Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Løbstråd
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 08-01-2014 19:58
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
I denne tråd synes jeg vi skal diskutere de forskellige løb. F.eks hvad tror i der vil ske i Down Under vores holdkammerater kører?, hvem tror i vinder Touren? etc. Det vil være fedt at kende hinanden meninger, tanker og refleksioner bag løb og resultater. Det vil binde os bedre sammen som enhed, og skabe bedre forståelse for hinandens valg og mål. Dette skal være et sikkert forum, hvor folk kan ytre deres ærlige mening uden at være bange for at den kommer i pressen Jeg vil gerne starte med noget ros til hele holdet! Sådan drenge! 2/5 etapesejre i Down under, samt ungdomstrøje og sejr i GPM! I er for vilde! Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 09-01-2014 17:33
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 725 Tilmeldt: 22.06.12 |
Fed start på den nye sæson for holdet! Jeg havde selvfølgelig selv ønsket jeg havde vundet GPM, da jeg var kaptajn, men holdet går over den enkelte rytter og sådan er det. Så det kan næppe være meget bedre, måske lige hvis Steve havde taget den gule trøje i TDU, men de andre vil jo også vinde. ![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 15-01-2014 20:43
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Det går stålende på cyklerne drenge! nr. 2 på ranglisten og nr. 1 på sejrslisten, Jonas fører den individuelle samt sejr! Derudover er der flere som leverer flotte resultater, for nyligt var det Mads, hvem mon bliver den næste!
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 24-01-2014 20:00
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Vi gør det pisse godt!! Jeg synes i hvert fald vi gør det så godt, at vi fortjener en holdpræsentation af holdet.. Synes det hører med, at vi bliver præsenteret ligesom alle andre hold er blevet.. Vi har i hvert fald præsteret lidt for at få den skide præsentation! |
|
|
Zian Chang |
Lagt på d. 24-01-2014 21:46
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 320 Tilmeldt: 29.04.13 |
Ja det går rigtig godt! Jeg er dog selv skuffet over min præstation i Sprinters Paradise, jeg burde kunne gøre det langt bedre.
Zian Xin Chang
Alder: 37 Pensionist. |
|
|
Pieter Gilbert |
Lagt på d. 25-01-2014 10:25
|
![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 120 Tilmeldt: 04.04.13 |
Jeg er både super glad for min egen men bestemt også holdets succes. Det kører for os, og vi er ved at nå til Ardennerne og Punchers Paradise, hvor vi måske har det stærkeste hold i feltet!
|
|
Spring til debat: |