Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Fyring
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 11-02-2014 19:52
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
Ja det er sandt, hvad i har læst i medierne. Jeg er blevet fyret, og vil ikke være at finde på holdet efter Touren. Sponsorerne var ikke tilfredse med den negative medieomtale, samt de organisatoriske smuttere. Men derfor vil jeg sige farvel til jer. Jeg sidder dog selvfølgelig stadig i bilen i Touren, DL og Chrono, og forhåbentligt vil jeg også se jer i fremtiden. I er i hvert fald velkomne hos mig. Jeg har nydt min tid på holdet, og jeg skylder jeg meget. Chris Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 11-02-2014 20:09
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Tak for alt Chris! Selvom jeg ikke har været så nem at have med at gøre i denne sæson, har jeg stadig været utrolig glad for dig. Er virkelig ned af det på dine vegne!! Jeg vil rigtig gerne takke dig for at tage mig ind på holdet. Især efter min dopingdom, hvor du var den eneste, der havde tillid til mig. Uden dig havde jeg ikke stået her i dag. Jeg havde ikke været en top brostensrytter. Du har været en fantastisk manager på mange måder, og jeg ønsker dig held og lykke i fremtiden. Du har været en fantastisk skikkelse på holdet.. |
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 11-02-2014 21:37
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 725 Tilmeldt: 22.06.12 |
Ævævæv.. Trist - tak fordi du hentet mig ind på holdet og den tid og de samtaler vi har haft sammen. Du har helt sikkert sat skub i min udvikling, tak for alt! ![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
Ilario Allegro |
Lagt på d. 11-02-2014 23:16
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1269 Tilmeldt: 30.01.13 |
Dette var ikke nogle gode nyheder. Mye av grunden for at jeg har vurderet i det længste at forlenge min kontrakt for Vodafone til trods for den træner og det rot der har været i den her sæson er dig. Jeg ønsker dig held og lykke i fremtiden! Tak for alt kære Chris!
Nogle siger jeg har kvalifikationer til at lykkes, Jeg ved at jeg vil lykkes.
|
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 12-02-2014 08:39
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Æv! Selvom vi har haft vores mindre kontroverser gennem de sidste par måneder, så har du tidligere været en ufattelig dygtig manager, der formåede at samle et hold der er helt med i verdenstoppen.. Det gør mig stolt som englænder!! Tak for alt Chris! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
David Milivic |
Lagt på d. 12-02-2014 10:32
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 506 Tilmeldt: 04.11.12 |
Tak for alt Chris!
![]() Navn: David Milivic | Kaldt: Dampmaskinen Alder: 25 | Nationalitet: Englænder/Slovak Hold:ANZ | Udløb: s17 |
|
|
Gando Gbana |
Lagt på d. 12-02-2014 17:36
|
![]() Senior OL ITT ![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 07.06.12 |
Det er en meget trist nyhed. Vi har ellers klaret os rigtig godt i denne sæson, og mediernes hetz mod os har ikke været fortjent. Held og lykke fremover, og jeg takker for at du har hjulpet mig, lige siden jeg startede min professionelle karriere. Navn: Gando Gbana
Nationalitet: Kenya (Sierra Leone) Specialitet: Enkeltstart Hold: Pensioneret Guld ved ITT OL 3 x ITT Verdensmester Medlem af Hall of Fame |
|
|
Pieter Gilbert |
Lagt på d. 13-02-2014 19:05
|
![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 120 Tilmeldt: 04.04.13 |
Yderst trist nyhed. Det skal siges, at jeg er MEGET taknemmelig for alle de chancer, som du har givet mig, og du har en stor andel i al fremtidig succes. Det skal du vide!
|
|
|
Zian Chang |
Lagt på d. 13-02-2014 22:02
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 320 Tilmeldt: 29.04.13 |
Trist.. Men mange tak for at købe mig fri for Santander den gang alt balladen med dem var, uden det havde mine sæsoner nok ikke været så gode som de har været. Zian Xin Chang
Alder: 37 Pensionist. |
|
Spring til debat: |