Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Løbsønsker s.15
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 27-03-2014 16:07
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 602 Tilmeldt: 18.02.14 |
Skriv jeres løbsønsker nederst. Hvis i har rolle og kontrakt sikringer må i gerne skrive dem her. Jeg vil prøve at opfylde så mange ønsker som muligt. Etapeprofilerne kan findes her Nyheder for sæson 15 Sidste sæson's løb er bevaret og ingen nye er tilføjet. Enkelte ændringer er lavet på mindre løb (KBC er blevet til 5 brostensetaper og en kortere itt frem for flade etaper) men ellers er det helt nye etaper i samtlige GT's. GT´s består af i alt 15 etaper (løbstrætheden er dog 11 dage), de mindre etapeløb har mellem 5-8 etaper og koster alle 4 dage i løbstræthed. Samtlige endagsløb koster 2 løbsdage. I GT'erne lykkedes det ikke helt med pointtrøjen til sprinterne hvorfor der igen er gjort noget for at sikre at få sprinterne mere med. 5 etaper vil være flade i samtlige GT's som minimum fremover mens vi også har sikret at ryttere med hang til kuperet terræn også kan få noget ud af det. På sigt vil vi satse på fuld længde i GT'erne (21 dage) med 2 hvile dage. U23-Doping: Sæson 14 var en prøveperiode hvor man kunne dope sig i U23-løbene. Det vil fortsætte fremover for at få realismen endnu mere med i spillet. Træthed Der er forskellig træthedsgrænse afhængig af din ryttertype: Fighter: 46 løbsdage TT-rytter: 40 løbsdage Brostensrytter: 40 løbsdage Etaperytter: 38 løbsdage Bjergrytter: 38 løbsdage Bakkerytter: 38 løbsdage Sprinter: 38 løbsdage Din rytters antal løbsdage (f.eks. 38) er ikke det samme som 38 etaper. Det skal mere ses som en form for måling af rytterens træthed over en sæson (selvom rytteren ikke bliver gradvist træt). Alle mindre etapeløb koster 4 løbsdage men kan altså være på alt fra 5-8 etaper mens GT´erne er på 15 etaper men koster 11 løbsdage og endagsløb koster 2 løbsdage. Anden information - U23-ryttere (21-23 årige) har ingen begrænsning på antallet af løb de kører i en sæson (dog kun 2 GT´s på en sæson) - Man kan kun deltage i 2 GT´s på en sæson - VM/OL koster ikke løbsdage og du bliver udtaget af landstræneren, hvis du findes egnet. - U23-løb koster ikke løbsdage, det køres automatisk og du udtages automatisk. Santos Tour Down Under (8 etaper, samtidigt med Marseillaise) FL, BKO, FL, FL, FL, FL, BKN, FL Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Michael O Connor Grand Prix la Marseillaise (samtidigt med TDU) Bakket endagsløb med bjerg og afslutning ned Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Andrej Astapenia Omloop Het Nieuwsblad Fladt endagsløb med brosten Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald KBC-Daagse De Panne-Koksijde (6 etaper) Bro FL, Bro FL, Bro BK, ITT, Bro FL, Bro BK Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Paris-Nice (8 etaper) Prolog, FL, FL, BKN, BJO, ITT, BKN, BJN Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Michael O Connor, Gando Gbana, Frederik Kjærgaard, Christian Helev Milan San-Remo Fladt endagsløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Michael O Connor, Christian Helev Dwars door Vlanderen Bakket brostensløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Katalonien Rundt (7 etaper) TTT, BJO, BJO, BK, FL, FL, FL Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Peter Orlanthi, Frederik Kjærgaard E3 Prijs Vlaanderen Bakket brostensløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald Gent-Wevelgem Fladt brostensløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald Flandern Rundt Bakket brostensløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald Baskerlandet Rundt (7 etaper, samtidigt med P-R) BK, BK, BK, BK, BK, BK, BK Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Paris-Roubaix Fladt brostensløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald Giro del Trentino (6 etaper, samtidigt med AGR, LFW, LBL) BJO, FL, FL, ITT, BK, BJO Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Peter Orlanthi, Gando Gbana Amstel Gold Race Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald La Fleche Wallonne Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Liege-Bastogne-Liege Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Christian Helev Giro d'Italia (15 etaper, samtidigt med Romandiet Rundt) Prolog, FL, FL, BK, BJ, TTT, FL, BK, BJ, FL, ITTBJ, BJ, BJ, ITT, FL Træthed: 11 løbsdage Ønsker: Michael O Connor, Peter Orlanthi Romandiet Rundt (6 etaper) Prolog, BJO, BK, FL, ITT(bk), BK Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Andrej Astapenia, Peter Orlanthi, Gando Gbana Criterium Dauphine (8 etaper) Prolog, FL, FL, BJO, ITT, BJO, BJO, FL Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Andrej Astapenia, Michael O Connor, Peter Orlanthi, Gando Gbana, Frederik Kjærgaard, Christian Helev Chrono des Nations Endagsløb for enkeltstartsryttere Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Peter Orlanthi, Gando Gbana, Chris Madsen Tour de France (15 etaper, samtidigt med Østrig Rundt) FL, FL, BK, BK, FL, ITT, BJ, FL, BJ, BJ, FL, BJ, BK, FL, ITT(7 km) Træthed: 11 løbsdage Ønsker: Michael O Connor, Peter Orlanthi, Gando Gbana, Frederik Kjærgaard, Christian Helev Østrig Rundt (6 etaper) BJO, BJO, BJN, BJO, BJO, BJO Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Chris Madsen Clasica San Sebastian Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Andrej Astapenia Danmark Rundt (8 etaper) BKO, Bro/Fl, FL, Itt, FL, FL, BKO Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Andreas Nielsen, Frederik Kjærgaard, Christian Helev Rund um die Finanzplats Flad-bakket endagsløb med flad afslutning Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Peter Orlanthi Eneco Tour (8 etaper) Prolog (BK), FL, FL, Bro/Bkn, fl, BKO, fl, Itt Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Andrej Astapenia, Michael O Connor, Gando Gbana Trofeo Laigueglia Bjergrigt endagsløb med flad afslutning Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Peter Orlanthi Vattenfall Cyclassic Fladt endagsløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Michael O Connor Schweiz Rundt (8 etaper) Prolog, BJO, BKO, FL, BJO, BJO, FL, Itt Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Andrej Astapenia, Peter Orlanthi, Gando Gbana Vuelta a Espana (15 etaper, samtidigt med Burgos) TTT, BK, FL, FL, BJ, FL, FL, BJ, BK, ITT, BJ, BJN, BK, FL, BJ Træthed: 11 løbsdage Ønsker: Andrej Astapenia, Peter Orlanthi, Frederik Kjærgaard Vuelta a Burgos (5 etaper) FL, BK, TTT, FL, BJ Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Peter Orlanthi Paris-Tours Fladt endagsløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Michael O Connor Lombardiet Rundt Bakket endagsløb med bjerge Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Andrej Astapenia, Peter Orlanthi, Gando Gbana Opdateret: Francois von Buchwald, Andrej Astapenia, Andreas Nielsen, Michael O Connor, Peter Orlanthi, Gando Gbana, Frederik Kjærgaard, Christian Helev, Chris Madsen. Redigeret af Aart van Leiden d. 31-03-2014 08:11 Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Francois von Buchwald |
Lagt på d. 27-03-2014 17:02
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 675 Tilmeldt: 24.03.14 |
Hej Aart Jeg vil rigtig gerne kører: Santos Tour Down Under, Omloop Het Nieuwsblad, Milan San-Remo, E3 Prijs Vlaanderen, Katalonien Rundt, Gent-Wevelgem, Flandern Rundt, Paris-Roubaix, Amstel Gold Race, Danmark Rundt, Eneco Tour, Vuelta a Burgos og Lombardiet Rundt. Dog kan jeg stilles tilfreds med brostensløbene, da det er dem, som jeg er bedst til. En anden drøm ville være at køre Milan San-Remo og Amstel Gold Race, da jeg har en forkærlighed for disse løb, da jeg også har gode fighter egenskaber. Jeg håber, at jeg kan få mine ønsker opfyldt. Mvh. Francois von Buchwald |
|
|
Andrej Astapenia |
Lagt på d. 27-03-2014 17:40
|
![]() Newbie ![]() Antal indlæg: 4 Tilmeldt: 10.07.13 |
Hej Aart Jeg håber meget på at få lov til at køre nogle af disse løb: Grand Prix la Marseillaise, Romandiet Rundt, Criterium Dauphine, Clasica San Sebastian, Eneco Tour, Schweiz Rundt, Vuelta a Espana, Vuelta a Burgos, Lombardiet Rundt. Mvh. Andrej Astapenia - Andrej Astapenia
- Fighter - 21 år - Vodafone - Sportful - Nationalitet: Belarus (Hviderusland) ![]() |
|
|
Andreas Nielsen |
Lagt på d. 27-03-2014 18:22
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 37 Tilmeldt: 10.10.13 |
Hej Aart, Jeg har sådan set ikke de store ønsker vedrørende løb. Dog har jeg nogle håb... Jeg vil meget gerne køre Post Danmark Rundt, og derudover vil jeg gerne køre med i (mindst) en Grand Tour. Men mest af alt vil jeg hovedsageligt gerne køre i de lidt mere flade løb ![]() Mvh. Andreas Nielsen ![]() Andreas Nielsen Commerzbank-Opel |
|
|
Michael O Connor |
Lagt på d. 27-03-2014 18:45
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 661 Tilmeldt: 21.09.13 |
Mine løbsønsker ser sådan her ud: Tour Down Under, Paris-Nice, Milano-San Remo, Gio D'Italia, Criterium Dauphine, Tour de France, Eneco Tour, Vattenfal Cycligclassic, Paris-Tours Michael O´Connor - Det Irske Problembarn Navn: Michael O Connor Ryttertype: Sprinter Nationalitet: Irer Alder: 25 Hold: Team Vodafone-Virgin If you don't succeed, redefine succes |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 27-03-2014 18:53
|
Andrej Astapenia skrev: Hej Aart Jeg håber meget på at få lov til at køre nogle af disse løb: Grand Prix la Marseillaise, Romandiet Rundt, Criterium Dauphine, Clasica San Sebastian, Eneco Tour, Schweiz Rundt, Vuelta a Espana, Vuelta a Burgos, Lombardiet Rundt. Mvh. Andrej Astapenia Hey Andrej, Da Burgos og Vuelta køres samtidigt er det ikke muligt at være med i dem begge to ? Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Peter Orlanthi |
Lagt på d. 27-03-2014 20:24
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 352 Tilmeldt: 06.08.13 |
Hej Aart Jeg vil egne mig bedst til følgende løb - pas mig ind, hvor der er brug for hjælp: Giro del Trentino med fri rolle. Det står i min kontrakt. Katalonien rundt Giro d' Italia eller Romandiet rundt Criterium du Dauphine Chrono des Nation Tour de France Østrig rundt Rund um die Finanzplats Trofeo Laigueglia Schweiz Rundt Vuelta a Espana (meget gerne!) Vuelta a Burgos Lombardiet Rundt |
|
|
Christian Helev |
Lagt på d. 30-03-2014 11:08
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 245 Tilmeldt: 21.05.13 |
Hej Aart. Hvis det er muligt, så ønsker jeg at deltage i følgende løb: Paris-Nice (8 etaper) Milan San-Remo Liege-Bastogne-Liege Criterium Dauphine (8 etaper) Tour de France (15 etaper, samtidigt med Østrig Rundt) Danmark Rundt (8 etaper) |
|
|
Chris Madsen |
Lagt på d. 30-03-2014 19:32
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 44 Tilmeldt: 06.05.13 |
Jeg vil gerne køre Chrono des Nations og Østrig Rundt, hvis muligt ![]() ![]() Hold: Team Faema Nationalitet: Dansk Bopæl: Italien, Toscana Ryttertype: Etapeløbsrytter Rolle: Luksus/Kaptajn Alder: 27 |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 31-03-2014 09:24
|
Deadline for løbstruppen bliver 2/4 ![]() Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
Spring til debat: |