April 19 2024 11:37:13
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Eschborn-Frankfurt
U23: U23 Il Lombardia

Top 5 ryttere
806 p - Jakub Vavra
768 p - Jacques Jacques
721 p - Johannes Mangobe
650 p - Eddy Drijens
639 p - Alfonso Uffreduzzi

Top 5 Hold
2829 p - Team Faema
2374 p - Daimler-Brabus
2298 p - Specialized
2167 p - Team Peugeot
2085 p - Qantas-DeLight

Top 5 Nationer
2208 p - Belgien
2169 p - Italien
1540 p - Holland
1425 p - Frankrig
1374 p - Storbritannien

Top 5 Sejre
Alfonso Uffreduzzi ( 10 )
Vincent Vintesso ( 10 )
Emil Hansen ( 8 )
Jakub Vavra ( 7 )
Domagoj Kovacevic ( 7 )

U23 - Top 5 Ryttere
125 p - Salvatore Bianchi
100 p - Daan Jacobs
60 p - Anton Vorobyev
55 p - Jens Hilbert
52 p - Bruno Maltar

U23 - Top 5 Sejre
Salvatore Bianchi ( 2 )
Daan Jacobs ( 2 )
Theo Kille ( 1 )
Anton Vorobyev ( 0 )
Timothy Stevens ( 0 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Reodor Felgen
14-04-2024 11:50
Jeg kan ik koding, men her viser hele løpet https://avantutor.
com/blog/adding-re
captcha-to-php-for
m/ Gerne kopier link og slet replik om du ik vil den skal stå her Smile

Pernille Jacobsen
14-04-2024 11:44
Hvis nogen er i stand til at programmere noget i den stil i PHP, så meld jer endelig til crewet.

Reodor Felgen
14-04-2024 11:29
Måske man skal starte med en "jeg er ik en computer" check når man registrerer seg nu Grin

Peter Jameson
11-04-2024 13:46
Grin

Johannes Mangobe
11-04-2024 08:03
Fun fact.. Jeg har samme monument resultater denne sæson, som MvdP har IRL denne sæson.

Louis Bettini
07-04-2024 16:10
Svit Van der Poel er for vild Frown

Jack Dawson
06-04-2024 22:11
En der vil slette min besked i Fladern.. på forhånd tak

Pernille Jacobsen
01-04-2024 20:15
PCM 2021

Ryan Jackson Jr
01-04-2024 19:43
Hvilken PCM version kører vi egentlig i? Grin

Zion Holding
27-03-2024 21:27
Oddset på W. de Theuns er ikke steget. Det er en fejl at jeg har fået markeret det med grønt

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Nybegynder spørgsmål
Dolmer
Skifte statsborgerskab
Du kan kun skifte statsborgerskab 1 gang i løbet af din karriere, men har du kørt på landsholdet på senior niveau, så kan du ikke længere ændre dit statsborgerskab!

Jeg ved ikke hvor han har det fra med 26, men det er forkert.
Crew

Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden?
Se her: Skype samtale
Facebook gruppe
Facebook side
Discord kanal
 
Max Akseltryk
Kære Hawk,

Nu har du fået forklaret reglerne, men jeg vil godt lige tilføje: hold lige hesten! Koldt vand i youngblood'et.

Nede omkring plads #25 på ranglisten er der tæt og der skal ikke forfærdelig meget til for at få holdet rykket op til deltagelse. Du skulle du jo gerne selv være med til at lave point til Canada og "tjene" pladsen. Og laver du bare en sjat eller 2 OG husker at tilmelde dig, så er Canada også med. Laver du 0 point og Canada slet ikke er udtaget, er det vel egentlig fair nok?

Når folk skifter nationalitet og det har noget med VM at gøre, så er det som regel fordi der er for fyldt. Skifter du til et land der har mange point, f.eks. Danmark, så er der også mange dygtige ryttere i det land og det er ikke sikkert du så er på landsholdet. Og efter 1 skift, kan du ikke skifte tilbage.

Og så hører det også med at i de næste 3 sæsoner er du helt sikker på at være med til U23-VM, så det er tidligst som 24-årig det bliver aktuelt. Og igen, der kan ikke være tale om at du er snydt for deltagelsen. Er du bare i top-50 stykker på den individuelle rangliste året før, så har du også lavet så mange point at Canada er med - og kan samtidig føle dig rimelig sikker på at landstræneren kigger på dig ved udtagelsen - for det er jo dig der har skaffet dem deltagelsen.

Min pointe her er at du ikke har et presserende problem, så vent hellere med at gøre noget. Laver du først skiftet, kan du ikke gøre det igen. Heller ikke tilbage til Canada. Ro på! ;)
Max Akseltryk

Tidligere temporytter på AEP & QDC - nu journalist på CC-News

Blog - Resultater
 
Don Domingo
Kan kun støtte op om Akseltryks anbefaling, ro på.
Nu kan jeg godt følge din problemstilling som enlig rytter fra San Marino, men i alle de år, hvor jeg har kunnet deltage i senior VM har det været muligt at kvalificere San Marino. Det er kun glippet en gang til OL Angry
 
Cortiso Stoian
Kan også tilføje at jeg i et par år var den eneste rytter fra Rumænien og det var nok til at nationen deltog ved VM.

Så synes da at du skal blive i Canada og ikke "shoppe rundt", før du er sikker på hvad du vil.

Som nævnt er Danmark en af de nationer med flest ryttere, så der kan det blive problematisk bare at blive udtaget.
Cortiso Stoian - 32 år - Rumæner
Santander-Massi


Sejre - Top 3 - Top 10
21 - 14 - 90
 
Hawk Youngblood

Max Akseltryk skrev:

Kære Hawk,

Nu har du fået forklaret reglerne, men jeg vil godt lige tilføje: hold lige hesten! Koldt vand i youngblood'et.

Nede omkring plads #25 på ranglisten er der tæt og der skal ikke forfærdelig meget til for at få holdet rykket op til deltagelse. Du skulle du jo gerne selv være med til at lave point til Canada og "tjene" pladsen. Og laver du bare en sjat eller 2 OG husker at tilmelde dig, så er Canada også med. Laver du 0 point og Canada slet ikke er udtaget, er det vel egentlig fair nok?

Når folk skifter nationalitet og det har noget med VM at gøre, så er det som regel fordi der er for fyldt. Skifter du til et land der har mange point, f.eks. Danmark, så er der også mange dygtige ryttere i det land og det er ikke sikkert du så er på landsholdet. Og efter 1 skift, kan du ikke skifte tilbage.

Og så hører det også med at i de næste 3 sæsoner er du helt sikker på at være med til U23-VM, så det er tidligst som 24-årig det bliver aktuelt. Og igen, der kan ikke være tale om at du er snydt for deltagelsen. Er du bare i top-50 stykker på den individuelle rangliste året før, så har du også lavet så mange point at Canada er med - og kan samtidig føle dig rimelig sikker på at landstræneren kigger på dig ved udtagelsen - for det er jo dig der har skaffet dem deltagelsen.

Min pointe her er at du ikke har et presserende problem, så vent hellere med at gøre noget. Laver du først skiftet, kan du ikke gøre det igen. Heller ikke tilbage til Canada. Ro på! Wink

Kære Max.
Det er nogle gode råd du giver mig der, og ja du har ret i at konkurrencen er hårdere i et land som eks. Danmark, og som du siger så er det først når man er 24 år man kan begynde at tænke på det, og selvom jeg kommer til også at være god til bakker, så vil det jo oftest være de rene bakkedrenge der først bliver udtaget. så i et overfyldt land som eks. Danmark der ville jeg måske kun få lov at køre i de år hvor jeg er toppen.

Efter at have kigget rytterlisten igennem, mener jeg der er 2. canadier ud over mig, med mindre jeg tager fejl. Disse har åbenbart ikke kunne indtjene point nok eller har de bare ikke meldt sig til?

Tak for alle dem der er hjælpsomme over for os nye ryttere. Smile

Mvh.
Youngblood
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Hawk Youngblood

Cortiso Stoian skrev:

Kan også tilføje at jeg i et par år var den eneste rytter fra Rumænien og det var nok til at nationen deltog ved VM....

Det er god viden, og det er imponerede Smile
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Don Domingo

Hawk Youngblood skrev:

Max Akseltryk skrev:

Kære Hawk,

Nu har du fået forklaret reglerne, men jeg vil godt lige tilføje: hold lige hesten! Koldt vand i youngblood'et.

Nede omkring plads #25 på ranglisten er der tæt og der skal ikke forfærdelig meget til for at få holdet rykket op til deltagelse. Du skulle du jo gerne selv være med til at lave point til Canada og "tjene" pladsen. Og laver du bare en sjat eller 2 OG husker at tilmelde dig, så er Canada også med. Laver du 0 point og Canada slet ikke er udtaget, er det vel egentlig fair nok?

Når folk skifter nationalitet og det har noget med VM at gøre, så er det som regel fordi der er for fyldt. Skifter du til et land der har mange point, f.eks. Danmark, så er der også mange dygtige ryttere i det land og det er ikke sikkert du så er på landsholdet. Og efter 1 skift, kan du ikke skifte tilbage.

Og så hører det også med at i de næste 3 sæsoner er du helt sikker på at være med til U23-VM, så det er tidligst som 24-årig det bliver aktuelt. Og igen, der kan ikke være tale om at du er snydt for deltagelsen. Er du bare i top-50 stykker på den individuelle rangliste året før, så har du også lavet så mange point at Canada er med - og kan samtidig føle dig rimelig sikker på at landstræneren kigger på dig ved udtagelsen - for det er jo dig der har skaffet dem deltagelsen.

Min pointe her er at du ikke har et presserende problem, så vent hellere med at gøre noget. Laver du først skiftet, kan du ikke gøre det igen. Heller ikke tilbage til Canada. Ro på! Wink

Kære Max.
Det er nogle gode råd du giver mig der, og ja du har ret i at konkurrencen er hårdere i et land som eks. Danmark, og som du siger så er det først når man er 24 år man kan begynde at tænke på det, og selvom jeg kommer til også at være god til bakker, så vil det jo oftest være de rene bakkedrenge der først bliver udtaget. så i et overfyldt land som eks. Danmark der ville jeg måske kun få lov at køre i de år hvor jeg er toppen.

Efter at have kigget rytterlisten igennem, mener jeg der er 2. canadier ud over mig, med mindre jeg tager fejl. Disse har åbenbart ikke kunne indtjene point nok eller har de bare ikke meldt sig til?

Tak for alle dem der er hjælpsomme over for os nye ryttere. Smile

Mvh.
Youngblood


Hej Hawk

Den anden Canadier er Jayden Kayden, men det lader desværre til, at han har mistet motivationen for cykling, da der ikke har være meget aktivitet fra hans side på det seneste.
Så hvis du bliver hængende i Canada er der en garanteret kaptajnrolle der Wink
 
Sredna Ewganigan
Lige nu er der så vidt jeg kan se en rytter fra Canada udover dig Hawk. Han har ikke scoret nok point til, at Canada kommer med.

Jeg vil dog gerne lige understrege, at når man har kørt nogle sæsoner bør det helt klart være muligt, at man som en enkelt rytter kan score point nok til at få holdet med.

Jeg er en 23-årig fra Zimbabwe, og jeg har godt nok haft en sæson over alt forventning, men Zimbabwe ligger nummer 20 på listen. Så helt alene på mine point, så kunne Zimbabwe faktisk kræve en plads, hvis jeg altså var 24 år.

Så når man lige får nogle år på bagen kan man, så vidt jeg kan se sagtens score point nok selv til at få sit land med til VM.
 
Hawk Youngblood
Mange tak for alles hjælp Smile

Jeg er overrasket over hvor venlige i er, selvom vi slet ikke kører på hold sammen Smile
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Bruce Bruges

Hawk Youngblood skrev:

Mange tak for alles hjælp Smile

Jeg er overrasket over hvor venlige i er, selvom vi slet ikke kører på hold sammen Smile


Det er jo underordnet hvilket hold man kører for - det er jo et spil, hvor vi alle har en rolle at spille. Så alle hjælper da hinanden hvor man kan.
 
Fernando Munoz
Det her er også en OFF CC tråd, så der lægger man rivaliseringer på hylden og skriver som bruger i stedet for som rytter. Ligesom man gør i replikboksen ude til højre Smile
 
Hawk Youngblood
Okay det vidste jeg ikke.

Tak
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Richie Maatman
To ungdomstrøjer i kategori 4 løb, og så er du nærmest kvalificeret på point Smile Pointsystemet kan du finde her
www.mediafire.com/convkey/b536/2ufsll6medngy6uzg.jpg


1x upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/29/Jersey_yellow.svg/15px-Jersey_yellow.svg.png Tour de France S34
1x upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/archive/2/2e/20190110180600%21Silver_medal_icon.svg/12px-Silver_medal_icon.svg.png Tour de France, S38
2x upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/archive/8/89/20190110180522%21Bronze_medal_icon.svg/12px-Bronze_medal_icon.svg.png Tour de France, S35, S39
 
Amaury Monnaire

Richie Maatman skrev:

To ungdomstrøjer i kategori 4 løb, og så er du nærmest kvalificeret på point Smile Pointsystemet kan du finde her


Kat. 4 løb? Det giver 30 point haha og en nation skulle denne sæson have 162 point for at deltage.
i1365.photobucket.com/albums/r750/markaalund/Signaturbilled_zps7b14b699.png
Navn/Alder: Amaury Monnaire/35 år
Land/Bopæl: Frankrig/Pyrenæerne
Hold/Ryttertype/Rolle:ANZ-DeLight Racing Team /Etapeløbsrytter/Hjælperytter
 
Hawk Youngblood
Hej.

Jeg er blevet kontaktet af 3. forskellige læger der vil sælge ulovlige stoffer.

Er der ikke noget politi, hvor jeg kan anmelde dem, og give dem deres mails som beviser?
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Dolmer

Hawk Youngblood skrev:

Hej.

Jeg er blevet kontaktet af 3. forskellige læger der vil sælge ulovlige stoffer.

Er der ikke noget politi, hvor jeg kan anmelde dem, og give dem deres mails som beviser?


Hep!

Nej, der er ingen muligheder for at framelde sig disse beskeder og heller ikke som sådan nogen der gør noget, hvis du "sladre" til iccu f.eks.

Vi har ikke helt teknikaliteterne på plads, til at vi kan/vil gøre sådan, at alle på siden ikke får disse beskeder. Det ville kræve, at vi ville afgrænse alle brugerne på siden i brugergrupper en af gangen - Og vi er jo over 1000 brugere. Det tager for lang tid i forhold til hvor få, som gerne vil "framelde" sig.

På den anden side, at kan jeg så sige, at disse beskeder selvfølgelig kun sendes ud, fordi de har en effekt. Hvis det virkede ligegyldigt, så ville vi stoppe.
Crew

Vil du være en del af vores fælleskaber udenfor hjemmesiden?
Se her: Skype samtale
Facebook gruppe
Facebook side
Discord kanal
 
Hawk Youngblood

Dolmer skrev:

Hawk Youngblood skrev:

Hej.

Jeg er blevet kontaktet af 3. forskellige læger der vil sælge ulovlige stoffer.

Er der ikke noget politi, hvor jeg kan anmelde dem, og give dem deres mails som beviser?


Hep!

Nej, der er ingen muligheder for at framelde sig disse beskeder og heller ikke som sådan nogen der gør noget, hvis du "sladre" til iccu f.eks.

Vi har ikke helt teknikaliteterne på plads, til at vi kan/vil gøre sådan, at alle på siden ikke får disse beskeder. Det ville kræve, at vi ville afgrænse alle brugerne på siden i brugergrupper en af gangen - Og vi er jo over 1000 brugere. Det tager for lang tid i forhold til hvor få, som gerne vil "framelde" sig.

På den anden side, at kan jeg så sige, at disse beskeder selvfølgelig kun sendes ud, fordi de har en effekt. Hvis det virkede ligegyldigt, så ville vi stoppe.

Kunne det så ikke være bedre at dem der ville snyde, selv må yde lidt for at søge oplysninger under overskriften Doping til venstre i oversigten. Så det ikke bare bliver smidt i hovedet på en, når nu der ikke findes politi som modsvar imod disse kriminelle læger? Smile
H. Youngblood 34 år
Canadisk Etaperytter

Sejre Ialt :
Etapeløb . . . . . . . : 6
Etaper. . . . . . . . . : 20
Endagsløb . . . . . . : 0
Ungdoms-Trøjer . . : 5
Bjergtrøjer . . . . . .: 1
Pointtrøjer . . . . . . : 1

Historik over top 3. placeringer, kan ses i min profil.


. . . . . . S44 <> S45 <> S46 <> S47
Giro . : . 2 . <> . 1 . <> . 2 . <> . 3
TDF . .: . 4 . <> . 2 . <> . 1 . <> . 1
Vuelta : .2 . <> . 4 . <> . 3

Snit : . . 2,7 .<> 2,3 .<> . 2
 
Balslev
Som det er lige nu må vi blot opfordre til at hvis man ikke er interesseret i doping så bør man bare undlade at besvare/slette beskederne Smile

Det er en del af CC spillet at man kan dope sig og derfor kommer der en besked fra dem i ny og næ Smile
-CC Admin-
Daglig leder
Skype: MartinBalslev
 
http://www.martinbalslev.blogspot.com
Giulio Esposito

Balslev skrev:

Som det er lige nu må vi blot opfordre til at hvis man ikke er interesseret i doping så bør man bare undlade at besvare/slette beskederne Smile

Det er en del af CC spillet at man kan dope sig og derfor kommer der en besked fra dem i ny og næ Smile


Ja, og så mange er det nu heller ikke.

Jeg har på alle mine brugere bare slettet dem når de er kommet.

Det er ikke så besværligt Smile
Jo mere jeg træner, desto heldigere bliver jeg
 
Richie Maatman
Det er jo så at sige lægernes (som er lavet at spillet) mulighed for at markedsføre sig, og det skal de jo have lov til Wink De har på en eller anden måde fået din mail, lige som alle mulige andre spamsider der vil sælge dig alt muligt kan - se det sådan, og sjov lille gimmick i inboxen en gang imellem, som man i øvrigt bare kan se bort fra Smile
www.mediafire.com/convkey/b536/2ufsll6medngy6uzg.jpg


1x upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/29/Jersey_yellow.svg/15px-Jersey_yellow.svg.png Tour de France S34
1x upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/archive/2/2e/20190110180600%21Silver_medal_icon.svg/12px-Silver_medal_icon.svg.png Tour de France, S38
2x upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/archive/8/89/20190110180522%21Bronze_medal_icon.svg/12px-Bronze_medal_icon.svg.png Tour de France, S35, S39
 
Spring til debat: