Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Nybegynder spørgsmål
|
|
Francois Dylan |
Lagt på d. 02-06-2013 09:25
|
Junior Member Antal indlæg: 25 Tilmeldt: 24.05.13 |
Jeg har nogle generelle spørgsmål, de kan måske være lidt dumme, men here goes. Jeg skal lige være sikker på at jeg har forstået dette: FL-BJ-NED-BRO-TT-PRL-SP-ACC-UDH-MOD-RES-BA-FTR Fl=Fladt Bj=Bjerge Ned=Nedkørsel Bro=Brosten TT=Timetrial Pro=Prolog Sp=SPrint acc=Acceleration Udh=Udholdenhed Mod=Modstand? Res=Restituering Ba=Bakker? FTR=Fighter? Er dette korrekt? Navn: Francois Dylan
- Alder: 22 - Nationalitet: Frankrig - Bopæl: Ravenna, Italien. - Hold: Bettini-Pinarello Pro Cycling - Rolle: Hjælper/Luksus Hjælper - Ryttertype: Enkelstartsrytter - Blog: Nu starter det! |
|
|
Nikolas Oviegnon |
Lagt på d. 02-06-2013 09:29
|
Fusioneer Antal indlæg: 2333 Tilmeldt: 16.03.12 |
MOD er modstandsdygtighed. Men ellers er det rigtigt, ja |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 02-06-2013 13:20
|
Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Jep, så er det op til dig selv at finde koden til at blive en fantastisk enkeltstartsrytter. Vi er nogle der har knækket koden, og vi vil ikke hjælpe dig overhovedet Held og lykke.
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Urmas Koomab |
Lagt på d. 02-06-2013 13:22
|
Fusioneer Antal indlæg: 1334 Tilmeldt: 12.03.12 |
Frederik Heeg skrev: Jep, så er det op til dig selv at finde koden til at blive en fantastisk enkeltstartsrytter. Vi er nogle der har knækket koden, og vi vil ikke hjælpe dig overhovedet Held og lykke. www.urmas-koomab.est - Navn: Urmas Koomab "The Orginal" - Født: 9. September (25 år) - Nationalitet: Estland - Hold: Pensioneret - Bopæl: Milano, Italien - Blog: The Orginal |
|
|
Amaury Monnaire |
Lagt på d. 02-06-2013 13:33
|
Fusioneer Antal indlæg: 2350 Tilmeldt: 04.12.12 |
Hahaha
Navn/Alder: Amaury Monnaire/35 år Land/Bopæl: Frankrig/Pyrenæerne Hold/Ryttertype/Rolle:ANZ-DeLight Racing Team /Etapeløbsrytter/Hjælperytter |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 02-06-2013 16:00
|
Urmas Koomab karriere slut skrev: Frederik Heeg skrev: Jep, så er det op til dig selv at finde koden til at blive en fantastisk enkeltstartsrytter. Vi er nogle der har knækket koden, og vi vil ikke hjælpe dig overhovedet Held og lykke. Nej du har ret. Du er laaangt bedre end mig. To ungdomstrøjer i år er ingenting i forhold til dig vel? Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Nikolas Oviegnon |
Lagt på d. 02-06-2013 16:04
|
Jeg vil helt klart vægte en 2. plads i Milano-Sanremo højere...men han var så også knap så ren. |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 02-06-2013 17:45
|
Nikolas Oviegnon skrev: Jeg vil helt klart vægte en 2. plads i Milano-Sanremo højere...men han var så også knap så ren. You said it. Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Jonas J Jorgensen |
Lagt på d. 01-07-2013 12:10
|
Fusioneer Antal indlæg: 1855 Tilmeldt: 04.06.13 |
Jeg vil høre hvor/hvordan man kan se om man er blevet oprettet? Jeg er en pæn del i tvivl om jeg er oprettet og derfor kan tilbyde mig selv til diverse hold? |
|
|
Nikolas Oviegnon |
Lagt på d. 01-07-2013 12:17
|
Du er oprettet så snart du har sendt dine stats ind til "Oprettelse", så hvis det er gjort, må du godt starte forhandlingerne |
|
|
Antonio Chavez |
Lagt på d. 01-07-2013 12:25
|
Veteran Member Antal indlæg: 712 Tilmeldt: 30.04.12 |
Det er ikke helt rigtigt, han skal godkendes af oprettelse først, inden da må der ikke skrives kontrakt
Navn: Antonio Chavez Alder: 38 Bopæl: New York, USA Nationalitet: Spansk Hold: Apple-Exxon Racing Team Rolle: Manager |
|
|
Jonas J Jorgensen |
Lagt på d. 01-07-2013 12:58
|
Vil det sige at oprettelse vil sende mig en pb om at jeg er korrekt oprettet? |
|
|
Christian Helev |
Lagt på d. 01-07-2013 13:07
|
Senior Member Antal indlæg: 245 Tilmeldt: 21.05.13 |
Jonas J Jorgensen skrev: Vil det sige at oprettelse vil sende mig en pb om at jeg er korrekt oprettet? Ja |
|
|
Louis Bettini |
Lagt på d. 01-07-2013 13:10
|
Admin Rytter på ABC Antal indlæg: 7601 Tilmeldt: 20.07.12 |
Det er korrekt, og før du modtager den har du ingen licens. Alle managerer får også automatisk besked, når der bliver udstedt nye licenser.
|
|
|
Jonas J Jorgensen |
Lagt på d. 01-07-2013 13:13
|
Okay, hvor lang tid skal man satse på der går? Og kan man prøve at sende det igen, hvis man mener der er gået meget lang tid? |
|
|
Louis Bettini |
Lagt på d. 01-07-2013 13:17
|
Hvis det er sendt på samme tid som du er oprettet, så skal du nok sende tingene igen. Jeg vil anbefale dig, at læse alt der står under "opret rytter her" i toppen af hjemmesiden. Der står en masse gode info. |
|
|
Jonas J Jorgensen |
Lagt på d. 01-07-2013 13:39
|
Det er det kort tid efter. Men jeg vil lige læse det igennem igen og derefter prøve at sende det igen |
|
|
Henry Belin |
Lagt på d. 20-07-2013 22:22
|
Member Antal indlæg: 56 Tilmeldt: 15.07.13 |
Hej! Jeg har lige et spørgsmål. Jeg ser at Team CC, er det hold man kommer på hvis man ikke får kontrakt med nogle af de andre hold. Manageren har ikke været online i lang tid? Hvad skyldes dette? Er der en anden der uanmeldt har overtaget holdet? Lidt om mig:
Fulde navn: Henry Belin Nationalitet: Frankrig Yndlingsløb: Tour de France og Paris-Nice Ryttertype: Etapeløbsrytter (Tak til Roi de Vélo for signatur) |
|
|
Louis Bettini |
Lagt på d. 20-07-2013 22:30
|
Du behøver ingen kontakt med manageren på det hold. Hvis du ingen kontrakt har, så kører du automatisk for dem....det er ganske simpelt.
|
|
|
Henry Belin |
Lagt på d. 21-07-2013 00:03
|
Member Antal indlæg: 56 Tilmeldt: 15.07.13 |
Ok Tak for hjælpen!
Lidt om mig:
Fulde navn: Henry Belin Nationalitet: Frankrig Yndlingsløb: Tour de France og Paris-Nice Ryttertype: Etapeløbsrytter (Tak til Roi de Vélo for signatur) |
|
Spring til debat: |