Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Agenten Axamat
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 06-04-2013 15:59
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Efter dennes tilbagevenden til sporten, vil jeg gerne sige at vi på Vodafone - Virgin taget kraftigt afstand fra doping. Derfor er beskeden til jer ryttere, at jeg ikke mener at i bør tage kontakt til ham. Hold jer fra ham, både for jeres egen skyld og for holdets. Det vil ødelægge vores image. Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 10-04-2013 11:29
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 2169 Tilmeldt: 21.07.11 |
Jeg kan klart anbefale Jose Lopez som et trykt alternativ til Azamat!
![]() Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 12-04-2013 09:12
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Nu er jeg selv en af dem der er kommet i Axamat's stald - og jeg tror virkelig på at de har forbedret sig. Jeg er af den overbevisning at man gerne må træde ved siden af, hvis man bagefter lover bod og bedring. Det er jo det sammen med Paul - han har også fået en chance til - men hvis firmaet kommer på afveje, så vil jeg gå efter dem med retsligt efterspil!! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 12-04-2013 09:18
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Jeg er helt enig med Steve. Man fortjener en chance til, og det støtter jeg op omkring. Jeg har indtilvidere fået et super indtryk af Axamat. Der virker ikke til at været noget galt med ham. |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 13-04-2013 15:56
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Jeg er bare kommet med min udmelding, og da i er gået ind i samarbejdet med ham, synes jeg i skal passe på. Vær på vagt!
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
Spring til debat: |