Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Løbsønsker s.16
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 09-07-2014 15:03
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 602 Tilmeldt: 18.02.14 |
Skriv jeres løbsønsker nederst. Hvis i har rolle og kontrakt sikringer må i gerne skrive dem her. Jeg vil prøve at opfylde så mange ønsker som muligt. Etapeprofilerne kan findes her Løbskalenderen i kørt rækkefølge: Santos Tour Down Under - (6 etaper, Samtidig med Grand Prix la Marseillaise) FL, BK, FL, FL, FL, FL Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Remy Lemaire, Francois von Buchwald, Fais van Rombuy, Mathias Søe Grand Prix la Marseillaise (samtidigt med TDU) Bakket endagsløb med bjerg og afslutning ned Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Andrej Astapenia, Peter Orlanthi, Mark Frederiksen Omloop Het Nieuwsblad Fladt endagsløb med brosten Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Mark Frederiksen KBC-Daagse De Panne-Koksijde (6 etaper) BK (BRO), FL (Bro), FL, ITT, BK (BRO), FL (BRO) Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Mark Frederiksen Paris-Nice (8 etaper, Samtidig med Tirreno-Adriatico) PRL, FL, FL, BK, FL, BJ, BK, BJ Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Andrej Astapenia, Francois von Buchwald, Mathias Søe, Peter Orlanthi Tirreno-Adriatico (7 etaper, Samtidig med Paris-Nice) TTT, FL, FL, BK, BJ, FL, ITT Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Fais van Rombuy, Gando Gbana Milan San-Remo Fladt endagsløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Remy Lemaire, Francois von Buchwald, Fais van Rombuy, Mathias Søe, Mark Frederiksen Dwars door Vlanderen Bakket brostensløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Mark Frederiksen Katalonien Rundt (7 etaper) TTT, BK, BJ, BJ, FL, FL, FL Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Andrej Astapenia, Peter Orlanthi E3 Prijs Vlaanderen Bakket brostensløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: , Mark Frederiksen Gent-Wevelgem Fladt brostensløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Mark Frederiksen Flandern Rundt Bakket brostensløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Mark Frederiksen Baskerlandet Rundt (6 etaper, samtidigt med P-R) BK, BK, BK, BK, BK, BK, Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Andrej Astapenia, Mathias Søe Paris-Roubaix Fladt brostensløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Mark Frederiksen Giro del Trentino (6 etaper, samtidigt med AGR, LFW, LBL) PRL, FL, FL, BK, ITT, BJ Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Peter Orlanthi Amstel Gold Race Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Mathias Søe, Mark Frederiksen La Fleche Wallonne Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Mark Frederiksen Liege-Bastogne-Liege Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Mark Frederiksen Giro d'Italia (21 etaper, samtidigt med Romandiet Rundt) TTT, FL, FL, FL, BK, BK, FL, BJ, BJ, FL, BK, FL (ITT), Fl, BJ, BJ, BJ, FL, BJ, BJ (ITT), BJ, FL Træthed: 11 løbsdage Ønsker: Remy Lemaire, Peter Orlanthi Romandiet Rundt (6 etaper) BJ (ITT), FL, FL, BK, BJ, ITT Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Andrej Astapenia, Gando Gbana, Mathias Søe Criterium Dauphine (8 etaper) Prolog, FL, FL, BJ, ITT, BJ, BJ, FL Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Gando Gbana Chrono des Nations Endagsløb for enkeltstartsryttere Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Gando Gbana De Brabantse Pijl Bakket endagsløb med brosten Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Mark Frederiksen Tour de France (21 etaper, samtidigt med Østrig Rundt) FL, BK, BK, TTT, FL, FL, FL, BJ, BJ, FL, ITT, FL, FL, BK, BJ, BK, BK (ITT), BJ, BJ, BJ, FL Træthed: 11 løbsdage Ønsker: Gando Gbana, Peter Orlanthi Østrig Rundt (8 etaper) FL, BJ, BJ, BJ, BJ, Fl, BJ, BJ Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Mathias Søe Tour de Pologne - (7 etaper, Samtidig med Clasica San Sebastian) BJ, BJ, FL, FL, FL, BK, ITT Træthed: 4 Løbsdage Ønsker: Gando Gbana Clasica San Sebastian Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Mathias Søe, Mark Frederiksen Danmark Rundt (6 etaper) BK, FL, FL(BRO), FL, ITT, FL Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Mathias Søe, Mark Frederiksen Rund um die Finanzplats Flad-bakket endagsløb med flad afslutning Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Eneco Tour (7 etaper) PRL, FL(BRO), BK, BK(BRO), FL, FL, ITT Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Mark Frederiksen Trofeo Laigueglia Bjergrigt endagsløb med flad afslutning Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Mark Frederiksen Vattenfall Cyclassic Fladt endagsløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Remy Lemaire, Fais van Rombuy, Mathias Søe, Mark Frederiksen Schweiz Rundt (9 etaper) BJ (ITT), FL, FL, FL, BK, ITT, BJ, FL, BJ Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Gando Gbana, Peter Orlanthi Memorial Thomas Bernth Fladt endagsløb med brosten Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Mark Frederiksen Memorial Vladibro Kongstenski Fladt endagsløb med brosten Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Francois von Buchwald, Mark Frederiksen Vuelta a Espana (21 etaper, samtidigt med Burgos) PRL, BJ, BK, BK, BK, FL, FL, BJ, BK, BJ, BK (ITT), FL, FL, BJ, BJ, BJ, FL, Bk, BK, BJ, FL Træthed: 11 løbsdage Ønsker: Andrej Astapenia, Gando Gbana, Mathias Søe Vuelta a Burgos (6 etaper, Samtidig med Vuelta) FL, BK, TTT, FL, BJ, BK Træthed: 4 løbsdage Ønsker: Peter Orlanthi GP Ouest France-Plouay Flad Klassiker med Flad Afslutning Træthed: 2 Løbsdage Ønsker: Remy Lemaire, Fais van Rombuy, Mark Frederiksen Grand Prix Cycliste de Quebec Bakket Klassiker Træthed: 2 Løbsdage Ønsker: Mathias Søe, Mark Frederiksen Grand Pris Cycliste de Montreal Bakket Klassiker Træthed: 2 Løbsdage Ønsker: Mark Frederiksen Tour of Beijing (6 etaper) FL, BK, BK, FL, Fl, FL Træthed: 4 Løbsdage Ønsker: Remy Lemaire, Andrej Astapenia, Mark Frederiksen Paris-Tours Fladt endagsløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Remy Lemaire, Michael O'Connor, Mathias Søe, Mark Frederiksen Lombardiet Rundt Bakket endagsløb med bjerge Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Gando Gbana, Mark Frederiksen Opdateret: Remy Lemaire, Michael O'Connor, Andrej Astapenia, Francois von Buchwald, Fais van Rombuy, Gando Gbana, Mathias Søe, Peter Orlanthi, Mark Frederiksen Redigeret af Aart van Leiden d. 12-07-2014 17:58 Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Michael O Connor |
Lagt på d. 09-07-2014 15:12
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 661 Tilmeldt: 21.09.13 |
Jeg ønsker at køre Paris-Tours, evt. en GT, hvis du kan finde plads til mig. Ellers har du frie tøjler til at sætte mig på de løb, du ønsker, jeg skal deltage i.
Michael O´Connor - Det Irske Problembarn Navn: Michael O Connor Ryttertype: Sprinter Nationalitet: Irer Alder: 25 Hold: Team Vodafone-Virgin If you don't succeed, redefine succes |
|
|
James Kille |
Lagt på d. 09-07-2014 17:22
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 114 Tilmeldt: 17.09.12 |
Skal man eller er det bare en opfordring? Fordi jeg er lidt ligeglad.
![]() Navn: James kille Ryttertype: Sprinter Nationalitet: USA Alder: 31 Hold: Certipost-SkyTech Cycling |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 09-07-2014 17:24
|
Det er bare hvis du føler for det. Ellers finder jeg nogle passende løb til dig som gavner både dig og holdet ![]() Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Andrej Astapenia |
Lagt på d. 09-07-2014 17:37
|
![]() Newbie ![]() Antal indlæg: 4 Tilmeldt: 10.07.13 |
Grand Prix Marseille, Paris - Nice, Katalonien Rundt, Baskerlandet Rundt, Romandiet Rundt, Tour of Beijing, Vuelta a Espana
- Andrej Astapenia
- Fighter - 21 år - Vodafone - Sportful - Nationalitet: Belarus (Hviderusland) ![]() |
|
|
Fais van Rombuy |
Lagt på d. 09-07-2014 22:08
|
![]() Junior RR Olympisk Mester (tidligere) ![]() Antal indlæg: 373 Tilmeldt: 28.05.14 |
Santos Tour Down Under, Milan San-Remo, Vattenfall Cyclassic, GP Ouest France-Plouay og Tirreno-Adriatico kunne jeg godt tænke mig at deltage i. |
|
|
Gando Gbana |
Lagt på d. 10-07-2014 11:04
|
![]() Senior OL ITT ![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 07.06.12 |
Her er mine løbsønsker: Tirreno-Adriatico 4 Romandiet Rundt 4 Criterium Dauphine 4 Chrono des Nations 2 Tour de France 11 Tour de Pologne 4 Schwiez Rundt 4 Vuelta Espana 11 Lombardiet Rundt 2 Løbsdage i alt: 46 Navn: Gando Gbana
Nationalitet: Kenya (Sierra Leone) Specialitet: Enkeltstart Hold: Pensioneret Guld ved ITT OL 3 x ITT Verdensmester Medlem af Hall of Fame |
|
|
Mathias Soeee |
Lagt på d. 10-07-2014 12:33
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 33 Tilmeldt: 27.08.13 |
Santos Tour Down Under - (6 etaper, Samtidig med Grand Prix la Marseillaise) FL, BK, FL, FL, FL, FL Træthed: 4 løbsdage Paris-Nice (8 etaper, Samtidig med Tirreno-Adriatico) PRL, FL, FL, BK, FL, BJ, BK, BJ Træthed: 4 løbsdage Milan San-Remo Fladt endagsløb med bakker Træthed: 2 løbsdage Baskerlandet Rundt (6 etaper, samtidigt med P-R) BK, BK, BK, BK, BK, BK, Træthed: 4 løbsdage Amstel Gold Race Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Ønsker: Romandiet Rundt (6 etaper) BJ (ITT), FL, FL, BK, BJ, ITT Træthed: 4 løbsdage Østrig Rundt (8 etaper) FL, BJ, BJ, BJ, BJ, Fl, BJ, BJ Træthed: 4 løbsdage Clasica San Sebastian Bakket endagsløb Træthed: 2 løbsdage Danmark Rundt (6 etaper) BK, FL, FL(BRO), FL, ITT, FL Træthed: 4 løbsdage Vattenfall Cyclassic Fladt endagsløb Træthed: 2 løbsdage Vuelta a Espana (21 etaper, samtidigt med Burgos) PRL, BJ, BK, BK, BK, FL, FL, BJ, BK, BJ, BK (ITT), FL, FL, BJ, BJ, BJ, FL, Bk, BK, BJ, FL Træthed: 11 løbsdage Grand Prix Cycliste de Quebec Bakket Klassiker Træthed: 2 Løbsdage Paris-Tours Fladt endagsløb Træthed: 2 løbsdage |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 10-07-2014 16:00
|
Jeg har opdateret med jeres ønsker
Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Peter Orlanthi |
Lagt på d. 10-07-2014 21:50
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 352 Tilmeldt: 06.08.13 |
Gerne Giro d'Italia og Tour de France, men det kan byttes rundt, så det passer til mine kaptajner. Ellers: Paris-Nice Katalonien rundt (hvor jeg forsvarer ungdomstrøjen) Grand prix la Marseillaise Giro del Trentino Schweiz rundt Vuelta a Burgos Team Peugeot
Vinder af TdF etape 2+13 (s.23) Vinder af Giro d'Italia (s.23) Vinder af Giro d'Italia etape 11+13 (s.23) Podieplads (andenplads) i Giro d'Italia (s.22) Vinder af Giro d'Italia etape 16 (s.22) Vinder af Giro d'Italia etape 12 (s.22) Vinder af TdF etape 19 (s.21) Vinder af Giro d'Italia etape 14 (s.21) Vinder af TdF etape 18 (s.20) Vinder af ungdomskonkurrencen i Critérium Dauphiné (s.17) Vinder af ungdomskonkurrencen i Tour de Beijing (s.17) Vinder af Vuelta a Espana etape 12 (s.17) Vinder af ungdomskonkurrencen i Katalonien Rundt (s.15) s. 13 Santander-Manning, s. 14 B&O Hummel s. 15+16 Team Vodafone Etapeløbsrytter 30 år |
|
|
Mark Frederiksen |
Lagt på d. 11-07-2014 21:47
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 11 Tilmeldt: 21.03.14 |
Grand Prix la Marseillaise (samtidigt med TDU) Omloop Het Nieuwsblad KBC-Daagse De Panne-Koksijde (6 etaper) Milan San-Remo Dwars door Vlanderen E3 Prijs Vlaanderen Gent-Wevelgem Flandern Rundt Paris-Roubaix Amstel Gold Race La Fleche Wallonne Liege-Bastogne-Liege De Brabantse Pijl Clasica San Sebastian Danmark Rundt (6 etaper) Rund um die Finanzplats Eneco Tour (7 etaper) Trofeo Laigueglia Vattenfall Cyclassic Memorial Thomas Bernth Memorial Vladibro Kongstenski GP Ouest France-Plouay Grand Prix Cycliste de Quebec Grand Pris Cycliste de Montreal Tour of Beijing (6 etaper) Paris-Tours Lombardiet Rundt Er frisk på at hjælpe til mere eller mindre alle løb, men gad godt have et par frie roller i de mindre brostens og bakke løb. Navn - Mark Frederiksen
Alder - 26 år Land - Danmark Ryttertype - Klassikkerrytter Hold - Jysk-Allianz Racing |
|
|
Andreas Nielsen |
Lagt på d. 16-07-2014 23:07
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 37 Tilmeldt: 10.10.13 |
GP Ouest France-Plouay Danmark Rundt (6 etaper) Paris-Tours Santos Tour Down Under - (6 etaper, Samtidig med Grand Prix la Marseillaise) Tour de France (21 etaper, samtidigt med Østrig Rundt) Rund um die Finanzplats ![]() Andreas Nielsen Commerzbank-Opel |
|
|
Andrea Vespa |
Lagt på d. 28-07-2014 11:59
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 389 Tilmeldt: 05.11.12 |
Jeg vil lige smide en stor ros af sted til dig coach. Jeg har ikke selv sendt mine ønsker af sted til dig, men du har alligevel løst opgaven til perfektion. Jeg kører de løb, som jeg gerne vil og får de roller som jeg tænker er bedst i forhold til både at hjælpe mig i min karriere, og holdet til at skaffe de bedst mulige resultater. Så stor tak, og stor ros for det gode arbejde!
|
|
|
James Kille |
Lagt på d. 28-07-2014 15:07
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 114 Tilmeldt: 17.09.12 |
Det samme med mig. Jeg er meget glad for mine roller. Stor ros til Aart fra min side! ![]() ![]() Navn: James kille Ryttertype: Sprinter Nationalitet: USA Alder: 31 Hold: Certipost-SkyTech Cycling |
|
|
Andreas Nielsen |
Lagt på d. 28-07-2014 17:19
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 37 Tilmeldt: 10.10.13 |
Der er et par løb, jeg gerne ville have deltaget i, men generelt er jeg tilfreds ![]() ![]() Andreas Nielsen Commerzbank-Opel |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 28-07-2014 17:49
|
Jeg takker for de fine ord ![]() Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
Spring til debat: |