May 19 2024 01:54:46
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Slag om Norg
U23: Final s.48!

Top 5 ryttere
1375 p - Jacques Jacques
1287 p - Eckhard Wagner
1250 p - Jakub Vavra
1120 p - Johannes Mangobe
958 p - Eddy Drijens

Top 5 Hold
5561 p - Team Faema
4004 p - Specialized
3996 p - Team Peugeot
3983 p - Qantas-DeLight
3750 p - Daimler-Brabus

Top 5 Nationer
3880 p - Italien
3385 p - Belgien
2799 p - Frankrig
2562 p - Holland
2509 p - Storbritannien

Top 5 Sejre
Eckhard Wagner ( 24 )
Jacques Jacques ( 16 )
Domagoj Kovacevic ( 15 )
Vincent Vintesso ( 12 )
Ejvind Haaland ( 11 )

U23 - Top 5 Ryttere
218 p - Theo Kille
215 p - Jens Hilbert
198 p - Daan Jacobs
186 p - Dudu Kayal
158 p - Rodolfo Cervantes

U23 - Top 5 Sejre
Rodolfo Cervantes ( 3 )
Jens Hilbert ( 3 )
Rajalingam Panjang ( 3 )
Dudu Kayal ( 3 )
Theo Kille ( 2 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Milos Sporco
16-05-2024 22:11
Er det ikke muligt at kræve admin godkendelse af nye oprettelse? Det burde minimere det lidt.. Såftemt det ikke lykkes med ip-whitelisting

Reodor Felgen
16-05-2024 18:51
Måske mulig å blocke IP fra visse land at koble sig til siden? Evt typ GEO grid

Pavel Kovalenko
16-05-2024 18:01
Kan man ikke gøre et eller andet, så vi slipper for de russere eller hvor de nu er fra?

Dino Carico
16-05-2024 16:17
Det er helt vildt, ja. Og fordi siden er langsom, når der næsten at komme en ny, før man får sparket den forrige ud.

Nijn Vischspoel
16-05-2024 15:18
Tror vi har mange russiske servere på besøg????

Patmac
16-05-2024 14:26
Jesus siden er langsom i dag Frown

Patmac
16-05-2024 14:22
Tjekker det Smile

Rajalingam Panjang
16-05-2024 14:15
Min besked ved u23 etape 9 er blevet postet 2 gange Cool Nogen der kan slette den seneste? Grin

Luc Amourien Maatman
13-05-2024 17:35
Jeg er med nu Wink

Fabio Patmac
13-05-2024 16:57
YFC blev rigtigt nok lagt ned. Vi prøvede igen med retur til dansk og mere forenklet med mere info om de enkelte spilleres statistikker osv. men det var for svært at fastholde brugerne desværre.

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Din mening: Hvad skal formuen bruges til?
Patmac
Her kan du som bruger komme med forslag til hvad du syntes kunne være godt at få med i spillet for at lønnen kunne få en større værdi for din rytter.

Vi kan pt. ikke give mulighed for at man kan købe sig til udviklingspoint eller på anden vis forhøje præstationsevnen i så fald skal vi lave systemet helt om således at man må betale for overhovedet at få udviklingspoint hver sæson. Så undlad helst at skrive noget ang. dette i dine idéer.

Vores idéer:
Vi har tænk på et par ting man kan gå i retning af.
1 - rytteren går efter medieberømmelse og image og prestige via køb af hus, biler, interviews og megen aktivitet i kommentarfeltet efter hvert løb.

2 - Ren resultatorienteret rytter der muligvis ikke er så mediepopulær (måske ikke så aktiv altid), går udelukkende efter resultaterne (pumper sig måske altid med nyeste præstationsfremmende middel) og sikrer sig en høj prestigeplacering på den baggrund frem for at være aktiv.

3 - En blandet del hvor man både gør det ene og det andet så vidt muligt.

Idéen her er en genindførsel af prestigeranglisten hvor en høj placering kan give adgang til ekstra indtægter via private sponsorer.
Er man f.eks. ung er det så meningen at man skal være aktiv i medierne efter hvert løb (skrive kommentarer) eller gode præstationer i U23 og U25 mens ældre ryttere i højere grad får point via hus, biler og naturligvis topresultater samt mediebevågenhed.

Det er langt fra tænkt igennem da ingen har haft tid men det er noget af det der vil blive indført sådan ca. Med god inspiration fra SotD's YourFootballCareer.
Redigeret af Patmac d. 22-08-2013 13:16
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder
-------------------------
 
Kristian Loengaard
Jeg synes det kunne være fedt med en genindførelse af prestige ranglisten Smile Ellers nogle rigtig fine idéer, som klart lyder spændende.

Men hvis man kan få ekstra indtægter vha. private sponsorer, så skal der naturligvis også være noget at bruge det på. Bil, båd og hus mm., som i vidst også skrev. Men det er naturligvis også en hvis prestige bare i det at have en sponsor.

Men det lyder spændende Smile
Kristian Løngaard
Danmark
Pensioneret cykelrytter og tidligere sportsdirektør på COC
Vinder af Tour de France S14
Vinder af Vuelta a Espana S9 og S11
Vinder af VM S12






imageshack.com/a/img203/9025/hchr.jpg
 
Nikolaj Jensen
Synes også det ville være en rigtig god idé med bil hus osv. Det at købe sig til udviklingspoint ville ødelægge spillet imo, da de bedste ryttere bare ville blive bedre mens de ungen kæmper for at få penge nok til at forbedre sig.
oi58.tinypic.com/2r4senp.jpg

www.nikolaj-jensen.dk
- Navn: Nikolaj Jensen
- Født: 9. Juli (34 år)
- Nationalitet: Danmark i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Den.png
- Hold: Team Peugeot
- Bopæl: Arco, Italien
- Blog: Kampen mod toppen

Udvalgte resultater:
2. samlet i Vuelta a España
3. samlet i Giro d'Italia
3. samlet i Tour de France
Vinder af Giro del Trentino
Vinder af Romandiet Rundt
Verdensmester i holdtidskørsel med Team Peugeot
 
Nikolas Oviegnon
Så burde man regulere priserne, så det er dyrere for ældre ryttere - og det burde ikke være muligt at stige med særlig meget.
Men synes stadig ikke helt om idéen.
 
Mads Fuglsang
Kom nu gutter, vi har brug for flere ideer! Vis jeres kreativitet, ellers er vi nødt til at hive fat i kinøjserne Grin
i41.tinypic.com/1zcdc9t.png

There is no exercise better for the heart than reaching down and lifting people up.
 
Patmac

Nikolas Oviegnon skrev:

Så burde man regulere priserne, så det er dyrere for ældre ryttere - og det burde ikke være muligt at stige med særlig meget.
Men synes stadig ikke helt om idéen.


Naturligvis vil der ske ændringer i summen af penge/løn osv. for at tilpasse evt. nye tiltag. Den del skal i ikke tænke på når i smider idéer. Det skal vi nok tænker igennem uanset hvad der sker. Så kom bare med idéer løst som fast sålænge de er bare en anelse overvejet og ikke har noget med præstationen af rytteren at gøre (køb af udviklingspoint eller lignende.).
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder
-------------------------
 
Lubomir Petera
Det eneste jeg vil sige er, at det ikke skal baseres på din aktivtiet på siden. Jeg er meget aktiv, og kunne være ligeglad, men jeg synes det ville være synd at skabe ujævnheder ifht. til folks aktivitet på CC. Alle skal have lige vilkår om du så er 35 år og har en meget travl hverdag, eller om du går i folkeskolen. Smile
Navn: Lubomir Petera
Alder: 7 December (31 år)
Nationalitet: Slovakiet
Ryttertype: Etapeløbsrytter
Status: Kaptajn
Hold: Team Peugeot
 
Mads Fuglsang

Lubomir Petera skrev:

Det eneste jeg vil sige er, at det ikke skal baseres på din aktivtiet på siden. Jeg er meget aktiv, og kunne være ligeglad, men jeg synes det ville være synd at skabe ujævnheder ifht. til folks aktivitet på CC. Alle skal have lige vilkår om du så er 35 år og har en meget travl hverdag, eller om du går i folkeskolen. Smile


Til gengæld, kan man så også sige, at de brugere som er aktive, skriver blogs, kommenterer løb m.m er det som holder CC igang. Det at der mennesker som udtaler sig, folk der toppes osv. er det som vi i crewet sætter pris på. Hvis man bare er til "resultaterne" kunne man lige så godt starte sit pcm og simulerer en hel sæson. I hvert fald bør man kommentere de løb, man selv er med i. Så jeg ser ikke noget problem i fx at de mest aktive brugere over en karriere kan få +10 statspoint, det er jo velfortjent et eller andet sted. Vi er trods alt et forum Smile
i41.tinypic.com/1zcdc9t.png

There is no exercise better for the heart than reaching down and lifting people up.
 
Henry Belin
Jeg tænker måske det ville tage lidt overhånd. Det kunne være godt, hvis folk blev mere aktive på siden for at få ekstra stats. Men hvis man bare skriver noget, for at skriver noget, så bliver det mere ensformigt.
Min mening - Jeg vil ikke have at alle spammer hver enkelt tråd, bare for at få stats.
Lidt om mig:
Fulde navn: Henry Belin
Nationalitet: Frankrig
Yndlingsløb: Tour de France og Paris-Nice
Ryttertype: Etapeløbsrytter

oi39.tinypic.com/90n7ea.jpg
(Tak til Roi de Vélo for signatur)
 
Alexei Starkov
Enig. Så vil folk bare skrive i alle tråde, de har mulighed for det.
Lykkelig pensioneret
 
Tavaris Blake
Så ville Bastian Bastiansen vinde Touren i sin første sæson hvis det kørte sådan Pfft
Alder: 27
Hold: Team B&O-Hummel
Ryttertype: Etapeløbsrytter
Nationalitet: Waliser

i1175.photobucket.com/albums/r639/Wild-Dog/FarneseVini2.png
 
Nikolas Oviegnon
Så skal det blive en vurderingssag fra crewet af hver enkelt rytter - om der er tale om positiv aktivitet, og det ville nok tage lang tid.
 
Antonio Chavez

Mads Fuglsang skrev:

Lubomir Petera skrev:

Det eneste jeg vil sige er, at det ikke skal baseres på din aktivtiet på siden. Jeg er meget aktiv, og kunne være ligeglad, men jeg synes det ville være synd at skabe ujævnheder ifht. til folks aktivitet på CC. Alle skal have lige vilkår om du så er 35 år og har en meget travl hverdag, eller om du går i folkeskolen. Smile


Til gengæld, kan man så også sige, at de brugere som er aktive, skriver blogs, kommenterer løb m.m er det som holder CC igang. Det at der mennesker som udtaler sig, folk der toppes osv. er det som vi i crewet sætter pris på. Hvis man bare er til "resultaterne" kunne man lige så godt starte sit pcm og simulerer en hel sæson. I hvert fald bør man kommentere de løb, man selv er med i. Så jeg ser ikke noget problem i fx at de mest aktive brugere over en karriere kan få +10 statspoint, det er jo velfortjent et eller andet sted. Vi er trods alt et forum Smile


Der skal ikke gives stats for aktivitet, men derimod CC$, da det vil være et unfair grundlag for at være bedre. Et råd med 2-3 vil hver sæson kunne få en sum tilgængelig som de skal uddele efter aktivitet i medierne, bedømt på kvalitet fremfor kvantitet så slam ikke belønnes. Det gælder både medierne i form af blogs, Twitter og kommentarer. En ide til at kunne give stats, kunne være en træningslejr efter sæsonen. Her vil man kunne modtage to-tre ekstra stats hver sæson, men det skal koste lidt. Eventuelt 4-500 CC? Måske mindre for at de helt unge kan være med, eventuelt kan man man se på om det skal variere ift alder. For at komme med på denne træningslejr skal man så tilmelde sig i et bestemt tidsrum, eventuelt mellem Giroen og Touren, så der også er nogle der ikke får taget sig sammen til at deltage.
i277.photobucket.com/albums/kk76/nicolai6/Antonio_zps0289614b.png

Navn: Antonio Chavez
Alder: 38
Bopæl: New York, USA
Nationalitet: Spansk
Hold: Apple-Exxon Racing Team
Rolle: Manager
 
Mads Fuglsang
Til alle jer der mener, at der vil komme for meget spam, kan jeg kun sige; "Ja måske i starten, men det skal nok aftage". Det jeg snakker om, er 1 ekstra point hver sæson.

Man spørger udvikling, er jeg klassificeret som aktiv? Ja, fint du får +1 point. Længere er den ikke. Det er fair overfor alle, som aktivt putter noget i CC at de får et ekstra point per sæson.

Det der med træningslejr giver jeg ikke meget for, for så vil alle gøre det samme, og så er vi samme sted mere eller mindre.
Det gode ved min metode, er at aktivitet bliver belønnet = mer aktivitet (forhåbentlig) ja spam kan forekomme, men mon ikke vi sagtens kan løse det. Det handler jo ikke om at skrive 1000 indlæg, men bare være aktiv på forummet, udtale sig lidt om løb man har deltaget i, gerne poste nogle indlæg i sin blog, lave artikler med en journalist m.m.
i41.tinypic.com/1zcdc9t.png

There is no exercise better for the heart than reaching down and lifting people up.
 
Nikolaj Jensen
Idéen lyder egentligt fin nok, men på den anden side, synes jeg ikke man bør blive belønnet for at være aktiv. Det synes jeg allerede man bliver. Skriver man meget i sin blog, kommenterer løb og snakker med andre ryttere, bliver spillet automatisk sjovere da man har forhold til en masse forskellige folk osv. I princippet har jeg dog intet imod lidt bonus for at være aktiv. Det eneste problem er dog, at de penge er nærmest ubrugelige nu, så for at det system kunne fungere, skulle der også oprettes nogle nye ting at bruge penge på. Har desværre ingen idéer selv lige nu, men jeg vil da tænke over det Smile
oi58.tinypic.com/2r4senp.jpg

www.nikolaj-jensen.dk
- Navn: Nikolaj Jensen
- Født: 9. Juli (34 år)
- Nationalitet: Danmark i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Den.png
- Hold: Team Peugeot
- Bopæl: Arco, Italien
- Blog: Kampen mod toppen

Udvalgte resultater:
2. samlet i Vuelta a España
3. samlet i Giro d'Italia
3. samlet i Tour de France
Vinder af Giro del Trentino
Vinder af Romandiet Rundt
Verdensmester i holdtidskørsel med Team Peugeot
 
Saku Uusi-Ernamo
Der er nok spam på siden som det er nu, ikke lav tiltag så der bliver mere spam!
Tidligere Sportsdirektør på Certipost-SkyTech Cycling


Tidligere cykelrytter på Team Citrix, Team Certipost-Teleroute, Team Faema, Jysk-Allianz Racing og Team Peugeot
 
Daniel Samfinata
Jeg synes det ville være fedt med trænere. Så kan i i crewet oprette nogle trænere, der har forskelligt niveau og erfaring, som jo så er dyrere, efter niveau.

Disse kan både bruges til at få flere point at gøre med, og at man muligvis ikke falder så meget når man er oppe i alderen. Desuden kunne man lave det, så hvis man har en træner kan han også hjælpe med formen, så har et primært mål og et sekundært. Så kan formen måske komme op med 2-5 point alt efter primært og sekundært. Selvfølgelig ikke så langt at det rammer op på doping niveau. Men der er også 11 point derop.
Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata
Alder - 40
Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien
Bopæl - Lucca, Toscana, Italien
Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege
Min blog: The Dream![center
 
Simon Herra
Vil lige hive mit gamle forslag frem.. http://pcmfreaks.dk/cc/forum/viewthread.php?thread_i...ad_id=2477

En belønning af aktive brugere er i min øjne forkert. Så kan I holde CC-Års awards for hver sæson eller noget, men ikke belønne dem med noget der kan give dem en fordel i spillet. Så vil de passive brugere forsvinde, hvis man skal være aktiv for at lave resultater (Lidt overdrevet, men budskabet kommer frem).
 
Jose Lopez
God ide Simon.

En tilføjelse til det kunne måske være at x antal personer skulle tage sig af det uden om den del af crewet som køre løb, sådan at det ikke går udover selve spil hastigheden.

Så ville det kun være lidt kommunikation mellem managers og dem som sørger for bil, hus osv. altså hvor meget der skal trækkes fra af lønnen.
Fakta
Navn: Jose Lopez
Alder: 38
Land: Portugal
Job: Arbejdsløs
 
Oscar Rodriguez
Jeg synes ikke man skal overdrive det med at få point for aktivitet. Jeg synes at man maks skal have 1 til 2 ektra stats om sæsonen.

Så synes jeg at det ville være fedt, med træningslejre. Så kunne man fx. sige at det kostede 600 CC for at komme på en træningslejr. En træningslejr kunne så tilfældigt give fra 2 til 8 ekstra stats. Eller noget i den stil.
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/TheRodriguez.png
-If you keep learning, you keep earning-

Oscar Luíz Rodríguez
Alder - 24 år
Nationalitet - Spanien
Hold - Team B&O - Hummel
Ryttertype - Etapeløbsrytter
Rolle - Kaptajn
 
Spring til debat: