Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Sletning af ryttere i ny og næ
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 31-01-2013 16:59
|
Veteran Member Antal indlæg: 894 Tilmeldt: 14.06.12 |
Hej Crew! Jeg undrer mig gevaldigt over håndteringen af "inaktive" brugere. Det kan ikke være rigtigt, at man bliver slettet bare fordi, at man har mistet lysten over en længere periode. Flere af mine venner har fået slettet deres brugere, da de havde været inaktive i en periode, og det ærgrer mig sgu lidt. Hvorfor skal de slettes? De kan jo sagtens få lysten igen. Min bror (Haffaz Aladeen, som han var en masse bøvl igennem for at få oprettet) blev slettet fordi, at han synes det var irriterende, at skulle skrive ting i ny og næ. Ja det forstår jeg godt, men at han så bliver slettet, er for mig uforståeligt.. Det kan ikke være rigtigt at man skal være aktiv hele tiden. I så fald skriv det på jeres forside. Desuden så havde han lavet stats til sæsonen, hvilket jo nok betyder at han vil fortsætte... Så spørger jeg jer CC-crew, som gør et glimrende stykke arbejde, hvorfor skal han slettes? Hvad skal han gøre for, at komme tilbage? - Andrea - Journalist på CC-news - |
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 31-01-2013 17:09
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 10838 Tilmeldt: 25.08.12 |
Så skriver jeg lige balslev svar herinde - "Det handler jo om, at man skal være aktiv. Og hvis folk ikke logger på og ikke besvarer vores pbs og mails, så anser vi dem som ikke værende en del af siden mere. Så det kan sagtens være rigtigt." Er ret sikker på at de brugere der er blevet slette, ikke var på siden starten af December, og derfor var der gået en måned - uden at der var blevet logget på. MANAGER |
|
|
Kalle Uusi-Ernamo |
Lagt på d. 31-01-2013 17:10
|
Senior Member Antal indlæg: 363 Tilmeldt: 16.03.12 |
Motsoko mangobe skrev: Så skriver jeg lige balslev svar herinde - "Det handler jo om, at man skal være aktiv. Og hvis folk ikke logger på og ikke besvarer vores pbs og mails, så anser vi dem som ikke værende en del af siden mere. Så det kan sagtens være rigtigt." Er ret sikker på at de brugere der er blevet slette, ikke var på siden starten af December, og derfor var der gået en måned - uden at der var blevet logget på. Vi managers har sendt beskeder og mails ud til deres ryttere og e-mail. Har vi ikke fået svar inden en uge ca. (og de ikke havde været logget ind i over en måned) gav vi grønt lys til at de skulle blive slettet. Tak til Nikolas Oviegnon for Avatar!
Tidligere manager for Jysk-Effo Cycling og sportsdirektør på Santander-Manning Racing Nuværende sportsdirektør for Team Peugeot |
|
|
Louis Bettini |
Lagt på d. 31-01-2013 17:15
|
Admin Rytter på ABC Antal indlæg: 7607 Tilmeldt: 20.07.12 |
Jeps. Ikke nok med jeg har sendt direkte beskeder til Aladeen flere gange, så har jeg sendt 2 MAIL til hans private mail, uden respons. Det er bare ikke godt nok, så derfor blev han slettet.
|
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 31-01-2013 17:19
|
Men hvad skal han så gøre for, at komme ind igen?
- Journalist på CC-news - |
|
|
Louis Bettini |
Lagt på d. 31-01-2013 17:19
|
Han skal oprette sig på ny.
|
|
|
Balslev |
Lagt på d. 31-01-2013 17:27
|
Fusioneer Antal indlæg: 2891 Tilmeldt: 25.05.11 |
Jeg kommer helt sikkert til gentage mig og andre. Hvis man ikke en gang kan få sig selv til, at logge ind på siden på en måned, eller besvare mails, så viser man ikke interesse i spillet - og det kan vi så kun agere udfra ved, at slette den givne person. Sådan har vi altid gjort det og jeg forventer ikke dette vil ændres. Hvis det så viser sig, at brugeren stadig gerne vil være med i spillet, så opretter han blot sin bruger igen, og vil for det meste kunne fortsætte med sin rytter medmindre der er tale om, at brugeren ikke har været på i flere sæsoner eller andre årsager. -CC Admin- Daglig leder Skype: MartinBalslev |
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 31-01-2013 17:27
|
Men han er jo ikke i systemet mere? Han kører jo ikke MSE?
|
|
Balslev |
Lagt på d. 31-01-2013 17:28
|
Fusioneer Antal indlæg: 2891 Tilmeldt: 25.05.11 |
Vi har stadig info om rytteren Haffaz. Men nej han kører ikke MSE fordi, at han er blevet slettet fra siden grundet inaktivitet. Hvis han opretter sig igen, vil han godt kunne køre videre med selvsamme rytter. -CC Admin- Daglig leder Skype: MartinBalslev |
|
|
Louis Bettini |
Lagt på d. 31-01-2013 17:28
|
Han skal oprette en ny bruger med samme navn, og så kan han ved at skrive til oprettelse få sine stats som 22 årig. Jeg vil gerne have ham på holdet jvf. hans kontrakt. Jeg har stadig den ledige plads åben, så han skal bare i gang.
|
|
|
Andrea Dinatti |
Lagt på d. 31-01-2013 17:47
|
Så er han igang.
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 31-01-2013 17:57
|
Fusioneer Antal indlæg: 1257 Tilmeldt: 23.06.11 |
Jeg tænker lige højt.... Selvom de er inaktive, er det stadig "dumt" at slette dem. For med i købet ryger alle deres indlæg osv. hvilket giver nogle utroligt underlige samtaler fra tidligere tider, hvor man kan se at man nærmest snakker med sig selv, hvis I forstår? (Altså fordi den andens indlæg er blevet slettet sammen med brugeren...) Da Mathias Noble-Kruse blev slettet røg samtidig en del af mine blogindlæg (da vi havde lavet dem sammen, og han lagde dem op) og det ødelægger lidt fortiden.... Og nej, det vil ikke give mening at lægge dem op igen, da det efterhånden er et par sæsoner siden.... Så mit budskab eller hvad man vil kalde det, er, at jeg synes I burde skrive "inaktiv" eller noget efter brugerens navn, hvis det gør det nemmere at holde styr på, hvem der kan signes og hvem der er stoppet - istedet for at slette brugeren! Det løser også problemet med, at folk skal oprette sig igen... Jeg kan i øvrigt udemærket sætte mig ind i crewets situation, for jeg ved også hvor pisse irriterende det er, når folk ikke kan tage sig sammen til at svare på en besked! Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Eduardo Sanchez |
Lagt på d. 31-01-2013 18:43
|
Veteran Member Antal indlæg: 588 Tilmeldt: 23.06.11 |
Jason Milivic skrev: Jeg tænker lige højt.... Selvom de er inaktive, er det stadig "dumt" at slette dem. For med i købet ryger alle deres indlæg osv. hvilket giver nogle utroligt underlige samtaler fra tidligere tider, hvor man kan se at man nærmest snakker med sig selv, hvis I forstår? (Altså fordi den andens indlæg er blevet slettet sammen med brugeren...) Da Mathias Noble-Kruse blev slettet røg samtidig en del af mine blogindlæg (da vi havde lavet dem sammen, og han lagde dem op) og det ødelægger lidt fortiden.... Og nej, det vil ikke give mening at lægge dem op igen, da det efterhånden er et par sæsoner siden.... Så mit budskab eller hvad man vil kalde det, er, at jeg synes I burde skrive "inaktiv" eller noget efter brugerens navn, hvis det gør det nemmere at holde styr på, hvem der kan signes og hvem der er stoppet - istedet for at slette brugeren! Det løser også problemet med, at folk skal oprette sig igen... Jeg kan i øvrigt udemærket sætte mig ind i crewets situation, for jeg ved også hvor pisse irriterende det er, når folk ikke kan tage sig sammen til at svare på en besked! +1 rigtig god idé Eduardo Sanchez
Basker Alder: Gammel! Bjerglegende ? |
|
|
Fabian Pinot |
Lagt på d. 31-01-2013 18:46
|
Junior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 831 Tilmeldt: 02.08.12 |
Jason Milivic skrev: Jeg tænker lige højt.... Selvom de er inaktive, er det stadig "dumt" at slette dem. For med i købet ryger alle deres indlæg osv. hvilket giver nogle utroligt underlige samtaler fra tidligere tider, hvor man kan se at man nærmest snakker med sig selv, hvis I forstår? (Altså fordi den andens indlæg er blevet slettet sammen med brugeren...) Da Mathias Noble-Kruse blev slettet røg samtidig en del af mine blogindlæg (da vi havde lavet dem sammen, og han lagde dem op) og det ødelægger lidt fortiden.... Og nej, det vil ikke give mening at lægge dem op igen, da det efterhånden er et par sæsoner siden.... Så mit budskab eller hvad man vil kalde det, er, at jeg synes I burde skrive "inaktiv" eller noget efter brugerens navn, hvis det gør det nemmere at holde styr på, hvem der kan signes og hvem der er stoppet - istedet for at slette brugeren! Det løser også problemet med, at folk skal oprette sig igen... Jeg kan i øvrigt udemærket sætte mig ind i crewets situation, for jeg ved også hvor pisse irriterende det er, når folk ikke kan tage sig sammen til at svare på en besked! Helt enig her. KÆMPE fan af: James Johnson, Michael Simonsen, Jens Hardi og Peiter Jan Huntelaar! |
|
|
Antonio Chavez |
Lagt på d. 31-01-2013 18:57
|
Veteran Member Antal indlæg: 712 Tilmeldt: 30.04.12 |
Jason Milivic skrev: Jeg tænker lige højt.... Selvom de er inaktive, er det stadig "dumt" at slette dem. For med i købet ryger alle deres indlæg osv. hvilket giver nogle utroligt underlige samtaler fra tidligere tider, hvor man kan se at man nærmest snakker med sig selv, hvis I forstår? (Altså fordi den andens indlæg er blevet slettet sammen med brugeren...) Da Mathias Noble-Kruse blev slettet røg samtidig en del af mine blogindlæg (da vi havde lavet dem sammen, og han lagde dem op) og det ødelægger lidt fortiden.... Og nej, det vil ikke give mening at lægge dem op igen, da det efterhånden er et par sæsoner siden.... Så mit budskab eller hvad man vil kalde det, er, at jeg synes I burde skrive "inaktiv" eller noget efter brugerens navn, hvis det gør det nemmere at holde styr på, hvem der kan signes og hvem der er stoppet - istedet for at slette brugeren! Det løser også problemet med, at folk skal oprette sig igen... Jeg kan i øvrigt udemærket sætte mig ind i crewets situation, for jeg ved også hvor pisse irriterende det er, når folk ikke kan tage sig sammen til at svare på en besked! Ikke en dårlig idé, tager den lige op til diskussion Navn: Antonio Chavez Alder: 38 Bopæl: New York, USA Nationalitet: Spansk Hold: Apple-Exxon Racing Team Rolle: Manager |
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 31-01-2013 19:37
|
I kunne eventuelt også bare putte dem i sin egen brugergruppe kaldet "inaktive"...
Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Kalle Uusi-Ernamo |
Lagt på d. 31-01-2013 19:42
|
Senior Member Antal indlæg: 363 Tilmeldt: 16.03.12 |
Jason Milivic skrev: I kunne eventuelt også bare putte dem i sin egen brugergruppe kaldet "inaktive"... Den idé er også taget op. Tak til Nikolas Oviegnon for Avatar!
Tidligere manager for Jysk-Effo Cycling og sportsdirektør på Santander-Manning Racing Nuværende sportsdirektør for Team Peugeot |
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 31-01-2013 19:44
|
Hvem ved? ^^ Haha Jeg kan bare det der med idéer. Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
|
Andrea Vespa |
Lagt på d. 31-01-2013 22:11
|
Senior Member Antal indlæg: 389 Tilmeldt: 05.11.12 |
Man kan sagtens slette brugere uden, at indlæggene forsvinder med. Man har nok "bare" vurderet at det var mest hensigtsmæssigt at slette alt der havde med rytteren at gøre. Det kan jo så vise sig, at være den forkerte løsning, da man så ændrer i "historien" som der bliver nævnt. Men man kan sagtens slette brugere, og så bare vinge af at deres indlæg forbliver på siden. |
|
|
Jason Milivic |
Lagt på d. 01-04-2013 21:29
|
Kalle Uusi-Ernamo skrev: Jason Milivic skrev: I kunne eventuelt også bare putte dem i sin egen brugergruppe kaldet "inaktive"... Den idé er også taget op. Hvordan går det med idéudviklingen? Min blog: Den slovakiske englænder i Italien Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en |
|
Spring til debat: |