Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
CC Wiki
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 21-07-2014 11:33
|
Veteran Member Antal indlæg: 602 Tilmeldt: 18.02.14 |
Kunne man ikke åbne wikien op for alle. Så kunne alle rette i den og den ville blive opdateret? Så kan man også lave en om sig selv Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden |
|
|
Valentin Duarte |
Lagt på d. 21-07-2014 11:33
|
Junior RR VM Trikoter Antal indlæg: 442 Tilmeldt: 02.04.12 |
Hvis dette ikke er en mulighed, så er I velkommende til at skrive til mig, hvis der er noget I gerne vil have derind.
- Navn: Valentin Duarte - Alder: 30 år (S19) - Nationalitet: Fransk - Hold: Team Faema - (kontraktudløb S20) - Bopæl: Marseille, Frankrig - Ryttertype: Ægte fransk fighter - Blog: Le Chasseur Français - Etapesejre: 9 |
|
|
Philip Grandjean |
Lagt på d. 21-07-2014 13:46
|
Senior Member Antal indlæg: 430 Tilmeldt: 23.06.11 |
Er jeg den eneste, der ikke kan finde CC-wiki? Hvor er den bandit? Navn: Philip Grandjean
Nationalitet: Fransk/Dansk Alder: 39 Hold: ANZ-DeLight Racing Rolle: Capitaine de route |
|
|
Wolfgang Neumann |
Lagt på d. 21-07-2014 13:52
|
Fusioneer Antal indlæg: 1451 Tilmeldt: 06.12.13 |
Her Tidligere manager for Jysk Effo Cycling og Jysk Allianz Racing. Samt tidligere sportsdirektør hos Commerzbank-Opel og Team B&O - Hummel. Derudover har jeg også været en tur forbi hos Certipost-SkyTech Cycling, som manager.
Nu skriver jeg af og til for CC-News. |
|
|
Matt Howard |
Lagt på d. 26-07-2014 12:15
|
Member Antal indlæg: 173 Tilmeldt: 16.02.12 |
Skriv en PB til mig med jeres brugernavn. Så får i rettigheder til at redigere i wiki'en.
Journalist på CC-News og tidligere sportsdirektør på Jysk - Effo CCWiki ansvarlig. - Trophée des Monuments. Dont waste your skills. They might be useful. |
|
|
Magnus Vestergaard |
Lagt på d. 28-07-2014 04:38
|
Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 100 Tilmeldt: 23.06.11 |
Vil lige høre om det kunne være muligt at få de små logoer vi har under vores profil billede uploadet der inde?
Magnus Vestergaard
Schweiz 31 År Santander - T.O.M. Ses. 17 Bedrifter: http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Magnus_Veste...estergaard |
|
|
Matt Howard |
Lagt på d. 28-07-2014 14:03
|
Hvis en grafiker kan tilpasse dem, så det kun er det lille logo uden teksten kan det sagtens lade sig gøre. Med tekst vil det nok se lidt mærkeligt ud.
Journalist på CC-News og tidligere sportsdirektør på Jysk - Effo CCWiki ansvarlig. - Trophée des Monuments. Dont waste your skills. They might be useful. |
|
|
Magnus Vestergaard |
Lagt på d. 31-07-2014 07:42
|
Jah ellers hvis det er muligt kan jeg få fingerne i dem og prøve selv? og hvem skal jeg snakke med om det?
Magnus Vestergaard
Schweiz 31 År Santander - T.O.M. Ses. 17 Bedrifter: http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Magnus_Veste...estergaard |
|
|
Matt Howard |
Lagt på d. 31-07-2014 09:58
|
Jeg kan sagtens uploade dem hvis det er. Men du kan også selv prøve - det er bare at trykke på "læg flere filer op" og så vælge dem fra din computer.
|
|
Magnus Vestergaard |
Lagt på d. 31-07-2014 17:39
|
må du gerne for det jeg mente var hvor jeg kunne finde dem her
Magnus Vestergaard
|
|
Hans Ingham |
Lagt på d. 19-12-2015 17:01
|
Senior Member Antal indlæg: 250 Tilmeldt: 26.08.15 |
Kan alle få en wiki? ellers nogle som kan hjælpe med det
Navn: HANS INGHAM
Alder: 30 år (sæson 28) Ryttertype: Sprinter På kontrakt hos: Team Peugeot ICCU = Sejre - 19 / Top 2 - 27 / Top 3 - 18 |
|
|
Valentin Duarte |
Lagt på d. 15-01-2016 19:01
|
Junior RR VM Trikoter Antal indlæg: 442 Tilmeldt: 02.04.12 |
Alle kan få, bar espørg en af de få der kan lave, hvis det er samme system som da det startede. Jeg kan godt klare det.
- Navn: Valentin Duarte - Alder: 30 år (S19) - Nationalitet: Fransk - Hold: Team Faema - (kontraktudløb S20) - Bopæl: Marseille, Frankrig - Ryttertype: Ægte fransk fighter - Blog: Le Chasseur Français - Etapesejre: 9 |
|
|
Hans Ingham |
Lagt på d. 16-01-2016 07:49
|
Senior Member Antal indlæg: 250 Tilmeldt: 26.08.15 |
Valentin Duarte skrev: Alle kan få, bar espørg en af de få der kan lave, hvis det er samme system som da det startede. Jeg kan godt klare det. Du må gerne forsøge Kunne være sjovt at have sådan en side også Navn: HANS INGHAM
Alder: 30 år (sæson 28) Ryttertype: Sprinter På kontrakt hos: Team Peugeot ICCU = Sejre - 19 / Top 2 - 27 / Top 3 - 18 |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 28-01-2016 20:48
|
Senior Member Antal indlæg: 302 Tilmeldt: 23.04.15 |
Hej, Jeg har lige forsøgt at "opdatere" holdene. Hvordan ser det ud? http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Mai.../Main_Page "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 28-01-2016 20:55
|
Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Smukt arbejde!
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Frederik Simonsen |
Lagt på d. 28-01-2016 21:17
|
Veteran Member Antal indlæg: 576 Tilmeldt: 26.06.11 |
Maxime Alessi skrev: Hej, Jeg har lige forsøgt at "opdatere" holdene. Hvordan ser det ud? http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Mai.../Main_Page Respekt herfra Maxime. Fedt du gider bruge tiden på det. Navn: Frederik Simonsen
Nationalitet: Dansker Alder: 38 Hold: Commerzbank-Opel Type: Sprinter Rolle: Luksushjælper U23 sejre: 7 Professionelle sejre: 82 |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 29-01-2016 07:15
|
Tak, i to! Hvis I gerne vil have en wikiside, så send en PB. "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 29-01-2016 07:42
|
Senior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Gider ikke skrive en pb, men du må meget gerne skrive en side om mig Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Tobias Boklund |
Lagt på d. 29-01-2016 08:48
|
Admin Senior ITT VM Trikoter Junior ITT VM Trikoter Antal indlæg: 377 Tilmeldt: 16.07.12 |
Maxime Alessi skrev: Hej, Jeg har lige forsøgt at "opdatere" holdene. Hvordan ser det ud? http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Mai.../Main_Page Jeg er da ked af at se, at jeg ikke længere er en del af COC. Tobias Boklund Danmark Pensioneret Enkeltstartsrytter og Fighter |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 29-01-2016 09:32
|
Tobias Boklund skrev: Maxime Alessi skrev: Hej, Jeg har lige forsøgt at "opdatere" holdene. Hvordan ser det ud? http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Mai.../Main_Page Jeg er da ked af at se, at jeg ikke længere er en del af COC. Sorry Hermed rettet. Der kan være nogle fejl hist og her, men vær velkommen til at skrive det. "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |