Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Waliserhilsen
|
|
Timothy Noble |
Lagt på d. 27-06-2013 21:46
|
![]() Admin ![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Rytter på ![]() Antal indlæg: 2932 Tilmeldt: 31.10.11 |
Hej drenge, Jeg ville lige sige goddag til mine nye holdkammerater, og fortælle jer lidt om det hele; hvad der skal ske. Mit navn er Timothy Noble, men nogle af jer kender mig nok bedre som "The Politician". Jeg startede min karriere her hos Chris, men efter en enkel sæson skulle jeg videre. Jeg tog til VW-Adidas hvor min karriere tog fart. Da holdet lukkede tog jeg til Peugeot, hvor jeg altså stadig er på kontrakt. Mine største resultater til dato er mit U23 Verdensmesterskab, og sidste sæsons kørsel i Liege. Faktum er jo at jeg kun er her på lejeaftale, men jeg kender holdet, og jeg kender Chris - så jeg er sikker på det nok skal blive et godt samarbejde; selv hvis det stopper efter en enkel sæson. Jeg håber vi får et godt samarbejde, og at jeg får nogle gode venner i min søgen på udvikling og resultater. - TN |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 28-06-2013 10:46
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Velkommen tilbage, Godt at få lov til at køre sammen med dig for fjerde gang. Det har altid været en fornøjelse, og jeg håber virkelig, at du kan bidrage til en masse i de kuperede klassikkere. Jeg er der til at hjælpe, du er der og Peiter er lige kommet også. Steve kommer ikke til at mangle hjælp i år! Som sagt så mange gange før, så håber jeg på, at vi kan få dig overtalt til at blive - hvis Chris selvfølgelig er frisk på at punge ud! |
|
|
Timothy Noble |
Lagt på d. 28-06-2013 15:43
|
![]() Admin ![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Rytter på ![]() Antal indlæg: 2932 Tilmeldt: 31.10.11 |
Paul McCollan skrev: Velkommen tilbage, Godt at få lov til at køre sammen med dig for fjerde gang. Det har altid været en fornøjelse, og jeg håber virkelig, at du kan bidrage til en masse i de kuperede klassikkere. Jeg er der til at hjælpe, du er der og Peiter er lige kommet også. Steve kommer ikke til at mangle hjælp i år! Som sagt så mange gange før, så håber jeg på, at vi kan få dig overtalt til at blive - hvis Chris selvfølgelig er frisk på at punge ud! Tak Paul ![]() Jeg er sikker på Ardennerne nok skal blive interessante med det hold vi kan mønstre. Man skal aldrig sige aldrig, og det gør jeg da heller ikke, så vi ser på det efter TDF mht. Kontrakt. ![]() |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 04-07-2013 17:40
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Ja for helvede.. velkommen til holdet! Glæder mig til at vi skal køre sammen for TVV - du har jo gjort det storartet når vi har kørt for GB.. Du er en kanon rytter og jeg håber på at Chris kan overtale dig og dit nuværende hold, til at vi kan lave aftalen permanent! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 08-07-2013 19:23
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 283 Tilmeldt: 14.11.11 |
Velkommen tilbage på holdet! Fantastisk, at du er tilbage!
Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave Alder: 26 år Nationalitet: England Bopæl: London Ryttertype: Sprinter Hold - nuværende sæson: Team Faema Hold - s. 15: Team Faema |
|
|
Timothy Noble |
Lagt på d. 11-07-2013 15:20
|
Tak Bruce ![]() |
|
|
Pieter Gilbert |
Lagt på d. 13-07-2013 18:16
|
![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 120 Tilmeldt: 04.04.13 |
Velkommen tilbage på holdet. Glæder mig til at køre med dig. Sikke et hold til ardennerne vi har.
|
|
|
Timothy Noble |
Lagt på d. 15-07-2013 17:27
|
Pieter Gilbert skrev: Velkommen tilbage på holdet. Glæder mig til at køre med dig. Sikke et hold til ardennerne vi har. Mange tak Pieter! Jeg ser også frem til at køre med dig, og se det talent jeg er sikker på er tilstede. Ja, holdet er fremragende stærkt. |
|
Spring til debat: |