Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Sportsdirektør
|
|
Volker Neuermann |
Lagt på d. 30-08-2013 08:51
|
Senior Member Antal indlæg: 367 Tilmeldt: 01.10.12 |
OFF CC: Hey Drengene, Jeg ville bare lige høre med reglerne omkring sportsdirektører på holdene. Nu har SMR jo lige slået stillingen op, og lige nu er det ikke noget for mig, men hvis senere den rigtige chance byder sig kan jeg så søge den, eller skal jeg stoppe min karriere og lave en ny rytter ? eller hvordan funker det ? - Fulde navn: Volker Joseph Neuermann
- Alder: 38 (s.28) - Nationalitet: Tyskland - Ryttertype: Sprinter - Hold: Team Faema Wiki Volker Neuermann |
|
|
Emil Joergensen |
Lagt på d. 30-08-2013 08:56
|
Fusioneer Antal indlæg: 2169 Tilmeldt: 21.07.11 |
Det virker sådan at de fleste får en extra bruger til deres sportsdirektør, hvis de får stillingen. Sådan at de både kan være rytter og sportsdirektør. Sådan var det ihvertfald med mig, da jeg fik min agent Jose Lopez. Navn: Emil Jørgensen Alder 38 år Land: Danmark Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy Hold: Commerzbank - Opel |
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 30-08-2013 09:06
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 10838 Tilmeldt: 25.08.12 |
Rigtigt at man så har to brugere - du må dog heller ikke have en rytter for det hold du er sportsdirektør for, eller sågar manager
MANAGER |
|
|
Juan Duarte |
Lagt på d. 30-08-2013 12:45
|
Member Antal indlæg: 82 Tilmeldt: 10.06.13 |
Som Emil og Motsoko siger. Jeg har jo også en rytter kørende ved siden af min rolle som sportsdirektør. Du kan sagtens gøre begge ting samtidig
Sportsdirektør hos Peugeot |
|
|
Saku Uusi-Ernamo |
Lagt på d. 30-08-2013 13:31
|
Fusioneer Antal indlæg: 1719 Tilmeldt: 23.06.11 |
Juan Duarte skrev: Som Emil og Motsoko siger. Jeg har jo også en rytter kørende ved siden af min rolle som sportsdirektør. Du kan sagtens gøre begge ting samtidig Tidligere Sportsdirektør på Certipost-SkyTech Cycling Tidligere cykelrytter på Team Citrix, Team Certipost-Teleroute, Team Faema, Jysk-Allianz Racing og Team Peugeot |
|
|
Roi de Velo |
Lagt på d. 30-08-2013 13:55
|
Senior Member Antal indlæg: 387 Tilmeldt: 11.07.13 |
Bare af ren nysgerrighed. Hvad er den primære rolle på et hold som sprtsdirektør ?
>>> Vinder af A Climbers Paradise <<< Santander-Manning Resultatliste her : http://cyclingcareer.dk/profile.php?look...lookup=878 |
|
|
Juan Duarte |
Lagt på d. 30-08-2013 14:23
|
Member Antal indlæg: 82 Tilmeldt: 10.06.13 |
Saku: Nej nej, selvfølgelig ikke. Det er er vel ikke ''lovligt'' Roi: Præsentationer er primært det opgaven er som sportsdirektør. Ellers kan man også hjælpe med transfer osv. Sportsdirektør hos Peugeot |
|
|
Motsoko Mangobe |
Lagt på d. 30-08-2013 15:00
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 10838 Tilmeldt: 25.08.12 |
Rådgivning og det at have en at snakke med om, om det daglige samt holdets strategi og fremtid.
MANAGER |
|
|
Nikola Lekovic |
Lagt på d. 30-08-2013 15:48
|
Senior RR VM Trikoter Antal indlæg: 613 Tilmeldt: 26.05.11 |
Samt hjælp til Scouting hvis man nu f.eks står i en transferperiode og er i tvivl om hvem af 2 ryttere der er bedst så man har en sparringspartner
Nikola Lekovic
Øgenavn: The Lonely Cowboy Manager på Commerzbank-Opel Tidligere rytter på Certpost, Peugeot, Vodafone og Santander. |
|
|
Mads Fuglsang |
Lagt på d. 30-08-2013 15:57
|
Fusioneer Antal indlæg: 1549 Tilmeldt: 21.12.11 |
Konklusion: Måske får du meget at lave, måske ikke så meget. Det afhænger af manageren, hvor meget og hvad han vil bruge dig til There is no exercise better for the heart than reaching down and lifting people up. |
|
|
Roi de Velo |
Lagt på d. 30-08-2013 16:46
|
Senior Member Antal indlæg: 387 Tilmeldt: 11.07.13 |
Ok. Tak for svar .
>>> Vinder af A Climbers Paradise <<< Santander-Manning Resultatliste her : http://cyclingcareer.dk/profile.php?look...lookup=878 |
|
Spring til debat: |