Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
CC Wiki
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 21-07-2014 11:33
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 602 Tilmeldt: 18.02.14 |
Kunne man ikke åbne wikien op for alle. Så kunne alle rette i den og den ville blive opdateret? Så kan man også lave en om sig selv ![]() Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Valentin Duarte |
Lagt på d. 21-07-2014 11:33
|
![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 442 Tilmeldt: 02.04.12 |
Hvis dette ikke er en mulighed, så er I velkommende til at skrive til mig, hvis der er noget I gerne vil have derind.
- Navn: Valentin Duarte - Alder: 30 år (S19) - Nationalitet: Fransk ![]() - Hold: Team Faema - (kontraktudløb S20) - Bopæl: Marseille, Frankrig ![]() - Ryttertype: Ægte fransk fighter - Blog: Le Chasseur Français - Etapesejre: 9 ![]() |
|
|
Philip Grandjean |
Lagt på d. 21-07-2014 13:46
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 430 Tilmeldt: 23.06.11 |
Er jeg den eneste, der ikke kan finde CC-wiki? Hvor er den bandit? ![]() Navn: Philip Grandjean
Nationalitet: Fransk/Dansk Alder: 39 Hold: ANZ-DeLight Racing Rolle: Capitaine de route |
|
|
Wolfgang Neumann |
Lagt på d. 21-07-2014 13:52
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1451 Tilmeldt: 06.12.13 |
Her ![]() Tidligere manager for Jysk Effo Cycling og Jysk Allianz Racing. Samt tidligere sportsdirektør hos Commerzbank-Opel og Team B&O - Hummel. Derudover har jeg også været en tur forbi hos Certipost-SkyTech Cycling, som manager.
Nu skriver jeg af og til for CC-News. |
|
|
Matt Howard |
Lagt på d. 26-07-2014 12:15
|
![]() Member ![]() Antal indlæg: 173 Tilmeldt: 16.02.12 |
Skriv en PB til mig med jeres brugernavn. Så får i rettigheder til at redigere i wiki'en. ![]() ![]() Journalist på CC-News og tidligere sportsdirektør på Jysk - Effo CCWiki ansvarlig. - Trophée des Monuments. Dont waste your skills. They might be useful. |
|
|
Magnus Vestergaard |
Lagt på d. 28-07-2014 04:38
|
![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 100 Tilmeldt: 23.06.11 |
Vil lige høre om det kunne være muligt at få de små logoer vi har under vores profil billede uploadet der inde?
Magnus Vestergaard
![]() 31 År Santander - T.O.M. Ses. 17 Bedrifter: http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Magnus_Veste...estergaard |
|
|
Matt Howard |
Lagt på d. 28-07-2014 14:03
|
Hvis en grafiker kan tilpasse dem, så det kun er det lille logo uden teksten kan det sagtens lade sig gøre. Med tekst vil det nok se lidt mærkeligt ud.
![]() Journalist på CC-News og tidligere sportsdirektør på Jysk - Effo CCWiki ansvarlig. - Trophée des Monuments. Dont waste your skills. They might be useful. |
|
|
Magnus Vestergaard |
Lagt på d. 31-07-2014 07:42
|
Jah ellers hvis det er muligt kan jeg få fingerne i dem og prøve selv? og hvem skal jeg snakke med om det?
Magnus Vestergaard
![]() 31 År Santander - T.O.M. Ses. 17 Bedrifter: http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Magnus_Veste...estergaard |
|
|
Matt Howard |
Lagt på d. 31-07-2014 09:58
|
Jeg kan sagtens uploade dem hvis det er. Men du kan også selv prøve - det er bare at trykke på "læg flere filer op" og så vælge dem fra din computer. ![]() ![]() Journalist på CC-News og tidligere sportsdirektør på Jysk - Effo CCWiki ansvarlig. - Trophée des Monuments. Dont waste your skills. They might be useful. |
|
|
Magnus Vestergaard |
Lagt på d. 31-07-2014 17:39
|
må du gerne ![]() ![]() Magnus Vestergaard
|
|
Hans Ingham |
Lagt på d. 19-12-2015 17:01
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 250 Tilmeldt: 26.08.15 |
Kan alle få en wiki? ellers nogle som kan hjælpe med det
Navn:
![]() Alder: 30 år (sæson 28) Ryttertype: Sprinter På kontrakt hos: ![]() ICCU = Sejre - 19 / Top 2 - 27 / Top 3 - 18 ![]() |
|
|
Valentin Duarte |
Lagt på d. 15-01-2016 19:01
|
![]() Junior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 442 Tilmeldt: 02.04.12 |
Alle kan få, bar espørg en af de få der kan lave, hvis det er samme system som da det startede. Jeg kan godt klare det.
- Navn: Valentin Duarte - Alder: 30 år (S19) - Nationalitet: Fransk ![]() - Hold: Team Faema - (kontraktudløb S20) - Bopæl: Marseille, Frankrig ![]() - Ryttertype: Ægte fransk fighter - Blog: Le Chasseur Français - Etapesejre: 9 ![]() |
|
|
Hans Ingham |
Lagt på d. 16-01-2016 07:49
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 250 Tilmeldt: 26.08.15 |
Valentin Duarte skrev: Alle kan få, bar espørg en af de få der kan lave, hvis det er samme system som da det startede. Jeg kan godt klare det. Du må gerne forsøge ![]() Navn:
![]() Alder: 30 år (sæson 28) Ryttertype: Sprinter På kontrakt hos: ![]() ICCU = Sejre - 19 / Top 2 - 27 / Top 3 - 18 ![]() |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 28-01-2016 20:48
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 302 Tilmeldt: 23.04.15 |
Hej, Jeg har lige forsøgt at "opdatere" holdene. Hvordan ser det ud? http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Mai.../Main_Page "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 28-01-2016 20:55
|
![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Smukt arbejde!
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Frederik Simonsen |
Lagt på d. 28-01-2016 21:17
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 576 Tilmeldt: 26.06.11 |
Maxime Alessi skrev: Hej, Jeg har lige forsøgt at "opdatere" holdene. Hvordan ser det ud? http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Mai.../Main_Page Respekt herfra Maxime. Fedt du gider bruge tiden på det. Navn: Frederik Simonsen
Nationalitet: Dansker Alder: 38 Hold: Commerzbank-Opel Type: Sprinter Rolle: Luksushjælper U23 sejre: 7 Professionelle sejre: 82 |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 29-01-2016 07:15
|
Tak, i to! Hvis I gerne vil have en wikiside, så send en PB. ![]() "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
|
Frederik Heeg |
Lagt på d. 29-01-2016 07:42
|
![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1309 Tilmeldt: 23.08.11 |
Gider ikke skrive en pb, men du må meget gerne skrive en side om mig Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
|
|
|
Tobias Boklund |
Lagt på d. 29-01-2016 08:48
|
![]() Admin ![]() Senior ITT VM Trikoter ![]() Junior ITT VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 383 Tilmeldt: 16.07.12 |
Maxime Alessi skrev: Hej, Jeg har lige forsøgt at "opdatere" holdene. Hvordan ser det ud? http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Mai.../Main_Page Jeg er da ked af at se, at jeg ikke længere er en del af COC. ![]() ![]() Tobias Boklund Danmark Pensioneret Enkeltstartsrytter og Fighter |
|
|
Maxime Alessi |
Lagt på d. 29-01-2016 09:32
|
Tobias Boklund skrev: Maxime Alessi skrev: Hej, Jeg har lige forsøgt at "opdatere" holdene. Hvordan ser det ud? http://ccwiki.shoutwiki.com/wiki/Mai.../Main_Page Jeg er da ked af at se, at jeg ikke længere er en del af COC. ![]() Sorry ![]() Hermed rettet. Der kan være nogle fejl hist og her, men vær velkommen til at skrive det. "My goals are high, but my expectations are realistic." |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |