Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Datoer for løb
|
|
Vlady Vostok |
Lagt på d. 23-01-2013 13:31
|
Junior Member Antal indlæg: 13 Tilmeldt: 14.01.13 |
Jeg har set løbsprogrammet for sæson 12 , men jeg ikke se hvilke datoer løbende bliver kørt. Lige nu køres der Tour down under irl, men ikke herinde, så jeg kan næsten regne ud, at løbsdatoerne ikke er sammenfaldende med dem irl.
Vlady Vostok
King of the hills Neo-pro - Team Faema |
|
|
Nikolas Oviegnon |
Lagt på d. 23-01-2013 13:34
|
Fusioneer Antal indlæg: 2333 Tilmeldt: 16.03.12 |
Ja, sæsonen herinde bliver kørt i løbet af 3-4 måneder. En karriere ville tage alt for lang tid hvis den skulle tage lige så lang tid som i virkeligheden. |
|
|
Vlady Vostok |
Lagt på d. 23-01-2013 13:39
|
Junior Member Antal indlæg: 13 Tilmeldt: 14.01.13 |
Tak for svaret, men hvor kan jeg se løbsdatoerne, hvis de er fastsat?
Vlady Vostok
King of the hills Neo-pro - Team Faema |
|
|
Nikolas Oviegnon |
Lagt på d. 23-01-2013 13:42
|
Fusioneer Antal indlæg: 2333 Tilmeldt: 16.03.12 |
De bliver ikke kørt på nogle bestemte, planlagte tidspunkter - de bliver kørt når der er tid, og normalt køres en sæson på 3-4 måneder. |
|
Spring til debat: |