Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Ny side, hvorfor?
|
|
Patmac |
Lagt på d. 20-06-2011 12:29
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
Behøver du hjælp, så stil et spørgsmål og crewet vil besvare og hjælpe dig så godt som muligt.
Redigeret af Patmac d. 05-11-2011 22:50 |
|
|
Louis Starr |
Lagt på d. 03-07-2011 23:20
|
Senior RR VM Trikoter Antal indlæg: 532 Tilmeldt: 02.07.11 |
Personligt har jeg ikke det store "forhold" til hverken PCMGeeks eller PCMFreaks men kunne godt tænke mig at høre hvorfor den nye side hedder PCMFreaks.dk/CC og ikke PCMGeeks.dk/CC som den gamle? For det er vel en del af PCMFreaks og ikke PCMGeeks nu eller? (Jeg har været væk fra CC i 2 uger pga. Ferie så hvis jeg har overset noget beklager jeg ) |
|
|
Eduardo Sanchez |
Lagt på d. 04-07-2011 09:34
|
Veteran Member Antal indlæg: 588 Tilmeldt: 23.06.11 |
Jeg er slet ikke inde i hvad der er sket. Men mit umiddelbare bud er at fmfreaks og pcmgeeks er gået sammen, og så har pcm siden trukket nitten og skulle hedde freaks istedet for geeks. Mit umiddelbare sikkert forkerte bud.
Eduardo Sanchez
Basker Alder: Gammel! Bjerglegende ? |
|
|
Tejay Phinney |
Lagt på d. 04-07-2011 10:21
|
Veteran Member Antal indlæg: 691 Tilmeldt: 01.07.11 |
Forstår det heller ikke helt. Mit bud i starten, var at Mulrik, der vist var med til at lave CC, er flyttet til PCMFreaks. Jeg ved det dog ikke. |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 04-07-2011 12:48
|
Den gamle side fungerer ikke så godt med gammelt teknik bagom. Derfor skulle vi finde ud af hvad vi skulle gøre for at komme videre. Det blev så til at vi kunne komme over på freaks.dk serveren hvor vi kunne lave et nyt system fra bunden. Så selvom design osv. ikke er på plads så fungerer det allerede bedre end før. Vi mangler dog lidt forskellige tekniske ting endnu som f.eks. muligheden for at se hvor mange penge hver rytter har osv. Men det kommer. CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
|
Louis Starr |
Lagt på d. 04-07-2011 14:30
|
Senior RR VM Trikoter Antal indlæg: 532 Tilmeldt: 02.07.11 |
Lyder godt tak for svar!
Navn: Louis Starr
Alder: 34år Rolle: Kaptajn Hold: Apple-Exxon Racing Nationalitet: Pariser Verdens Største |
|
|
Eduardo Sanchez |
Lagt på d. 05-07-2011 13:58
|
Veteran Member Antal indlæg: 588 Tilmeldt: 23.06.11 |
Ca. 3 sæsoner på et år plejer det at være
Eduardo Sanchez
Basker Alder: Gammel! Bjerglegende ? |
|
|
Kasper Kristensen |
Lagt på d. 24-07-2011 13:57
|
Veteran Member Antal indlæg: 574 Tilmeldt: 23.07.11 |
Hvordan ved man at man er blevet aktiveret og nu kan begynde at finde klubber? |
|
|
Kasper Kristensen |
Lagt på d. 24-07-2011 14:20
|
Okay, tak for svaret :-) Glæder mig til at køre mod og med jer. Navn: Kasper Kristensen Alder: 28 Bopæl: Empoli, Italien Hold: Jysk-Effo Cycling Rytterstatus: Hjælpe/Luksus Ryttertype: Etaperytter Screw it, let's do it - CC Oddset A/S |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 18-08-2011 15:47
|
Du må ikke fortælle nogen som helst om dine evner (altså hvordan de ser ud i tallene). Du må dog gerne beskrive dem. F.eks. Jeg er fighter men er god til at køre op og ned og kan også godt sprinte. Dog vil din egen manager kende dine evner så snart han får en holdliste når sæsonen starter. Men inden du tiltræder et hold ved manageren ikke hvilke evner du har. Først når den nye sæson starter, så får manageren en holdliste med alle sine rytteres evner. Redigeret af Patmac d. 06-11-2011 13:06 CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
|
Gene Van Der Vlag |
Lagt på d. 18-08-2011 22:40
|
Senior OL ITT 2 Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 660 Tilmeldt: 25.05.11 |
MathiasKruse skrev: Jeg har lige oprettet en rytter, jeg synes det hele lyder lidt overskueligt så har først fået gjort det nu, men hvad med hold osv Du kommer automatisk ind på Faema holdet, men derefter er det op til dig selv at få en kontrakt med et af de 5 store protour hold Gene Van der Vlag - 31 år - Enkelstartsrytter Holland - - Bosat i Monaco Den flyvende hollænder!! |
|
|
Nikolaj Boejgaard |
Lagt på d. 19-08-2011 06:55
|
Senior Member Antal indlæg: 411 Tilmeldt: 17.08.11 |
Jeg har også lige oprettet en bruger/rytter. Spørgsmålet lyder: Er der nogen steder man kan se sine egne stats (Rytterprofil)? Hilsen en ny og urutineret CC-bruger. |
|
|
Gianni Nulli |
Lagt på d. 19-08-2011 10:05
|
Member Antal indlæg: 157 Tilmeldt: 25.05.11 |
Nej det er der ikke, men du kan skrive til Udvikling og få dem. Jeg vil dog råde dig til at gemme dem på din computer, det gør det nemmere for os alle sammen
CC-News Journalist
Gianni Nulli Speciale: Skriver om alt indenfor CC-verdenen |
|
|
Viatcheslav Ekimov |
Lagt på d. 19-08-2011 10:32
|
Veteran Member Antal indlæg: 771 Tilmeldt: 25.05.11 |
Det er min erfaring at det er bedst at arkivere sådanne vigtige beskeder, f.eks. med stats, da de så er nemme at finde. Så ligger de altid ved hånden i beskedsektionen.
Viatcheslav "Eki" Ekimov
Manager for Jysk-Effo Cycling Rusland Skype: mortenromme |
|
|
Simon Herra |
Lagt på d. 19-08-2011 11:00
|
Senior Member Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 17.08.11 |
Personligt har jeg lavet et skema i Excel som ser sådan her ud: http://oi54.tinypic.com/51oi21.jpg (Tallene hænger selvfølgelig ikke sammen, med mine stats) Så kan jeg holde styr på i hvor, og hvor meget jeg kan forbedre mig. Hvis vi siger jeg får 10 stat at gøre godt med indtaster jeg så i "2. Stats" mine tidligere stats, og smider så 10 oveni. Så kan jeg under stregen holde styr på at jeg så skal have 765 i denne omgang
|
|
|
Niko Van Bon |
Lagt på d. 19-08-2011 11:41
|
Junior Member Antal indlæg: 48 Tilmeldt: 17.08.11 |
Opdaters ens rytter artomatic eller skal man selv gøre det?
Navn – Niko Van Bon | Alder – 24 Fødeby - Eindhoven, Holland | Bopæl – Toscana, Italien Hold – Team Peugeot | Rytterstatus - Luksus Hjælperytter |
|
|
Simon Herra |
Lagt på d. 19-08-2011 11:42
|
Senior Member Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 17.08.11 |
Så vidt jeg har læst mig til, får du et vist antal "Point", "Stat" - kald det hvad du vil - som du så kan forbedre din rytter med.
|
|
|
Zacha |
Lagt på d. 19-08-2011 11:45
|
Fusioneer Antal indlæg: 1183 Tilmeldt: 26.05.11 |
Korrekt - mellem sæsonerne skal man opdatere sin rytter - Se guiden for de enkelte ryttertyper her: http://www.pcmfreaks.dk/cc/forum/viewforum.php?forum...orum_id=67 - CC Admin - |
|
|
Kasper Kristensen |
Lagt på d. 19-08-2011 15:18
|
Hvad bruger man pengene til?
Navn: Kasper Kristensen Alder: 28 Bopæl: Empoli, Italien Hold: Jysk-Effo Cycling Rytterstatus: Hjælpe/Luksus Ryttertype: Etaperytter Screw it, let's do it - CC Oddset A/S |
|
|
Thomas Gene |
Lagt på d. 19-08-2011 15:21
|
Senior ITT VM Trikoter Junior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 638 Tilmeldt: 23.06.11 |
Blær og doping. |
|
Spring til debat: |