Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Rytterpræsentation ANNO s13
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 26-06-2013 20:14
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Hej Venner. Nu skulle gruppen gerne være opdateret, men for lige alligevel at være sikker, så hvis i kan se der mangler nogen så skriv til mig. Rytterpræsentationen i år bliver med et lille ekstra tvist. I kan alle, selvfølgelig kun hvis i har lyst, sende mig en PB med en lille beskrivelse af jeres mål for sæsonen, og det stykke vil så komme i forbindelse med vores præsentation af jer ryttere. Det kunne f.eks. se således ud: Rytter 1: Han er god klatre, der ikke er bange for at angribe etc. etc. Rytter 1 udtaler desuden selv: "Mit altoverskyggende mål for denne sæson er bjergtrøjen i Tour de France, som jeg satser meget på etc. etc." Eller: "Jeg lægger i denne sæson min personlige ambitioner til side, for derved bedst muligt at kunne hjælpe mig kaptajn i Giroen, hvor vi går efter sejren." Dette er kun et tilbud, men jeg håber mange af jer vil komme med en kommentar om jeres forhåbninger for sæsonen. Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 08-07-2013 19:28
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 283 Tilmeldt: 14.11.11 |
Hvor kan præsentationen ses?
Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave Alder: 26 år Nationalitet: England Bopæl: London Ryttertype: Sprinter Hold - nuværende sæson: Team Faema Hold - s. 15: Team Faema |
|
|
Guillermo Bonego |
Lagt på d. 09-07-2013 14:08
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 98 Tilmeldt: 30.10.12 |
Chris har bare opdateret hvem der er Vodafone ryttere for den kommende sæson, men ikke lavet en præsentation endnu. Sådan har jeg i hvert fald forstået det. ![]() |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 04-08-2013 22:45
|
Så er roskilde festival overstået, og præsentationen bliver nu lavet.
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 04-08-2013 22:50
|
Der er ikke så mange, som har sendt kommentarer ind, men i kan stadig nå det. Så skynd jer drenge! Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 06-08-2013 00:51
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 283 Tilmeldt: 14.11.11 |
Kan du ikke bare skrive noget for mig? Har været på diverse ferier hele sommeren, og tager på Smukfest i dag.
Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave Alder: 26 år Nationalitet: England Bopæl: London Ryttertype: Sprinter Hold - nuværende sæson: Team Faema Hold - s. 15: Team Faema |
|
|
Timothy Noble |
Lagt på d. 11-08-2013 16:53
|
![]() Admin ![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Rytter på ![]() Antal indlæg: 2932 Tilmeldt: 31.10.11 |
Går det fremad, boss?
|
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 11-08-2013 16:53
|
jep den kommer op i dag ![]() Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
Spring til debat: |