Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Midlertidig inaktivitet fra mig af
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 27-08-2013 16:58
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Hej drenge. Jeg er i den situation at jeg OFF CC har flyttet, og jeg endnu ikke har fået internet. Derfor vil jeg nok ikke være så aktive indtil da. Gå til Bonego hvis der er noget. Dog vil jeg forsøge at se ind en gang i mellem¨ Chris ![]() Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Guillermo Bonego |
Lagt på d. 27-08-2013 17:13
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 98 Tilmeldt: 30.10.12 |
I er mere end velkommene til at komme til mig hvis I har noget I gerne vil snakke om.
![]() |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 27-08-2013 20:42
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Det går nok, Chris.. Har været glimrende at have dig tilbage i dit gamle jeg på det sidste ellers. Men mon ikke du vender tilbage for fuld skrue, når du har net og det hele igen! ![]() Håber at se Bonego i en mere fremtrædende rolle nu. Ser frem til en masse løb med dig, men også en masse gode løbspræsentationer! Det skal nok blive godt. |
|
|
David Milivic |
Lagt på d. 29-09-2013 21:41
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 506 Tilmeldt: 04.11.12 |
Er der nogen update her, synes nemlig at I begge er ret sparsomme med jeres aktivitet ![]() ![]() Navn: David Milivic | Kaldt: Dampmaskinen Alder: 25 | Nationalitet: Englænder/Slovak Hold:ANZ | Udløb: s17 |
|
Spring til debat: |