Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Roller - kun til pynt?
|
|
Nikolas Oviegnon |
Lagt på d. 06-03-2013 21:39
|
Fusioneer Antal indlæg: 2333 Tilmeldt: 16.03.12 |
Jeg har i lang tid spillet PCM, og jeg er næsten sikker på at man ikke kan tildele ryttere roller gennem startlisterne. I så fald - er de i realiteten kun til pynt, eller tager jeg fejl, og har de faktisk betydning. Kan man godt vælge rytternes roller gennem startlisterne? |
|
|
Jeffrey Bertelsen |
Lagt på d. 06-03-2013 21:43
|
Fusioneer Antal indlæg: 1057 Tilmeldt: 25.05.11 |
Nikolas Oviegnon skrev: Jeg har i lang tid spillet PCM, og jeg er næsten sikker på at man ikke kan tildele ryttere roller gennem startlisterne. I så fald - er de i realiteten kun til pynt, eller tager jeg fejl, og har de faktisk betydning. Kan man godt vælge rytternes roller gennem startlisterne? Rollerne er bestemt ikke blot til pynt Der laves en startliste, og vi får så indleveret de forskellige roller fra diverse managers. Dem taster vi så ind, via en editor Så bare rolig. |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 06-03-2013 21:45
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Jeg troede det var noget den selv genererede, efter hvem der var bedst...
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Balslev |
Lagt på d. 06-03-2013 21:48
|
Fusioneer Antal indlæg: 2891 Tilmeldt: 25.05.11 |
Niks, vi sætter status via Fast Editor på samtlige CC ryttere der deltager
-CC Admin- Daglig leder Skype: MartinBalslev |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 06-03-2013 22:18
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Fair nok
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Mihkel Ansip |
Lagt på d. 06-03-2013 22:50
|
Junior Member Antal indlæg: 28 Tilmeldt: 02.02.13 |
Nåh, men så er jeg jo straks mere tryg. Tak for det!
Alder: 31 år Speciale: Interviews og portrætter Arbejdsgiver: On Two Wheels (freelance) |
|
|
Nikolas Oviegnon |
Lagt på d. 06-03-2013 22:52
|
Fusioneer Antal indlæg: 2333 Tilmeldt: 16.03.12 |
God damnit. Men det er da altid noget at det er OFF CC. |
|
Spring til debat: |