Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Interne test
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 23-01-2014 13:58
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Hej Drenge. Efter forbillede for de andre managere har jeg også besluttet at teste holdet internt. Første test har i, som i vist opdagede, allerede fået og resultatet kommer her: Første test Epo A - Prøve <Cyclist id="2053" /><!--David Milivic--> Negativ <Cyclist id="1869" /><!--Frederik Lundquist--> Negativ <Cyclist id="2081" /><!--Gando Gbana--> Negativ <Cyclist id="1088" /><!--Ilario Allegro--> Negativ <Cyclist id="1361" /><!--Indalecio Pilovich--> Negativ <Cyclist id="355" /><!--James Tuxen--> Negativ <Cyclist id="1301" /><!--Jonas Bogensen--> Negativ <Cyclist id="513" /><!--Mads Lykkegaard--> Negativ <Cyclist id="229" /><!--Paul McCollan--> Negativ <Cyclist id="2091" /><!--Peiter Jan Huntelaar--> Negativ <Cyclist id="1152" /><!--Pieter Gilbert--> Negativ <Cyclist id="1084" /><!--Steve Bruges--> Negativ <Cyclist id="1973" /><!--Zian Xin Chang--> Negativ <Cyclist id="2232" /><!--Roman Weissstein--> Negativ Astmamedicin A - Prøve <Cyclist id="2053" /><!--David Milivic--> Negativ <Cyclist id="1869" /><!--Frederik Lundquist--> Negativ <Cyclist id="2081" /><!--Gando Gbana--> Negativ <Cyclist id="1088" /><!--Ilario Allegro--> Negativ <Cyclist id="1361" /><!--Indalecio Pilovich--> Negativ <Cyclist id="355" /><!--James Tuxen--> Negativ <Cyclist id="1301" /><!--Jonas Bogensen--> Negativ <Cyclist id="513" /><!--Mads Lykkegaard--> Negativ <Cyclist id="229" /><!--Paul McCollan--> Negativ <Cyclist id="2091" /><!--Peiter Jan Huntelaar--> Negativ <Cyclist id="1152" /><!--Pieter Gilbert--> Negativ <Cyclist id="1084" /><!--Steve Bruges--> Negativ <Cyclist id="1973" /><!--Zian Xin Chang--> Negativ <Cyclist id="2232" /><!--Roman Weissstein--> Negativ Nyt Stof A - Prøve <Cyclist id="2053" /><!--David Milivic--> Negativ <Cyclist id="1869" /><!--Frederik Lundquist--> Negativ <Cyclist id="2081" /><!--Gando Gbana--> Negativ <Cyclist id="1088" /><!--Ilario Allegro--> Negativ <Cyclist id="1361" /><!--Indalecio Pilovich--> Negativ <Cyclist id="355" /><!--James Tuxen--> Negativ <Cyclist id="1301" /><!--Jonas Bogensen--> Negativ <Cyclist id="513" /><!--Mads Lykkegaard--> Negativ <Cyclist id="229" /><!--Paul McCollan--> Negativ <Cyclist id="2091" /><!--Peiter Jan Huntelaar--> Negativ <Cyclist id="1152" /><!--Pieter Gilbert--> Negativ <Cyclist id="1084" /><!--Steve Bruges--> Negativ <Cyclist id="1973" /><!--Zian Xin Chang--> Negativ <Cyclist id="2232" /><!--Roman Weissstein--> Negativ Anden test kommer her: Dato for kontrol: 19-apr Løb: Holdtest - TVV - [/b] Epo A - Prøve <Cyclist id="2053" /><!--David Milivic--> Negativ <Cyclist id="1869" /><!--Frederik Lundquist--> Negativ <Cyclist id="2081" /><!--Gando Gbana--> Negativ <Cyclist id="1088" /><!--Ilario Allegro--> Negativ <Cyclist id="1361" /><!--Indalecio Pilovich--> Negativ <Cyclist id="355" /><!--James Tuxen--> Negativ <Cyclist id="1301" /><!--Jonas Bogensen--> Negativ <Cyclist id="513" /><!--Mads Lykkegaard--> Negativ <Cyclist id="229" /><!--Paul McCollan--> Negativ <Cyclist id="2091" /><!--Peiter Jan Huntelaar--> Negativ <Cyclist id="1152" /><!--Pieter Gilbert--> Negativ <Cyclist id="1084" /><!--Steve Bruges--> Negativ <Cyclist id="1973" /><!--Zian Xin Chang--> Negativ <Cyclist id="2232" /><!--Roman Weissstein--> Negativ Astmamedicin A - Prøve <Cyclist id="2053" /><!--David Milivic--> Negativ <Cyclist id="1869" /><!--Frederik Lundquist--> Negativ <Cyclist id="2081" /><!--Gando Gbana--> Negativ <Cyclist id="1088" /><!--Ilario Allegro--> Negativ <Cyclist id="1361" /><!--Indalecio Pilovich--> Negativ <Cyclist id="355" /><!--James Tuxen--> Negativ <Cyclist id="1301" /><!--Jonas Bogensen--> Negativ <Cyclist id="513" /><!--Mads Lykkegaard--> Negativ <Cyclist id="229" /><!--Paul McCollan--> Negativ <Cyclist id="2091" /><!--Peiter Jan Huntelaar--> Negativ <Cyclist id="1152" /><!--Pieter Gilbert--> Negativ <Cyclist id="1084" /><!--Steve Bruges--> Negativ <Cyclist id="1973" /><!--Zian Xin Chang--> Negativ <Cyclist id="2232" /><!--Roman Weissstein--> Negativ Nyt Stof A - Prøve <Cyclist id="2053" /><!--David Milivic--> Negativ <Cyclist id="1869" /><!--Frederik Lundquist--> Negativ <Cyclist id="2081" /><!--Gando Gbana--> Negativ <Cyclist id="1088" /><!--Ilario Allegro--> Negativ <Cyclist id="1361" /><!--Indalecio Pilovich--> Negativ <Cyclist id="355" /><!--James Tuxen--> Negativ <Cyclist id="1301" /><!--Jonas Bogensen--> Negativ <Cyclist id="513" /><!--Mads Lykkegaard--> Negativ <Cyclist id="229" /><!--Paul McCollan--> Negativ <Cyclist id="2091" /><!--Peiter Jan Huntelaar--> Negativ <Cyclist id="1152" /><!--Pieter Gilbert--> Negativ <Cyclist id="1084" /><!--Steve Bruges--> Negativ <Cyclist id="1973" /><!--Zian Xin Chang--> Negativ <Cyclist id="2232" /><!--Roman Weissstein--> Negativ Som i kan se er i alle negative, hvilket jeg er super glad for! Forsæt det gode arbejde drenge! Redigeret af Chris Boardman d. 05-02-2014 13:29 Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Ilario Allegro |
Lagt på d. 23-01-2014 14:09
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1269 Tilmeldt: 30.01.13 |
Ser godt ut drenge! ![]() Nogle siger jeg har kvalifikationer til at lykkes, Jeg ved at jeg vil lykkes.
|
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 23-01-2014 14:14
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Super - kan på ingen måde sige at jeg er overrasket over resultatet!
Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Zian Chang |
Lagt på d. 23-01-2014 14:39
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 320 Tilmeldt: 29.04.13 |
Super lækkert!
Zian Xin Chang
Alder: 37 Pensionist. |
|
|
Pieter Gilbert |
Lagt på d. 23-01-2014 16:48
|
![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 120 Tilmeldt: 04.04.13 |
Det er som Steve siger er der ingen overraskelse, men det er da altid beroligende.
|
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 23-01-2014 17:19
|
Jeg er skam heller ikke overrasket, men vil offentligøre dem i morgen, for at vise holdets modstand overfor doping. Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 24-01-2014 19:58
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Smukt Vi er rene, drenge.. Vi er et forbillede for så mange unge cykelryttere! |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 05-02-2014 08:27
|
Kunne det ikke være super at få resultaterne offentliggjort? Det fortæller jo lidt om, at vi er rene og går ind i kampen imod doping!
|
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 05-02-2014 10:37
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Paul McCollan skrev: Kunne det ikke være super at få resultaterne offentliggjort? Det fortæller jo lidt om, at vi er rene og går ind i kampen imod doping! Enig med Paul her.. Ville være dejligt med at vise, at på trods af at vi nærmest har ryddet bordet, så er vi rene! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 05-02-2014 13:22
|
Faktisk havde jeg tænkt på at beholde teste for mig selv, og så gemme dem til bevis, hvis der evt. skulle ske noget, f.eks. anklager mm. Dog kan jeg hvis holdet vil, godt offentliggøre dem Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 05-02-2014 13:48
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 725 Tilmeldt: 22.06.12 |
Jeg synes ikke der er nogen grund til at flage med sådan noget. Det er det mindste man kan forvente at folk holder sig rene. Man behøver ikke råbe højt om man overholder reglerne. Vi får opmærksomhed gennem vores resultater, så lad vær med at smide den op er min mening. ![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 05-02-2014 21:19
|
.. bare sjovt, at du i sin tid fortalte, at du ville offentligøre dem dagen efter, for at vise holdets modstand over for doping, men ok så! Jeg forstår ikke hvorfor, at vi skal offentliggøre dem. Det er attraktivt for ryttere, at vide vi har et antidopingprogram, og det er da sørgerligt at vi bare holder det for os selv. Det kunne rent faktisk være dejligt at få fjernet alt mistanke efter vores gode resultater. Jeg ved at der er flere folk som har mistænkt Steve, og jeg har såmænd også modtaget henvendelser fra folk, som ikke tror på mine præstationer. |
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 05-02-2014 22:49
|
Siden hvornår er du begyndt at interesserer dig for hvad andre tænker om dig Paul?
![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 06-02-2014 13:29
|
Peiter Jan Huntelaar skrev: Siden hvornår er du begyndt at interesserer dig for hvad andre tænker om dig Paul? Det bekymrer mig meget, hvis folk skulle tro jeg var dopet igen. Det ville da være sørgerligt, når jeg er clean og har bevist det ved interne tests. Men det er fint med dig hr. Huntelaar. Lad os det bare vise os som et hold, som ikke kæmper imod dopingen. |
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 06-02-2014 13:37
|
Paul McCollan skrev: Peiter Jan Huntelaar skrev: Siden hvornår er du begyndt at interesserer dig for hvad andre tænker om dig Paul? Det bekymrer mig meget, hvis folk skulle tro jeg var dopet igen. Det ville da være sørgerligt, når jeg er clean og har bevist det ved interne tests. Men det er fint med dig hr. Huntelaar. Lad os det bare vise os som et hold, som ikke kæmper imod dopingen. Det er ikke tilladt at dope sig og derfor må vi antage at folk er rene indtil vi høre om andet. Vi bekæmper hverken mere eller mindre doping ved at offentliggøre test, der kommer kun mere opmærksomhed, som jeg egentlig synes burde være rettet mod cykelløbene. ![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 06-02-2014 15:06
|
Det er fint. Lad os så bare bekæmpe doping internt, og lade være med at fortælle andre, at vi kæmper imod dopingen. Der er sgu da ingen grund til at forbedre holdets renommé, vel? Vi stoler vel på hinanden, så såfremt vi ikke skulle offentligøre det, kunne vi vel lige så godt stoppe antidopingprogrammet. Vi tror vel på hinanden, men det er jo omverdenen som er kritisk, og gerne vil se disse resultater. |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 06-02-2014 15:08
|
Men hvis det virkelig er et problem at offentligøre det og vise omverdenen, at vi kæmper imod doping, så fortæller jeg det da bare i min egen blog. ... |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 06-02-2014 15:13
|
Rolig nu Paul. Det er på ingen måde et problem at offentliggøre resultaterne, og jeg vil gerne gøre det, hvis det er det, som holdet vil. Grunden til at teste, også selvom vi ikke offentliggøre resultaterne, er at have dem i baggrunden, i tilfælde af, at beskyldningerne kommer. Men hvis det i vil er at offentliggøre dem, gør jeg det gerne. Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 06-02-2014 15:45
|
Jeg er i og for sig ligeglad, synes bare det er trist fokus skal være på doping i stedet for resultater.
![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 06-02-2014 15:59
|
Hvis vi viser, at vi er rene, vil vi jo netop FJERNE fokus på doping for pokker? Offentligører vi derimod ikke resultaterne, vil folk jo spekulere over, om vi holder noget hemmeligt. Det ville da være sørgerligt. Det gør jo netop, at der kommer fokus på doping. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |