Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Løbsønsker s14
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 29-12-2013 19:25
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Det er nu muligt at ønske løb, hvilket sker nedenfor? Nyheder for sæson 14 Sidste sæson's løb er bevaret og ingen ændringer er kommet på den front. Enkelte ændringer er lavet på mindre løb men ellers er det helt nye etaper i samtlige GT's og som noget nyt vil der være en hviledag efter 7. etape i alle 3 GT's. GT´s består af i alt 15 etaper (løbstrætheden er dog 11 dage), de mindre etapeløb har mellem 5-8 etaper og koster alle 4 dage i løbstræthed. Samtlige endagsløb koster 2 løbsdage. Træthed Der er forskellig træthedsgrænse afhængig af din ryttertype: Fighter: 46 løbsdage (forhøjet med 6) TT-rytter: 40 løbsdage Brostensrytter: 40 løbsdage Etaperytter: 38 løbsdage Bjergrytter: 38 løbsdage Bakkerytter: 38 løbsdage (forhøjet med 2) Sprinter: 38 løbsdage (forhøjet med 2) Din rytters antal løbsdage (f.eks. 38) er ikke det samme som 38 etaper. Det skal mere ses som en form for måling af rytterens træthed over en sæson (selvom rytteren ikke bliver gradvist træt). Alle mindre etapeløb koster 4 løbsdage men kan altså være på alt fra 5-8 etaper mens GT´erne er på 15 etaper men koster 11 løbsdage og endagsløb koster 2 løbsdage. Anden information - U23-ryttere (21-23 årige) har ingen begrænsning på antallet af løb de kører i en sæson (dog kun 2 GT´s på en sæson) - Man kan kun deltage i 2 GT´s på en sæson - VM/OL koster ikke løbsdage og du bliver udtaget af landstræneren, hvis du findes egnet. - U23-løb koster ikke løbsdage, det køres automatisk og du udtages automatisk. Løbskalenderen i kørt rækkefølge Santos Tour Down Under (8 etaper, samtidigt med Marseillaise) FL, BKO, FL, FL, FL, FL, BKN, FL Træthed: 4 løbsdage Grand Prix la Marseillaise (samtidigt med TDU) Bakket endagsløb med bjerg og afslutning ned Træthed: 2 løbsdage Omloop Het Nieuwsblad Fladt endagsløb med brosten Træthed: 2 løbsdage KBC-Daagse De Panne-Koksijde (6 etaper) Bro/fl, Bro/fl, Fl, FL, Itt, Bro/bk Træthed: 4 løbsdage Paris-Nice (8 etaper) Prolog, FL, FL, BKN, BJO, ITT, BKN, BJN Træthed: 4 løbsdage Milan San-Remo Fladt endagsløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Dwars door Vlanderen Bakket brostensløb Træthed: 2 løbsdage Katalonien Rundt (7 etaper) TTT, BJO, BJO, BK, FL, FL, FL Træthed: 4 løbsdage E3 Prijs Vlaanderen Bakket brostensløb Træthed: 2 løbsdage Gent-Wevelgem Fladt brostensløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Flandern Rundt Bakket brostensløb Træthed: 2 løbsdage Baskerlandet Rundt (7 etaper, samtidigt med P-R) BK, BK, BK, BK, BK, BK, BK Træthed: 4 løbsdage Paris-Roubaix Fladt brostensløb Træthed: 2 løbsdage Giro del Trentino (6 etaper, samtidigt med AGR, LFW, LBL) BJO, FL, FL, ITT, BK, BJO Træthed: 4 løbsdage Amstel Gold Race Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage La Fleche Wallonne Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Liege-Bastogne-Liege Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Giro d'Italia (15 etaper, samtidigt med Romandiet Rundt) TTT, BK, FL, BJ, FL, FL, BJ, BK, BJN, BJ, FL, BJN; BJ, ITT BK (kort), FL Træthed: 11 løbsdage Romandiet Rundt (6 etaper) Prolog, BJO, BK, FL, ITT(bk), BK Træthed: 4 løbsdage Criterium Dauphine (8 etaper) Prolog, FL, FL, BJO, ITT, BJO, BJO, FL Træthed: 4 løbsdage Tour de France (15 etaper, samtidigt med Østrig Rundt) Prolog, BJN, FL (Brosten), FL, FL, TTT, BJ, BJ, BK, FL, FL, ITT, BJ, BJ, FL Træthed: 11 løbsdage Østrig Rundt (6 etaper) BJO, BJO, BJN, BJO, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Clasica San Sebastian Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Danmark Rundt (8 etaper) BKO, Bro/Fl, FL, Itt, FL, FL, BKO Træthed: 4 løbsdage Rund um die Finanzplats Flad-bakket endagsløb med flad afslutning Træthed: 2 løbsdage Eneco Tour (8 etaper) Prolog (BK), FL, FL, Bro/Bkn, fl, BKO, fl, Itt Træthed: 4 løbsdage Trofeo Laigueglia Bjergrigt endagsløb med flad afslutning Træthed: 2 løbsdage Vattenfall Cyclassic Fladt endagsløb Træthed: 2 løbsdage Schweiz Rundt (8 etaper) Prolog, BJO, BKO, FL, BJO, BJO, FL, Itt Træthed: 4 løbsdage Vuelta a Espana (15 etaper, samtidigt med Burgos) Prolog (BK), FL, FL, BJ, BJN, BK, TTT, FL, BJ, BJ, FL, BK, FL, ITT (BJ), BJ Træthed: 11 løbsdage Vuelta a Burgos (5 etaper) FL, BK, ITT, FL, BJ Træthed: 4 løbsdage Paris-Tours Fladt endagsløb Træthed: 2 løbsdage Lombardiet Rundt Bakket endagsløb med bjerge Træthed: 2 løbsdage Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Pieter Gilbert |
Lagt på d. 29-12-2013 22:25
|
![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 120 Tilmeldt: 04.04.13 |
Jeg har kun ardennerne som løbsønsker. Ellers er jeg ganske fleksibel. Selvfølgelig håber jeg, at jeg kan komme til at køre så mange bakkede løb som muligt, men du bestemmer.
|
|
|
Gando Gbana |
Lagt på d. 29-12-2013 23:54
|
![]() Senior OL ITT ![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 07.06.12 |
Mine ønsker er: Paris - Nice 4 Ardenerne 6 Romandiet Rundt 4 Criterium du Dauphine 4 Chrono des Nation 2 Tour de France 11 Eneco Tour 4 Schweiz Rundt 4 I alt: 39 løbsdage. Navn: Gando Gbana
Nationalitet: Kenya (Sierra Leone) Specialitet: Enkeltstart Hold: Pensioneret Guld ved ITT OL 3 x ITT Verdensmester Medlem af Hall of Fame |
|
|
Mads Lykkegaard |
Lagt på d. 30-12-2013 01:56
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 75 Tilmeldt: 18.08.11 |
TDU Danmark rundt En GT ![]() Nationalitet: Danmark Alder: 30 Nuværende bopæl: Et sted i Danmark Hold: Team B&O - Hummel |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 30-12-2013 11:17
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Santos Tour Down Under (8 etaper, samtidigt med Marseillaise) - 4 Paris-Nice (8 etaper) - 4 Milan San-Remo - 2 Baskerlandet Rundt (7 etaper, samtidigt med P-R) - 4 Amstel Gold Race - 2 La Fleche Wallonne - 2 Liege-Bastogne-Liege - 2 Clasica San Sebastian - 2 Danmark Rundt (8 etaper) - 4 Rund um die Finanzplats - 2 Trofeo Laigueglia - 2 Paris-Tours - 2 Lombardiet Rundt - 2 34 De sidste 4 kunne bruges på Criterium Dauphiné.. Det kunne jeg godt tænke mig at prøve kræfter med! Grand Prix la Marseillaise prøvede jeg sidste år.. uden succes.. Men hvis jeg skal køre det, så er der VattenFall Cyclassic som jeg også kørte sidste år.. Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
David Milivic |
Lagt på d. 30-12-2013 11:53
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 506 Tilmeldt: 04.11.12 |
Alle brostensløb og de fleste bakkeklassikere. Er rimeligt ligeglad med GT's i år ![]() ![]() Navn: David Milivic | Kaldt: Dampmaskinen Alder: 25 | Nationalitet: Englænder/Slovak Hold:ANZ | Udløb: s17 |
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 30-12-2013 13:03
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 725 Tilmeldt: 22.06.12 |
TDU - 4 M-SR - 2 Baskerlandet Rundt - 4 Amstel Gold Race - 2 La Fleche Wallonne - 2 Liege-Bastogne-Liege - 2 Romandiet Rundt - 4 San Sebastian - 2 Rund um die Finanzplats - 2 Lombardiet Rundt - 2 Her er 26 løbs dage - resten er op til dig Chris. Jeg er dog gerne fri for brostensløb. Hvis jeg skal køre en GT, så jeg helst det blev Spanien Rundt. ![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
Ilario Allegro |
Lagt på d. 30-12-2013 14:26
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1269 Tilmeldt: 30.01.13 |
Nu ved jeg at jeg ikke har nogen begrensning på antall dager, men jeg skriver lige opp en liten liste på hvad jeg håber på. Jeg vil også sige at sist sæsons program var godt. GP Marseille(jeg presterede godt her, om ikke TDU) Milan San-Remo(jeg kan godt lide at prøve mig i Italien) Baskerlandet Rundt (7 etaper, samtidigt med P-R) BK, BK, BK, BK, BK, BK, BK Amstel Gold Race Bakket endagsløb La Fleche Wallonne Bakket endagsløb Liege-Bastogne-Liege Bakket endagsløb Giro d'Italia (15 etaper, samtidigt med Romandiet Rundt) TTT, BK, FL, BJ, FL, FL, BJ, BK, BJN, BJ, FL, BJN; BJ, ITT BK (kort), FL (Jeg gjorde det godt her sist sæson, og vil gerne prøve mig igen) Clasica San Sebastian Bakket endagsløb Danmark Rundt (8 etaper) BKO, Bro/Fl, FL, Itt, FL, FL, BKO (Jeg håber at gøre det godt her igen) Rund um die Finanzplats Flad-bakket endagsløb med flad afslutning Trofeo Laigueglia Bjergrigt endagsløb med flad afslutning Vuelta a Burgos/Vuelta a Espana Lombardiet Rundt Bakket endagsløb med bjerge Om det bliver noget slikt ville det være godt. Ellers er det selvfølgelig bakkede løb jeg håber på, men ved at det bliver nogle andre også, du får sætte mig opp som du mener det passer ![]() Nogle siger jeg har kvalifikationer til at lykkes, Jeg ved at jeg vil lykkes.
|
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 31-12-2013 17:41
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Tour Down Under - 4 Milano - San Remo - 2 Brostensløbene - 16 Ardennerne - 6 Danmark Rundt - 4 Eneco Tour - 4 Det må være 32 løbsdage, og så er det jo op til dig selv med det sidste Chris. Jeg er åben for at hjælpe Steve i ardennerne, men regner også med at køre min egen chance ellers! Lad os få et godt år, drenge! |
|
Spring til debat: |