen.
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Nikolas Oviegnon |
Lagt på d. 20-12-2012 19:05
|
Fusioneer Antal indlæg: 2333 Tilmeldt: 16.03.12 |
Tror også han mener at man bør foretrække CC-ryttere til VM, frem for rigtige ryttere - ligemeget niveau. |
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 20-12-2012 19:10
|
Nikolas Oviegnon skrev: Tror også han mener at man bør foretrække CC-ryttere til VM, frem for rigtige ryttere - ligemeget niveau. Præcis, og i normale løb burde kan bare sætte bots ind, som ingen betydning har for selve løbet, hvis man spørg mig. Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave Alder: 26 år Nationalitet: England Bopæl: London Ryttertype: Sprinter Hold - nuværende sæson: Team Faema Hold - s. 15: Team Faema |
|
|
Liam Grant |
Lagt på d. 20-12-2012 19:32
|
Veteran Member Antal indlæg: 646 Tilmeldt: 23.06.11 |
Meningen med landshold er jo at skabe det bedste hold, uanset hvad.
Navn: Liam Grant Kælenavn: Liam "Bad News" Grant/ The british bulldog Ryttertype: Klassiker Nationalitet: Englænder Alder: 31 Hold: Bettini - Pinarello |
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 20-12-2012 20:02
|
Ja, men der burde slet ikke være 'real life' ryttere, som var gode nok til at indgå. Det burde kun være bots efter min mening. = ) Navn: Bruce Dickinson
|
|
Liam Grant |
Lagt på d. 20-12-2012 20:17
|
Veteran Member Antal indlæg: 646 Tilmeldt: 23.06.11 |
Ja, men der burde slet ikke være 'real life' ryttere, som var gode nok til at indgå. Det burde kun være bots efter min mening. = ) Hvad er så forskellen på bots og irl ryttere i spillet ?? Navn: Liam Grant Kælenavn: Liam "Bad News" Grant/ The british bulldog Ryttertype: Klassiker Nationalitet: Englænder Alder: 31 Hold: Bettini - Pinarello |
|
|
Tobias Rasmussen |
Lagt på d. 20-12-2012 20:22
|
Member Antal indlæg: 126 Tilmeldt: 24.10.11 |
Liam Grant skrev: Ja, men der burde slet ikke være 'real life' ryttere, som var gode nok til at indgå. Det burde kun være bots efter min mening. = ) Hvad er så forskellen på bots og irl ryttere i spillet ?? Karriere slut.
|
|
|
Patmac |
Lagt på d. 20-12-2012 21:05
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
Det er sådan set et spændende diskussion. IRL rytter eller slet ingen overhovedet i hele CC. Vi har selv tænkt at det kommer når vi har 22 hold og indtil da kører vi med IRL ryttere også. Det er trods alt stadig sjovt at prøve at slå Contador, Cancellara, Cavendish, Boonen, Gilbert og så giver det en god realisme til spillet. Men jeg kan godt følge tanken. CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
|
Marek Koomab |
Lagt på d. 20-12-2012 21:09
|
Fusioneer Antal indlæg: 1697 Tilmeldt: 09.07.12 |
Fandme nederen Estland ikke er med..
| Marek Koomab | 25 år | Estland | Apple-Exxon | Etapeløbsrytter |
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 20-12-2012 21:23
|
Patmac skrev: Det er sådan set et spændende diskussion. IRL rytter eller slet ingen overhovedet i hele CC. Vi har selv tænkt at det kommer når vi har 22 hold og indtil da kører vi med IRL ryttere også. Det er trods alt stadig sjovt at prøve at slå Contador, Cancellara, Cavendish, Boonen, Gilbert og så giver det en god realisme til spillet. Men jeg kan godt følge tanken. Grant: Bot's har ingen indflydelse på løbene, udover de er med til at trække feltet... Patmac: Jeg kan nu ikke se, hvorfor Contador, Cancellara osv hører med i et rollespil, hvor størstedelen af resten af rytterne er "fake", og der vil jeg gå ekstremt lang tid før i opnår 22 hold, hvis i nogensinde gør det. Og har i egentlig spurgt brugerne om de synes det er sjovt at prøve kræfter med Contador osv? Spillet er jo ikke realistisk på den facon i forvejen, så jeg synes det er taget lidt ud af kontekst, at de skal deltage, men det er min mening. Kunne være sjovt med en afstemning på sitet, imo. Navn: Bruce Dickinson
|
|
Patmac |
Lagt på d. 20-12-2012 21:54
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
På den måde vi har bygget det op på nu er det sådan det vil køre bedst. Alle ikke-cc ryttere er tilpasset vores evnesystem så det er muligt at slå dem når ens rytter er på toppen. Realismen er en blanding af IRL og Rollespillets ryttere. Men som sagt kan jeg sagtens følge tanke og det er da noget der skal tænkes lidt over om det skal indføres men som det køres pt. så er pcmspillets version afstemt med irl startlister for hvert løb og derved også irl-ryttere for at gøre det realistisk så f.eks. en contador ikke bare deltager i alt men kun de løb han reelt set også deltog i i 2011 f.eks. CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
Spring til debat: |