Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Løbsbonus
|
|
Mads Tippmann Madsen |
Lagt på d. 21-08-2013 10:26
|
Senior Member Antal indlæg: 446 Tilmeldt: 31.08.12 |
Får en rytter løbsbonus for at vinde et løb eller går pengen til holdet hvis der er noget der heder løbsbonus, og hvilke placeringer får en bonus/hvor meget får de?
Tidligere dansk fighter, nu er jeg dansk/belgisk statsborger. Ny sportsdirektør på Team Specialized-Coop |
|
|
Louis Bettini |
Lagt på d. 21-08-2013 10:36
|
Admin Rytter på ABC Antal indlæg: 7607 Tilmeldt: 20.07.12 |
Det der fremgår af din kontrakt er det som du har krav på. Det eneste sted hvor ICCU uddeler en bonus direkte til rytteren er når U23 sæsonen er færdig. Her får de 3 bedste ryttere en bonus. Alle indkørte præmiepenge tilfalder holdet, og det er af disse penge du får din løn. |
|
|
Chris Madsen |
Lagt på d. 21-08-2013 11:30
|
Junior Member Antal indlæg: 44 Tilmeldt: 06.05.13 |
Okay, så man får ikke noget for at vinde et løb
Hold: Team Faema Nationalitet: Dansk Bopæl: Italien, Toscana Ryttertype: Etapeløbsrytter Rolle: Luksus/Kaptajn Alder: 27 |
|
|
Chris Madsen |
Lagt på d. 21-08-2013 11:32
|
Hvis det er det ikke forstået rigtigt? Så der vil ikke være nogen grund til doping for nogen
Hold: Team Faema Nationalitet: Dansk Bopæl: Italien, Toscana Ryttertype: Etapeløbsrytter Rolle: Luksus/Kaptajn Alder: 27 |
|
|
Louis Bettini |
Lagt på d. 21-08-2013 11:43
|
Nu er det jo sådan, at nogle ryttere er lige glade med penge, men de går op i de sportslige resultater. En del andre ryttere går mere op i penge.
|
|
|
Saku Uusi-Ernamo |
Lagt på d. 21-08-2013 12:04
|
Fusioneer Antal indlæg: 1719 Tilmeldt: 23.06.11 |
Du kan få skrevet ind i din kontrakt at du får et X antal % af de penge du har kørt ind selv.
Tidligere Sportsdirektør på Certipost-SkyTech Cycling Tidligere cykelrytter på Team Citrix, Team Certipost-Teleroute, Team Faema, Jysk-Allianz Racing og Team Peugeot |
|
|
Mads Tippmann Madsen |
Lagt på d. 21-08-2013 12:24
|
Senior Member Antal indlæg: 446 Tilmeldt: 31.08.12 |
Okay, men så heller at de går til holdet så man kan få en rigtig god rytter/træner end en der er knap så god så holdet kan få beder resultater
Tidligere dansk fighter, nu er jeg dansk/belgisk statsborger. Ny sportsdirektør på Team Specialized-Coop |
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 21-08-2013 13:04
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 10838 Tilmeldt: 25.08.12 |
Mads Madsen skrev: Okay, men så heller at de går til holdet så man kan få en rigtig god rytter/træner end en der er knap så god så holdet kan få beder resultater Thats the Spirit!! MANAGER |
|
|
Mads Fuglsang |
Lagt på d. 21-08-2013 13:18
|
Fusioneer Antal indlæg: 1549 Tilmeldt: 21.12.11 |
Managerne vil altid forsøge at presse prisen på hjælpere så langt ned som muligt. Det efterlader mere plads økonomisk til dygtigere ryttere, som kører penge ind til holdet. Derfor vil managerne også forsøge brande sig sådan, giv alt for holdet - accepter en lille løn - du gør det for holdet. I mine øjne bør rytterne være lidt mere kritiske og krævende. Pres lønnen, ikke vær bange for de siger nej, så mange cc ryttere er der ikke. Kan evt. Henvise til denne artikel, selvom jeg ikke er enig i det hele. http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_i...ad_id=4900 Og jo jeg ved det, er tidligere manager det managerne forsøger på kan til et vist punkt kaldes social dumping There is no exercise better for the heart than reaching down and lifting people up. |
|
|
Chris Madsen |
Lagt på d. 21-08-2013 13:30
|
Mads Fuglsang skrev: Managerne vil altid forsøge at presse prisen på hjælpere så langt ned som muligt. Det efterlader mere plads økonomisk til dygtigere ryttere, som kører penge ind til holdet. Derfor vil managerne også forsøge brande sig sådan, giv alt for holdet - accepter en lille løn - du gør det for holdet. I mine øjne bør rytterne være lidt mere kritiske og krævende. Pres lønnen, ikke vær bange for de siger nej, så mange cc ryttere er der ikke. Kan evt. Henvise til denne artikel, selvom jeg ikke er enig i det hele. http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_i...ad_id=4900 Og jo jeg ved det, er tidligere manager det managerne forsøger på kan til et vist punkt kaldes social dumping Dejligt så kan man presse lønnen lidt op Hold: Team Faema Nationalitet: Dansk Bopæl: Italien, Toscana Ryttertype: Etapeløbsrytter Rolle: Luksus/Kaptajn Alder: 27 |
|
|
Louis Bettini |
Lagt på d. 21-08-2013 13:31
|
Du har til dels ret Mads F., og det er ok at presse på det bedste man har lært.......hvis man HAR noget at have det i. At støde på ryttere der intet har præsteret, men kræver kaptajn løn er der for mange af....Og det samme med unge ryttere der vægter løn højere end det at få en kontrakt.
|
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 21-08-2013 13:40
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 10838 Tilmeldt: 25.08.12 |
Enig med Louis - Man skal ikke forvente for meget før man har vist noget. Dertil har vi managers også et budget vi skal overholde. Man kan rsikere ikke at få et hold, da en manager hellere vil have en billigere rytter hvis de er på samme niveau. Selvfølgelig skal man heller ikke bare acceptere alt, men en god balance. MANAGER |
|
|
Mads Fuglsang |
Lagt på d. 21-08-2013 14:37
|
Fusioneer Antal indlæg: 1549 Tilmeldt: 21.12.11 |
Et budget at overholde og man skal vise noget før man fortjener lønnen, Rik Willems 23 år: 1200 CC $ i løn. Til gengæld kan man også påpege at kaptajnerne tjener mellem 3000-4000 CC $. Man må i den grad sige, de ofrer sig for at holdet kan blive bedre. Niks det er hjælperyttere som må betale prisen for at kaptajnerne kan få gode hjælpere, burde det ikke være omvendt? Nå jeg stopper diskussionen her. Jeg vil bare lige påpege overfor brugerne, at vi arbejder på man kan bruge pengene til noget. Så det er endnu en grund til at presse prisen There is no exercise better for the heart than reaching down and lifting people up. |
|
|
Antonio Chavez |
Lagt på d. 21-08-2013 14:46
|
Veteran Member Antal indlæg: 712 Tilmeldt: 30.04.12 |
Mads Fuglsang skrev: Et budget at overholde og man skal vise noget før man fortjener lønnen, Rik Willems 23 år: 1200 CC $ i løn. Til gengæld kan man også påpege at kaptajnerne tjener mellem 3000-4000 CC $. Man må i den grad sige, de ofrer sig for at holdet kan blive bedre. Niks det er hjælperyttere som må betale prisen for at kaptajnerne kan få gode hjælpere, burde det ikke være omvendt? Nå jeg stopper diskussionen her. Jeg vil bare lige påpege overfor brugerne, at vi arbejder på man kan bruge pengene til noget. Så det er endnu en grund til at presse prisen Tror man skal passe lidt på at der ikke bare går inflation i den. Det er klart at det der skal kunne bruges penge på, skal passe til den økonomi der er i CC, og bliver lønnen derfor højere, generelt, så vil tingene blive dyrere. Det vil nok også kunne gøre at man bliver nødsaget til at få øget budgetterne, og så kommer der jo intet ud af det. Enig med dig i at det er en forskruet verden, at hjælperne skal betale for at kaptajnerne kan få deres hjælp, men sådan er det også i virkeligheden, du ser vel ikke en Chris Anker få mere end Contador. Navn: Antonio Chavez Alder: 38 Bopæl: New York, USA Nationalitet: Spansk Hold: Apple-Exxon Racing Team Rolle: Manager |
|
|
Theo Yanis |
Lagt på d. 21-08-2013 14:51
|
Fusioneer Antal indlæg: 2718 Tilmeldt: 25.05.11 |
Der er jo flere lønniveauer og der er jo så tilfælde, hvor forholdsvis unge ryttere for en tårnhøj løn selvom de intet har vist. Det er naturligt at u23 rytterne tjener det jeg vil kalde stagiere løn. Kan man forhandle sig opad, så er det jo super for den enkelte. Man står selv for at presse citronen til det yderste samtidig med at man gerne skulle på et prof hold. |
|
|
Antonio Chavez |
Lagt på d. 21-08-2013 14:52
|
Veteran Member Antal indlæg: 712 Tilmeldt: 30.04.12 |
Ift. at øge budgetterne, mener jeg blot at det er nødvendigt hvis holdene ikke kan overleve.
Navn: Antonio Chavez Alder: 38 Bopæl: New York, USA Nationalitet: Spansk Hold: Apple-Exxon Racing Team Rolle: Manager |
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 22-08-2013 12:02
|
Senior Member Antal indlæg: 283 Tilmeldt: 14.11.11 |
Synes der mangler noget fornuftigt at bruge ens løn på ærlig talt...
Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave Alder: 26 år Nationalitet: England Bopæl: London Ryttertype: Sprinter Hold - nuværende sæson: Team Faema Hold - s. 15: Team Faema |
|
|
Balslev |
Lagt på d. 22-08-2013 12:14
|
Fusioneer Antal indlæg: 2891 Tilmeldt: 25.05.11 |
Det gør der også Bruce, der bliver arbejdet på noget forskelligt - vi vil dog ikke bare smide det ind på siden før det er ordentligt gennemarbejdet
-CC Admin- Daglig leder Skype: MartinBalslev |
|
|
Bruce Dickinson |
Lagt på d. 22-08-2013 12:28
|
Senior Member Antal indlæg: 283 Tilmeldt: 14.11.11 |
Balslev skrev: Det gør der også Bruce, der bliver arbejdet på noget forskelligt - vi vil dog ikke bare smide det ind på siden før det er ordentligt gennemarbejdet Det er jeg glad for at høre! Jeg ved godt, at i er bange for at implementere noget, hvor man kan forøge sine stats uden, at det er doping, men forstår ikke, at i ikke bare har ændret statssystemet, så ens rytter ikke udvikler sig så meget, men man i stedet kunne bruge penge til at træne sin rytter op, så ville økonomidelen give mere mening. Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave Alder: 26 år Nationalitet: England Bopæl: London Ryttertype: Sprinter Hold - nuværende sæson: Team Faema Hold - s. 15: Team Faema |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 22-08-2013 13:00
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
Vi kan godt smide en tråd hvor brugerne kan komme med deres besyv og løfte sløret for vores egne idéer.
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |