Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Steve's Afterparty
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 13-12-2013 13:17
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Hey drenge! Som lovet, så har jeg fået arrangeret en lille kom-sammen her efter sæsonen!! Jeg har booket et par borde på et in-sted centralt i London.. så der er fri bar hele aftenen på min regning! Jeg glæder mig til at I kigger forbi og fejrer afslutningen på en fantastisk sæson sammen med mig!! Steve Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 13-12-2013 13:50
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 725 Tilmeldt: 22.06.12 |
Avavav - lad os nu bare sige det bliver en dyr omgang for dig Steve. Det bliver en kanon aften - jeg ser frem til at fejrer en stor sæson med jer! ![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
Ilario Allegro |
Lagt på d. 13-12-2013 14:33
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1269 Tilmeldt: 30.01.13 |
Det blir en syg aften, blir kanon at fejre årets sæson med jer alle!
Nogle siger jeg har kvalifikationer til at lykkes, Jeg ved at jeg vil lykkes.
|
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 16-12-2013 09:13
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Peiter Jan Huntelaar skrev: Avavav - lad os nu bare sige det bliver en dyr omgang for dig Steve. Det bliver en kanon aften - jeg ser frem til at fejrer en stor sæson med jer! Det er sgu bare i orden! Nu har I slidt og slæbt for mig hele sæsonen - så er det på tide at betale tilbage til Jer!! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
Spring til debat: |