May 19 2024 03:21:47
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Slag om Norg
U23: Final s.48!

Top 5 ryttere
1375 p - Jacques Jacques
1287 p - Eckhard Wagner
1250 p - Jakub Vavra
1120 p - Johannes Mangobe
958 p - Eddy Drijens

Top 5 Hold
5561 p - Team Faema
4004 p - Specialized
3996 p - Team Peugeot
3983 p - Qantas-DeLight
3750 p - Daimler-Brabus

Top 5 Nationer
3880 p - Italien
3385 p - Belgien
2799 p - Frankrig
2562 p - Holland
2509 p - Storbritannien

Top 5 Sejre
Eckhard Wagner ( 24 )
Jacques Jacques ( 16 )
Domagoj Kovacevic ( 15 )
Vincent Vintesso ( 12 )
Ejvind Haaland ( 11 )

U23 - Top 5 Ryttere
218 p - Theo Kille
215 p - Jens Hilbert
198 p - Daan Jacobs
186 p - Dudu Kayal
158 p - Rodolfo Cervantes

U23 - Top 5 Sejre
Rodolfo Cervantes ( 3 )
Jens Hilbert ( 3 )
Rajalingam Panjang ( 3 )
Dudu Kayal ( 3 )
Theo Kille ( 2 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Milos Sporco
16-05-2024 22:11
Er det ikke muligt at kræve admin godkendelse af nye oprettelse? Det burde minimere det lidt.. Såftemt det ikke lykkes med ip-whitelisting

Reodor Felgen
16-05-2024 18:51
Måske mulig å blocke IP fra visse land at koble sig til siden? Evt typ GEO grid

Pavel Kovalenko
16-05-2024 18:01
Kan man ikke gøre et eller andet, så vi slipper for de russere eller hvor de nu er fra?

Dino Carico
16-05-2024 16:17
Det er helt vildt, ja. Og fordi siden er langsom, når der næsten at komme en ny, før man får sparket den forrige ud.

Nijn Vischspoel
16-05-2024 15:18
Tror vi har mange russiske servere på besøg????

Patmac
16-05-2024 14:26
Jesus siden er langsom i dag Frown

Patmac
16-05-2024 14:22
Tjekker det Smile

Rajalingam Panjang
16-05-2024 14:15
Min besked ved u23 etape 9 er blevet postet 2 gange Cool Nogen der kan slette den seneste? Grin

Luc Amourien Maatman
13-05-2024 17:35
Jeg er med nu Wink

Fabio Patmac
13-05-2024 16:57
YFC blev rigtigt nok lagt ned. Vi prøvede igen med retur til dansk og mere forenklet med mere info om de enkelte spilleres statistikker osv. men det var for svært at fastholde brugerne desværre.

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Løbsbonus
Mads Tippmann Madsen
Får en rytter løbsbonus for at vinde et løb eller går pengen til holdet hvis der er noget der heder løbsbonus, og hvilke placeringer får en bonus/hvor meget får de?
Tidligere dansk fighter, nu er jeg dansk/belgisk statsborger.
Ny sportsdirektør på Team Specialized-Coop
 
Louis Bettini
Det der fremgår af din kontrakt er det som du har krav på.

Det eneste sted hvor ICCU uddeler en bonus direkte til rytteren er når U23 sæsonen er færdig. Her får de 3 bedste ryttere en bonus.

Alle indkørte præmiepenge tilfalder holdet, og det er af disse penge du får din løn.
cyclingcareer.dk/images/ab_inbev-bettini_cycling_team_bettini.jpeg
 
Chris Madsen
Okay, så man får ikke noget for at vinde et løb Sad
i1074.photobucket.com/albums/w401/Whitejersey/fuglsangchases_zps98290a4b.png


Hold: Team Faema
Nationalitet: Dansk
Bopæl: Italien, Toscana
Ryttertype: Etapeløbsrytter
Rolle: Luksus/Kaptajn
Alder: 27
 
Chris Madsen
Hvis det er det ikke forstået rigtigt? Så der vil ikke være nogen grund til doping for nogen
i1074.photobucket.com/albums/w401/Whitejersey/fuglsangchases_zps98290a4b.png


Hold: Team Faema
Nationalitet: Dansk
Bopæl: Italien, Toscana
Ryttertype: Etapeløbsrytter
Rolle: Luksus/Kaptajn
Alder: 27
 
Louis Bettini
Nu er det jo sådan, at nogle ryttere er lige glade med penge, men de går op i de sportslige resultater. En del andre ryttere går mere op i penge.
cyclingcareer.dk/images/ab_inbev-bettini_cycling_team_bettini.jpeg
 
Saku Uusi-Ernamo
Du kan få skrevet ind i din kontrakt at du får et X antal % af de penge du har kørt ind selv.
Tidligere Sportsdirektør på Certipost-SkyTech Cycling


Tidligere cykelrytter på Team Citrix, Team Certipost-Teleroute, Team Faema, Jysk-Allianz Racing og Team Peugeot
 
Mads Tippmann Madsen
Okay, men så heller at de går til holdet så man kan få en rigtig god rytter/træner end en der er knap så god så holdet kan få beder resultater Smile
Tidligere dansk fighter, nu er jeg dansk/belgisk statsborger.
Ny sportsdirektør på Team Specialized-Coop
 
Motsoko Mangobe

Mads Madsen skrev:

Okay, men så heller at de går til holdet så man kan få en rigtig god rytter/træner end en der er knap så god så holdet kan få beder resultater Smile



Thats the Spirit!! Smile
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Mads Fuglsang
Managerne vil altid forsøge at presse prisen på hjælpere så langt ned som muligt. Det efterlader mere plads økonomisk til dygtigere ryttere, som kører penge ind til holdet. Derfor vil managerne også forsøge brande sig sådan, giv alt for holdet - accepter en lille løn - du gør det for holdet. I mine øjne bør rytterne være lidt mere kritiske og krævende. Pres lønnen, ikke vær bange for de siger nej, så mange cc ryttere er der ikke. Kan evt. Henvise til denne artikel, selvom jeg ikke er enig i det hele. http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_i...ad_id=4900

Og jo jeg ved det, er tidligere manager Smile det managerne forsøger på kan til et vist punkt kaldes social dumping Smile
i41.tinypic.com/1zcdc9t.png

There is no exercise better for the heart than reaching down and lifting people up.
 
Chris Madsen

Mads Fuglsang skrev:

Managerne vil altid forsøge at presse prisen på hjælpere så langt ned som muligt. Det efterlader mere plads økonomisk til dygtigere ryttere, som kører penge ind til holdet. Derfor vil managerne også forsøge brande sig sådan, giv alt for holdet - accepter en lille løn - du gør det for holdet. I mine øjne bør rytterne være lidt mere kritiske og krævende. Pres lønnen, ikke vær bange for de siger nej, så mange cc ryttere er der ikke. Kan evt. Henvise til denne artikel, selvom jeg ikke er enig i det hele. http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_i...ad_id=4900

Og jo jeg ved det, er tidligere manager Smile det managerne forsøger på kan til et vist punkt kaldes social dumping Smile


Dejligt så kan man presse lønnen lidt op Grin
i1074.photobucket.com/albums/w401/Whitejersey/fuglsangchases_zps98290a4b.png


Hold: Team Faema
Nationalitet: Dansk
Bopæl: Italien, Toscana
Ryttertype: Etapeløbsrytter
Rolle: Luksus/Kaptajn
Alder: 27
 
Louis Bettini
Du har til dels ret Mads F., og det er ok at presse på det bedste man har lært.......hvis man HAR noget at have det i. At støde på ryttere der intet har præsteret, men kræver kaptajn løn er der for mange af....Og det samme med unge ryttere der vægter løn højere end det at få en kontrakt.
cyclingcareer.dk/images/ab_inbev-bettini_cycling_team_bettini.jpeg
 
Motsoko Mangobe
Enig med Louis - Man skal ikke forvente for meget før man har vist noget. Dertil har vi managers også et budget vi skal overholde.
Man kan rsikere ikke at få et hold, da en manager hellere vil have en billigere rytter hvis de er på samme niveau.

Selvfølgelig skal man heller ikke bare acceptere alt, men en god balance.
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Mads Fuglsang
Et budget at overholde og man skal vise noget før man fortjener lønnen, Rik Willems 23 år: 1200 CC $ i løn. Til gengæld kan man også påpege at kaptajnerne tjener mellem 3000-4000 CC $. Man må i den grad sige, de ofrer sig for at holdet kan blive bedre. Niks det er hjælperyttere som må betale prisen for at kaptajnerne kan få gode hjælpere, burde det ikke være omvendt? Nå jeg stopper diskussionen her.

Jeg vil bare lige påpege overfor brugerne, at vi arbejder på man kan bruge pengene til noget. Så det er endnu en grund til at presse prisen Smile
i41.tinypic.com/1zcdc9t.png

There is no exercise better for the heart than reaching down and lifting people up.
 
Antonio Chavez

Mads Fuglsang skrev:

Et budget at overholde og man skal vise noget før man fortjener lønnen, Rik Willems 23 år: 1200 CC $ i løn. Til gengæld kan man også påpege at kaptajnerne tjener mellem 3000-4000 CC $. Man må i den grad sige, de ofrer sig for at holdet kan blive bedre. Niks det er hjælperyttere som må betale prisen for at kaptajnerne kan få gode hjælpere, burde det ikke være omvendt? Nå jeg stopper diskussionen her.

Jeg vil bare lige påpege overfor brugerne, at vi arbejder på man kan bruge pengene til noget. Så det er endnu en grund til at presse prisen Smile


Tror man skal passe lidt på at der ikke bare går inflation i den. Det er klart at det der skal kunne bruges penge på, skal passe til den økonomi der er i CC, og bliver lønnen derfor højere, generelt, så vil tingene blive dyrere. Det vil nok også kunne gøre at man bliver nødsaget til at få øget budgetterne, og så kommer der jo intet ud af det. Enig med dig i at det er en forskruet verden, at hjælperne skal betale for at kaptajnerne kan få deres hjælp, men sådan er det også i virkeligheden, du ser vel ikke en Chris Anker få mere end Contador.
i277.photobucket.com/albums/kk76/nicolai6/Antonio_zps0289614b.png

Navn: Antonio Chavez
Alder: 38
Bopæl: New York, USA
Nationalitet: Spansk
Hold: Apple-Exxon Racing Team
Rolle: Manager
 
Theo Yanis
Der er jo flere lønniveauer og der er jo så tilfælde, hvor forholdsvis unge ryttere for en tårnhøj løn selvom de intet har vist.

Det er naturligt at u23 rytterne tjener det jeg vil kalde stagiere løn. Kan man forhandle sig opad, så er det jo super for den enkelte. Man står selv for at presse citronen til det yderste samtidig med at man gerne skulle på et prof hold.
 
Antonio Chavez
Ift. at øge budgetterne, mener jeg blot at det er nødvendigt hvis holdene ikke kan overleve.
i277.photobucket.com/albums/kk76/nicolai6/Antonio_zps0289614b.png

Navn: Antonio Chavez
Alder: 38
Bopæl: New York, USA
Nationalitet: Spansk
Hold: Apple-Exxon Racing Team
Rolle: Manager
 
Bruce Dickinson
Synes der mangler noget fornuftigt at bruge ens løn på ærlig talt...
Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave
Alder: 26 år
Nationalitet: England
Bopæl: London
Ryttertype: Sprinter
Hold - nuværende sæson: Team Faema
Hold - s. 15: Team Faema
 
Balslev
Det gør der også Bruce, der bliver arbejdet på noget forskelligt - vi vil dog ikke bare smide det ind på siden før det er ordentligt gennemarbejdet Smile
-CC Admin-
Daglig leder
Skype: MartinBalslev
 
http://www.martinbalslev.blogspot.com
Bruce Dickinson

Balslev skrev:

Det gør der også Bruce, der bliver arbejdet på noget forskelligt - vi vil dog ikke bare smide det ind på siden før det er ordentligt gennemarbejdet Smile

Det er jeg glad for at høre! Smile

Jeg ved godt, at i er bange for at implementere noget, hvor man kan forøge sine stats uden, at det er doping, men forstår ikke, at i ikke bare har ændret statssystemet, så ens rytter ikke udvikler sig så meget, men man i stedet kunne bruge penge til at træne sin rytter op, så ville økonomidelen give mere mening. Smile
Navn: Bruce Dickinson
Kælenavn: Bruce The Brave
Alder: 26 år
Nationalitet: England
Bopæl: London
Ryttertype: Sprinter
Hold - nuværende sæson: Team Faema
Hold - s. 15: Team Faema
 
Patmac
Vi kan godt smide en tråd hvor brugerne kan komme med deres besyv og løfte sløret for vores egne idéer.
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder
-------------------------
 
Spring til debat: