Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Voldsom mængde ligegyldige PM's
|
|
Andrea Vespa |
Lagt på d. 17-01-2013 14:29
|
Senior Member Antal indlæg: 389 Tilmeldt: 05.11.12 |
Kunne man ikke overveje, at tilrette listerne af medlemmer som modtager beskeder? Jeg ved godt, at det er nemmere for jer, at sende til hele flokken på én gang, men jeg har nu noteret mig, at jeg har modtaget 5 beskeder siden 29/11-2012 - altså halvanden måned. De har ALLESAMMEN handlet om noget andre ryttere ikke har gjort. Jeg har med andre ord ikke modtaget en eneste relevant besked i over halvanden måned, men modtager stadig temmelig mange beskeder. Det er helt fint, at man lige rusker op i dem der ikke får gjort sig klar til den ny sæson osv, men kan man ikke arbejde på at udvikle filteret, måske lave et excel ark med brugernavne noteret efter hinanden og så sætte et X ud for dem når de er OK. På den måde kan I kopiere samtlige spillere og så vælge "undlad data" og indsætte "X", og dermed sørger excel for at det kun er de brugere som rent faktisk er relevante at ringe op, som bliver kontaktet. Det kræver selvfølgelig at man selv kan indtaste brugernavne i søgefeltet til private beskeder herinde, men med mit (sparsomme) kendskab til php så kan det godt lade sig gøre enten fra basis, eller via et mod. |
|
|
Udvikling Ejendom |
Lagt på d. 17-01-2013 14:32
|
Admin Antal indlæg: 690 Tilmeldt: 24.06.11 |
Det kunne være super! Jeg selv har dog ingen anelse om hvorledes det kan gøres, men det ville være virkelig dejligt.
Udvikling
Det er mig, der styrer alt med evner og evnesystemet. |
|
|
Frederik Simonsen |
Lagt på d. 17-01-2013 14:39
|
Veteran Member Antal indlæg: 576 Tilmeldt: 26.06.11 |
Er det virkelig så slemt Andreas? De sammenlagt 2 minutter du har brugt på at læse og slette de 5 mails på halvanden måned, kan umuligt bringe dig ud af fatningen? Ikke ment som en spydig kommentar, men altså nu skal vi ikke gøre deres arbejde mere kompliceret end nødvendigt.
Navn: Frederik Simonsen
Nationalitet: Dansker Alder: 38 Hold: Commerzbank-Opel Type: Sprinter Rolle: Luksushjælper U23 sejre: 7 Professionelle sejre: 82 |
|
|
Ryan Jackson |
Lagt på d. 17-01-2013 14:43
|
Senior Member Antal indlæg: 457 Tilmeldt: 23.07.12 |
Frederik Simonsen skrev: Er det virkelig så slemt Andreas? De sammenlagt 2 minutter du har brugt på at læse og slette de 5 mails på halvanden måned, kan umuligt bringe dig ud af fatningen? Ikke ment som en spydig kommentar, men altså nu skal vi ikke gøre deres arbejde mere kompliceret end nødvendigt. Du har så evig ret Frederik. "Victory is always possible for the person who refuses to stop fighting." - Navn: Ryan Jackson. - Nationalitet: Storbritannien - Hold: Faema - Alder: 29. - Ryttertype: Sprinter. |
|
|
Liam Grant |
Lagt på d. 17-01-2013 14:54
|
Veteran Member Antal indlæg: 646 Tilmeldt: 23.06.11 |
Frederik Simonsen skrev: Er det virkelig så slemt Andreas? De sammenlagt 2 minutter du har brugt på at læse og slette de 5 mails på halvanden måned, kan umuligt bringe dig ud af fatningen? Ikke ment som en spydig kommentar, men altså nu skal vi ikke gøre deres arbejde mere kompliceret end nødvendigt. Enig. Jeg synes også det er fint lige at få noget info, som ikke kun omhandler mig. Navn: Liam Grant Kælenavn: Liam "Bad News" Grant/ The british bulldog Ryttertype: Klassiker Nationalitet: Englænder Alder: 31 Hold: Bettini - Pinarello |
|
|
Andrea Vespa |
Lagt på d. 17-01-2013 15:45
|
Frederik Simonsen skrev: Er det virkelig så slemt Andreas? De sammenlagt 2 minutter du har brugt på at læse og slette de 5 mails på halvanden måned, kan umuligt bringe dig ud af fatningen? Ikke ment som en spydig kommentar, men altså nu skal vi ikke gøre deres arbejde mere kompliceret end nødvendigt. Det handler ikke så meget om min tid, som et forslag til hvordan man kan gøre det hele mere smidigt. Personligt har jeg ikke noget at bruge info om andre ryttere til. Det vedkommer jo reelt kun spillet og dem. Så det handler på ingen måde om min tolerancetærskel for spammails, da den er temmelig lang. Det var egentlig mere tiltænkt som et forslag til at forbedre en af de små ting der kan gøres mere smidigt. Jeg går ud fra det er sådanne småting man gerne vil have rettet ind hvis muligt. Hvis jeg er helt galt på den, er det selvfølgelig nemt at svare "Det er en opgave vi ikke føler vi magter/gider/kan slås med i øjeblikket". |
|
|
Kalle Uusi-Ernamo |
Lagt på d. 17-01-2013 15:50
|
Senior Member Antal indlæg: 363 Tilmeldt: 16.03.12 |
Dog er det også sådan at man måske har en IRL ven, som ikke er så aktiv, og derfor kan man bede ham ordne sine stats, via selv at få disse beskeder.
Tak til Nikolas Oviegnon for Avatar!
Tidligere manager for Jysk-Effo Cycling og sportsdirektør på Santander-Manning Racing Nuværende sportsdirektør for Team Peugeot |
|
|
Andrea Vespa |
Lagt på d. 17-01-2013 16:48
|
Personligt får jeg en email hver gang der kommer en PB herinde. Hvis din "ven" ikke gider spillet medmindre du flår I ham, og så laver han sit excel ark og forsvinder indtil samme tid næste år - Er han så en af dem man vil fortsætte med at bruge tid på herinde?
|
|
|
Kalle Uusi-Ernamo |
Lagt på d. 17-01-2013 16:53
|
Senior Member Antal indlæg: 363 Tilmeldt: 16.03.12 |
Andreas Vinding skrev: Personligt får jeg en email hver gang der kommer en PB herinde. Hvis din "ven" ikke gider spillet medmindre du flår I ham, og så laver han sit excel ark og forsvinder indtil samme tid næste år - Er han så en af dem man vil fortsætte med at bruge tid på herinde? Tak til Nikolas Oviegnon for Avatar!
Tidligere manager for Jysk-Effo Cycling og sportsdirektør på Santander-Manning Racing Nuværende sportsdirektør for Team Peugeot |
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 17-01-2013 21:29
|
Fusioneer Antal indlæg: 1257 Tilmeldt: 23.06.11 |
Nu er det jo sådan at du bare kan slå mail-notifikationerne fra...
Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 18-01-2013 09:34
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Hvor?! For jeg er ved at gå i spåner over alle de mails jeg får fra Daily og CC!
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Mark DeLight |
Lagt på d. 18-01-2013 09:51
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 18694 Tilmeldt: 07.09.11 |
Daniel Samfinata skrev: Hvor?! For jeg er ved at gå i spåner over alle de mails jeg får fra Daily og CC! Du går ind i "beskeder" og oppe i højre hjørne trykker du på "valgmuligheder". Der kan du sige nej til notifikation pr. email. |
|
|
Andrea Vespa |
Lagt på d. 18-01-2013 14:57
|
Det kan jeg - Men så bliver jeg ikke ringet op når der rent faktisk er noget jeg skal forholde mig til... |
|
|
Louis Bettini |
Lagt på d. 18-01-2013 15:00
|
Admin Rytter på ABC Antal indlæg: 7607 Tilmeldt: 20.07.12 |
Så er det vel ikke et problem.....du har muligheden for at vælge det fra, men det gør du ikke. Så er det ikke nemt at stille alle tilfredse
|
|
|
Nikolas Oviegnon |
Lagt på d. 18-01-2013 15:46
|
Fusioneer Antal indlæg: 2333 Tilmeldt: 16.03.12 |
Men samtidig vil han, som han skriver ovenover, gerne kontaktes når der er en relevant mail, hvilket dette ikke er. Så på den anden side er det dumt at slå notifikationer fra. Jeg er enig i at der kan ses et problem i det, omend jeg mener at det er så småt at det er spild af tid at koncentrere sig om for crewet, jo mindre at det kan gøres lige så let som det bliver gjort nu, og at der ikke skal laves en eller anden tidskrævende ændring. |
|
Spring til debat: |