May 19 2024 01:24:12
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 48 - Til og med:
Senior: Slag om Norg
U23: Final s.48!

Top 5 ryttere
1375 p - Jacques Jacques
1287 p - Eckhard Wagner
1250 p - Jakub Vavra
1120 p - Johannes Mangobe
958 p - Eddy Drijens

Top 5 Hold
5561 p - Team Faema
4004 p - Specialized
3996 p - Team Peugeot
3983 p - Qantas-DeLight
3750 p - Daimler-Brabus

Top 5 Nationer
3880 p - Italien
3385 p - Belgien
2799 p - Frankrig
2562 p - Holland
2509 p - Storbritannien

Top 5 Sejre
Eckhard Wagner ( 24 )
Jacques Jacques ( 16 )
Domagoj Kovacevic ( 15 )
Vincent Vintesso ( 12 )
Ejvind Haaland ( 11 )

U23 - Top 5 Ryttere
218 p - Theo Kille
215 p - Jens Hilbert
198 p - Daan Jacobs
186 p - Dudu Kayal
158 p - Rodolfo Cervantes

U23 - Top 5 Sejre
Rodolfo Cervantes ( 3 )
Jens Hilbert ( 3 )
Rajalingam Panjang ( 3 )
Dudu Kayal ( 3 )
Theo Kille ( 2 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 48
Fed skrift = resultater s.48
Alm. skrift = resultater s.47

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica Ciclista San Sebastián
OL ITT (S.49)
OL TTT (S.49)
OL RR (S.49)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic - Ouest-France
EuroEyes Cyclassics Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.49)
U23 OL RR (S.49)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Milos Sporco
16-05-2024 22:11
Er det ikke muligt at kræve admin godkendelse af nye oprettelse? Det burde minimere det lidt.. Såftemt det ikke lykkes med ip-whitelisting

Reodor Felgen
16-05-2024 18:51
Måske mulig å blocke IP fra visse land at koble sig til siden? Evt typ GEO grid

Pavel Kovalenko
16-05-2024 18:01
Kan man ikke gøre et eller andet, så vi slipper for de russere eller hvor de nu er fra?

Dino Carico
16-05-2024 16:17
Det er helt vildt, ja. Og fordi siden er langsom, når der næsten at komme en ny, før man får sparket den forrige ud.

Nijn Vischspoel
16-05-2024 15:18
Tror vi har mange russiske servere på besøg????

Patmac
16-05-2024 14:26
Jesus siden er langsom i dag Frown

Patmac
16-05-2024 14:22
Tjekker det Smile

Rajalingam Panjang
16-05-2024 14:15
Min besked ved u23 etape 9 er blevet postet 2 gange Cool Nogen der kan slette den seneste? Grin

Luc Amourien Maatman
13-05-2024 17:35
Jeg er med nu Wink

Fabio Patmac
13-05-2024 16:57
YFC blev rigtigt nok lagt ned. Vi prøvede igen med retur til dansk og mere forenklet med mere info om de enkelte spilleres statistikker osv. men det var for svært at fastholde brugerne desværre.

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Din mening: Hvad skal formuen bruges til?
Liam Grant

Jason Milivic skrev:

Umiddelbart er mit bedste bud, at det skal være nogle prestige ting. Huse, biler, evt. både(?) Jeg ved sgu ikke hvad professionelle cykelryttere bruger deres penge på IRL.

Doping.
i40.tinypic.com/v2r8jp.jpg


Navn: Liam Grant
Kælenavn: Liam "Bad News" Grant/ The british bulldog
Ryttertype: Klassiker
Nationalitet: Englænder
Alder: 31
Hold: Bettini - Pinarello
 
Emil Joergensen
Andy Schleck har købt en sø...
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Basso_sig_zpsefeedbce.png

Navn: Emil Jørgensen
Alder 38 år
Land: Danmark
Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy
Hold: Commerzbank - Opel
 
Kalle Uusi-Ernamo

Emil Joergensen skrev:

Andy Schleck har købt en sø...
God idé, det burde man kunne købe, helt klart! Wink

Måske nogle store sten også.
Tak til Nikolas Oviegnon for Avatar!
Tidligere manager for Jysk-Effo Cycling og sportsdirektør på Santander-Manning Racing
Nuværende sportsdirektør for Team Peugeot
 
Emil Joergensen
Jo større sø´er og sten man ejer, jo bedre! Grin
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Basso_sig_zpsefeedbce.png

Navn: Emil Jørgensen
Alder 38 år
Land: Danmark
Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy
Hold: Commerzbank - Opel
 
Kristjan Kalju Vasilyev
1) Hvis I har brug for info omkring hvordan tingene fungerer på YFC, så siger I bare til. Der er åbent land for at låne af hinanden. Det handler om at begge spil skal blive bedst muligt, og på YFC skal vi da heller ikke lyve og sige at vi ikke har hentet inspiration fra CC. For det har vi i allerhøjeste grad. Men det ved I jo også Smile

2) Der er to forskellige måder at tænke tilføjelser ind i spillet, som jeg ser det. Den ene handler om en mere gennemgribende omtænkning af økonomidelen, hvor der både er indtægter og udgifter, alt hvad man køber har en fordel/ulempe og hvis man ikke bruger sine penge, vil SKAT eller andre forbund tage en sum af pengene, for at man ikke kan spare sammen. Den anden er, at fortsætte som nu og så primært købe sig til blær til sin profil. Det kan være huse, biler, både, cykler, tøj eller andet i den stil. Skal vi prøve at kigge mere på den første del kunne det være oplagt at se nærmere på:

- Stats og måden man placerer dem på. Ved at begrænse rytterne mere på deres max stadie fra excel arkets udleveren kan man give mere frihed til specialisering via indkøb af diverse træningsmoduler. Eksempel:

Alle ryttere kan MAX have 80 i et hvilket som helst givent stat når man når sin primære alder - Medmindre man træner. Her kan man så, udover den træner holdet køber købe træningspas i

Højdetræning, som giver en bedre udholdenhed fordi man kører i x kms højde og træner lungernes iltindtag.

Lufttunnel, som giver bedre flad og enkeltstart egenskaber.

Banecykling, som giver bedre acceleration og prolog

Osv osv osv.

Det skal naturligvis udtænkes på en måde således, at det ikke er fuldkomment umuligt at tilkøbe sig disse træningsmoduler, men også at det skal blive dyrere og dyrere jo højere man kommer i gennemsnit, eller hvad man nu vil bruge som beregningsparameter. På den måde vil kun de allerbedste ryttere med den højeste løn kunne købe sig til eksempelvis 84-85 i et stat. Det gør også, at yngre ryttere, som har tjent mange penge måske kan overhale ældre ryttere indenom fordi de har haft råd til træning, hvor de ældre "blot" er blevet bedre med alderen.

Det gør samtidig at holdene skal være bedre til at scoute resultater for at se hvem der er bedst fremfor nu, hvor man primært kan kigge på alderen og så få en ret god indikation af at ham på 28 er klart bedre end ham på 26.

Derudover kunne man åbne for muligheden for, at rytterne kan tilkøbe gear som gør det nemmere at komme opad bjerge. Eksempelvis kan der være 3 forskellige cykler, som vejer noget forskelligt. Den tungeste giver +2 Nedkørsel, men -2 i Bjerg, den mellemste +/- 1 og den letteste giver rytteren mulighed for at udnytte de stats han rent faktisk har.

Det samme kan gøre sig gældende med hjelme, som man kan købe der giver +/- i forhold til enkeltstart. Man kan måske købe en mere aerodynamisk dragt som giver en ekstra tophastighed. Man kan købe automatisk gearing som gør det nemmere at skifte gear på brosten osv.

Egentlig en grundtanke om, at alt hvad man køber øger ens mulighed for at opnå 100% af de stats som man har indtastet i sit ark, og jo dårligere/billigere gear du har desto mere minus har du. På den måde skal rytterne også tænke sig om, for hvad er vigtigst? Er det at man har en høj acceleration, eller at man kan køre i bjerge? Er det interessant for en sprinter at have 78 i bjerg frem for 76 f.eks.?

Det er en meget anderledes måde at tænke det ind på, og det kunne jo passende være en kombination af rytterens løn og et træningsbudget hos holdene som kan kastes efter rytterne.

Anyway, jeg skyder mange tanker af på kort tid, så det kan virke meget uoverskueligt, hvilket det også gør på YFC fra tid til anden, men jeg er af den overbevisning at jo flere valg du stiller en deltager overfor desto mere interessant bliver output. Nogle vil falde fra på det, mens andre vil gå helt ind i nørdmode og udnytte max og virkelig bruge timevis på at lave sine egne små excel ark til at holde styr på hvordan de maxer deres rytter - Det er nok den type jeg tilhører.

Men grundtanken, som flere andre nævner, er at spillet skal være til at gå til uden man skal være online hele tiden. Derfor skal det også være så relativt lidt man kan ændre pr. sæson at de ryttere der ikke træner ikke bliver devalueret til ingenting.
 
Patmac
Jeg har egentlig været modstander af at købe stats fordi der er så få egenskaber i PCM men det er et glimrende eksempel på hvad der evt kunne være noget udvikling i. Det skal lige tænkes igennem med erfarende cc-briller men det er faktisk ikke utænkeligt hvis vi får nok ting med.
CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder
-------------------------
 
Jason Milivic
Har sagt det før og siger det gerne igen. Jeg er ikke fortaler for, at man skal kunne købe sig bedre i form af stats. Det vil ødelægge balancen i spillet. Køb doping istedet.
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Jason-2_zpsa548685f.png


Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en
 
Chris Boardman

Jason Milivic skrev:

Har sagt det før og siger det gerne igen. Jeg er ikke fortaler for, at man skal kunne købe sig bedre i form af stats. Det vil ødelægge balancen i spillet. Køb doping istedet.


Hvor er det godt skrevet!!

Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18
 
Michael O Connor
Og jeg giver også helt ret.
Man kan det med YFC (FM). Da der er mange flere stats i FM, modsat PCM.. Og så ville de bare være dem med flest penge, der vinder det hele, hvor unge rytter som ikke er de højst lønnede ikke kan tilkøbe ret mange stats..
Michael O´Connor - Det Irske Problembarn


Navn: Michael O Connor
Ryttertype: Sprinter
Nationalitet: Irer
Alder: 25
Hold: Team Vodafone-Virgin
If you don't succeed, redefine succes
 
Nicki Just
Køb doping i stedet...ja, klart - selvfølgelig skal man decideret snyde for at kunne blive bedre end andre?

I stedet for at man faktisk kan vise sig som en dygtig forhandler, og formå at få det maksimale ud af ens resultater og rytter, uden at man skal til at have fingrene i kagedåsen.

Her er der et reelt alternativ til doping, som er pisseirriterende hvis folk benytter sig af - og så vil folk afvise det, fordi doping eksisterer? Ej men altså - der bør være noget for enhver "type".
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Nick2i.png

- Navn: Nicki Mathis Møller Just
- Alder: 39 år (Sæson 23)
- Nationalitet: Danmark www.feltet.dk/octo_cms/files/Feltet.dk/Rytter_database/Flag/dk.gif
- Hold: Team Peugeot www.feltet.dk/octo_cms/files/Feltet.dk/Rytter_database/Flag/fr.gif
- Fødselsby: Glostrup, Danmark www.feltet.dk/octo_cms/files/Feltet.dk/Rytter_database/Flag/dk.gif
- Bopæl: Firenze, Italien www.feltet.dk/octo_cms/files/Feltet.dk/Rytter_database/Flag/it.gif
- Ryttertype: Etapeløbsrytter
- Rytterblog: En blog om smerte, passion og frihed
 
Michael O Connor

Nicki Just skrev:

Køb doping i stedet...ja, klart - selvfølgelig skal man decideret snyde for at kunne blive bedre end andre?


Nej. Du kan evt også sætte dine stats, bedre end de andre's og håbe det bedste.

Når du slog sådan op, kan jeg godt se idden'en i det, men er stadig i mod den.
Michael O´Connor - Det Irske Problembarn


Navn: Michael O Connor
Ryttertype: Sprinter
Nationalitet: Irer
Alder: 25
Hold: Team Vodafone-Virgin
If you don't succeed, redefine succes
 
Louis Bettini
Det handler jo om, at de ryttere der bliver bedst, er dem der er bedst til at sætte sine stats. Dem der ikke er så gode må ty til doping for at vinde. Så for at blive bedre end andre, skal man sætte sine stats bedre end andre, og det skal i mine øjne ikke laves om.
cyclingcareer.dk/images/ab_inbev-bettini_cycling_team_bettini.jpeg
 
Jose Lopez
Samt vælge sin træner(sit hold) med omhu de første sæsoner..
Fakta
Navn: Jose Lopez
Alder: 38
Land: Portugal
Job: Arbejdsløs
 
Gustaf Lindholm

Louis Bettini skrev:

Det handler jo om, at de ryttere der bliver bedst, er dem der er bedst til at sætte sine stats. Dem der ikke er så gode må ty til doping for at vinde. Så for at blive bedre end andre, skal man sætte sine stats bedre end andre, og det skal i mine øjne ikke laves om.



det ville da være syndt lad dog spillet handle om lidt mere en hvordan man sætter nogen point i et excelark, som det er nu er hvad du tjener jo totalt ligegyldigt (medmindre du skal ha råd til din doping) vil da give mange flere aspekter i spillet hvis det rent faktisk har en eller anden form for betydning hvad du tjener.
plus at det for managerne vil gøre at de ikke bare kan tilbyde deres rytter hvad som helst i løn, da rytterne har brug for pengene til andet end at have stående på bank bogen, det giver da bare så mange flere taktiske apsekter i spillet, lige nu er mulighederne sæt dine stats og doping or no doping,
kan ikke se det kan blive andet end positivt med nogle flere options i spillet,
lige nu kan man jo reelt intet gøre hele sæsonen andet end at pralle af sine resultater eller blogge om mangel på samme.
Det skal selføligt indføres ordentligt hvis det er så det ikke skævrider cykeløbetmen er sikker på at der sider nogen kloge hovder der er mere inde i hele det der stats ting end jeg er der sagents kan udtænke det på en god måde.
Namn: Gustaf Lindholm
Ryttaren typ: klassikerspecialist /sprintern
Landet: Sverige
Lag: Commerzbank-Opel Cycling
Styrkor: Sprint,Acceleration,Kuperade Områden,Attack Villighet,Uthållighet
i651.photobucket.com/albums/uu232/mga77/630a2218-2dbd-4ca4-985b-44c900e1a145_zps7700dc31.jpg
 
Louis Bettini
Du har ret i, at penge på nuværende tidspunkt ikke kan bruges til andet end doping.

Men nu er hele systemet med stats skruet sammen må en meget kompliceret måde. Du skal også tænke på, at hvis man begynder at give flere muligheder for at stige i stats, så er dte på bekostning af, at de IRL ryttere ikke længere kan konkurrere.
cyclingcareer.dk/images/ab_inbev-bettini_cycling_team_bettini.jpeg
 
Kristjan Kalju Vasilyev
Det virker generelt til, at man er en smule forandringsforskrækket hvis man har spillet spillet i mange sæsoner.

Det forstår jeg som sådan ganske fint, og tanken med mit forslag er jo heller ikke, at trække nye reformationer ned over hovedet på jer - Men alene brainstorm i forhold til hvordan man kan udvikle spillet. Derfor forventer jeg egentlig lidt mere/bedre feedback end "Det er en dårlig idé". Evt. kan man begrunde sit svar, ligesom man normalt gør når man trumler andres forslag.

Jeg synes netop, som andre også nævner, at spillet pt. er lidt for begrænset til "Er man PCM nørd" eller "Er man IKKE PCM nørd". Der er ikke noget reelt cykeltaktisk aspekt i spillet lige nu, hvilket var fint nok, da siden var et kapitel på PCMFreaks - Men det er det altså ikke mere. Nu hedder siden cyclingcareer.dk og derfor får man angiveligt en del spillere tilknyttet, som kommer ad andre veje end PCMfreaks. Derfor bør/kan man jo godt begynde at tænke en smule mere abstrakt end, at de som kender spillet bedst får den bedste rytter.

Hvis man nu eksempelvis er enormt cykelinteresseret, men af den ene eller anden grund, aldrig har spillet PCM (Måske fordi man synes det er et dårligt spil, ens maskine er for ringe etc.), hvor ligger ens chancer så for at opnå succes herinde? Og kunne man evt. gøre noget for at udligne det, så man rent faktisk kan komme udefra med en hulens masse viden om virkelig cykling kombineret med en høj aktivitet og gode forhandlingsevner?

Den dygtige PCM spiller vil altid have en fordel fordi han kan placere stats bedre end andre - Men hvis den anden nu qua gode forhandlingsevner tjener flere penge, så kunne han jo bruge disse midler til at gøre sig bedre og derved mindske gabet op til ham der har spillet PCM siden det hed Cycling Manager 1.

Dertil kommer det taktiske aspekt for managers. Kan det være en god idé at give en lidt højere løn til en ung rytter end nu for, at han kan have råd til at træne? Måske. Måske ikke. Men det er i sidste ende et ekstra hovedbrud til manageren i stedet for. Kan jeg få ham, eller kan jeg ikke få ham.

Rytterne ville også begynde at kigge efter penge i stedet for roller - Hvilket jeg har hørt nogle managers bande lidt over og stå uforstående overfor. Jo flere forhandlingsparametre man indlægger desto større er konkurrencediversiteten og jo mere distinkt kan man blive i sin måde at drive holdet på. Det gør, at man kan gå meget konkret efter bestemte ryttere i stedet for nu hvor alle i bund og grund kan tilbyde det samme, og det så blot handler om hvem rytteren lige kender på holdet, har af venner udenfor spillet eller lign.

Jo flere aspekter des mere lige bliver det for alle deltagere, uanset tilhørsforhold til spillet, deltagerne, crewet mv.

Som nævnt allerførst, så er det brainstorm og det handler i første omgang om, at komme med nogle idéer. Så kan man kombinere dem så de passer til spillet uden at ødelægge spillets grundfilosofi - For det er vi nok ingen der har interesse i. Vi spiller jo fordi konceptet er fedt og underholdende, så vi er alle interesserede i at bevæge os fremad, og ikke smadre det. Men der er ingen grund til at stå i stampe bare fordi vi er forandringsforskrækkede. Lad pensionisterne om det.
 
Kristjan Kalju Vasilyev

Louis Bettini skrev:

Du har ret i, at penge på nuværende tidspunkt ikke kan bruges til andet end doping.

Men nu er hele systemet med stats skruet sammen må en meget kompliceret måde. Du skal også tænke på, at hvis man begynder at give flere muligheder for at stige i stats, så er dte på bekostning af, at de IRL ryttere ikke længere kan konkurrere.


Hvis det fortsat er mit forslag vi bruger som udgangspunkt (det går jeg ud fra, for har ikke set nogle nævne decideret modsætninger), så handler det jo ikke om at man bare kan stige i ét væk. Det handler jo NETOP om, at ens valg giver fordele OG ulemper - Og at man måske i større omfang burde starte på et lavere udgangspunkt end nu, for netop ikke at skævvride konkurrencen. Jeg synes da det er fint at man kan have 82 Bjerg og 81 TT eller hvad man nu kan få (har ikke lige nærstuderet det). Hvis nu man har mulighed for at træne sig op til 82 efter det nye system (hvis man bruge sine midler rigtigt), så er der jo ingen reel forskel. Udover at det giver et mere levende behov for økonomien, og at man selv skal tage aktive valg i stedet for, at få en kontrakt, logge af, vente til sæsonen er slut, logge på, udfylde tal, finde et hold, logge af, vente.... osv.
 
Louis Bettini
Uden vi skal til at opfinde den dybe tallerken, så ved jeg, at crewet er i gang med at finde flere alternativer til at bruge ryterens penge. Der skæves en del til hvordan det fungerer på yourfootballcareer.

Og jeg vil da gerne indrømme, at jeg ikke er PCM nørd. Jeg har ALDRIG spillet spillet på pc, men faldt over dette site, da jeg elsker managerspil. Jeg er derimod en stor footballmanager nørd, så jeg er vel lidt undskyldt.
cyclingcareer.dk/images/ab_inbev-bettini_cycling_team_bettini.jpeg
 
Motsoko Mangobe
Tror alle er enige om at der skal komme noget at bruge penge til, men tror bare at vi er bange for at det bliver pengene der bestemmer hvem der er gode og ikke hvem der ved noget om spillet PCM og cykling generelt..

Ideen med at købe stats er jeg imod, men tænker lidt at man måske kan købe sine begrænsninger op så man faktisk som Bjerg rytter kan blive god i TT, hvor det selvfølgelig skulle være vildt dyrt at gå fra maks på 78-79 og de høje - også billigt fra 65-66.. Men det kræver et helt nyt revurderet Stat system.

Syntes ikke stats skal kunne købes, som nævnt tidligere, da det skaber ulighed og ikke lige muligheder - med det nuværende system har alle lige god muligheder, med undtagelse af dem der viser ekstraordinær loyalitet! SUPER GODT i mine øjne..

Måske kune man købe ting som kunne have indflydelse på løbsdage for ryttere? Så der var forsellige faktorer der spiller ind som - Alder for rytteren, Type af rytter, Bolig, udstyr.. Så man fik relativt få løbsdage som 32 årig, men at man så skulle købe sig til de mange løbsdage for at kunne kører flere af de store tours..
Hvis man som ung måske sparede på sine løbsdage kunne flere løb som ældre
Igen bare helt på ide niveau.
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Saku Uusi-Ernamo
Bare det ikke bliver for indviklet - lad det blive så simpelt som det er nu!!!!

Ellers tror jeg sku at jeg stopper med spillet her.
Tidligere Sportsdirektør på Certipost-SkyTech Cycling


Tidligere cykelrytter på Team Citrix, Team Certipost-Teleroute, Team Faema, Jysk-Allianz Racing og Team Peugeot
 
Spring til debat: