Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Glemt til u23 løb
|
|
Mathias Soeee |
Lagt på d. 30-04-2014 11:47
|
Junior Member Antal indlæg: 33 Tilmeldt: 27.08.13 |
Det kan ikke være rigtigt, at i glemmer en rytter til et løb. Sprinternes paradise var et af de løb, jeg virkelig havde set frem til på sæsonen og var et af de løb jeg virkelig kunne have vundet. Nu står jeg så i den lorte situation, at en eller anden har glemt at tage mig med til løbet. Jeg står i forvejen uden en kontrakt og dette løb kunne have haft betydning for en fremtidige kontrakt. Jeg føler jeg skal have en eller kompensation for dette svigt. |
|
|
Louis Bettini |
Lagt på d. 30-04-2014 11:48
|
Admin Rytter på ABC Antal indlæg: 7607 Tilmeldt: 20.07.12 |
Jeg vil anbefale dig at tage kontakt til din manager på Luxair.
|
|
|
Mathias Soeee |
Lagt på d. 30-04-2014 11:50
|
Junior Member Antal indlæg: 33 Tilmeldt: 27.08.13 |
Har jeg gjort og han siger det ikke er hans fejl. |
|
|
Jacques Oviegnon |
Lagt på d. 30-04-2014 11:52
|
Junior RR VM Trikoter Senior RR VM Trikoter Antal indlæg: 923 Tilmeldt: 22.03.13 |
Han havde glemt at lave trupper til U23, og så må du være smuttet idet Blackdeath lavede dem for ham. Så jo, det er din managers fejl..
|
|
Spring til debat: |