Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Løbstråd/Resultater (s.16)
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 21-07-2014 01:25
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 602 Tilmeldt: 18.02.14 |
Løbstråd/Resultater Sæson 16 Når vi lige om lidt tager hul på en ny sæson, skulle det forhåbentlig bringe en masse fantastiske resultater med sig. For at skabe sig et lille overblik af resultaterne for s.16, laver jeg her en lille, forhåbentlig stor, liste der vil blive opdateret løbende. Samtidig skal det her også være stedet hvor i kan lade jeres stemmer og tanker få afløb, uden at i skal frygte den nådesløse presse. Fortæl endelig hvad i synes om et resultat, hvilke tanker i har op til et løb, eller omkring taktik og samarbejde i forhold til jeres yndlingsløb. Hilsen Aart Klassementer 1 - Philip Grandjean (Schweiz Rundt ![]() 1 - Louis Starr (Paris - Nice ![]() 3 - Philip Grandjean (Tour de France ![]() 3 - Philip Grandjean (Tour de Pologne ![]() 4 - Philip Grandjean (Paris - Nice ![]() 6 - Philip Grandjean (Criterium Dauphine ![]() 7 - Philip Grandjean (Giro del Trentino ![]() 8 - Louis Starr (Santos Tour Down Under ![]() 10 - Corentin Bertrand (Paris - Nice ![]() 10 - Corentin Bertrand (Tour de France ![]() Etaper 1 - Louis Starr (Paris - Nice ![]() 1 - Corentin Bertrand (Paris - Nice ![]() 1 - Francois von Buchwald (E3 Prijs Vlaanderen ![]() 1 - Andrea Vespa (Giro d'Italia ![]() 1 - Gando Gbana (Criterium Dauphine ![]() 1 - Louis Starr (Criterium Dauphine ![]() 1 - Corentin Bertrand (Tour de France ![]() 1 - Andrea Vespa (Østrig Rundt ![]() 2 - Louis Starr (Paris - Nice ![]() 2 - Louis Starr (Paris - Nice ![]() 2 - Gando Gbana (Tirreno - Adriatico ![]() 2 - James Kille (Romandiet Rundt ![]() 2 - Louis Starr (Tour de France ![]() 2 - Louis Starr (Tour de France ![]() 2 - Philip Grandjean (Tour de France ![]() 2 - Philip Grandjean (Tour de France ![]() 2 - Louis Starr (Vattenfal Cyclassics ![]() 3 - James Kille (Tirreno - Adriatico ![]() 3 - Louis Starr (Giro d'Italia ![]() 3 - Gando Gbana (Romandiet Rundt ![]() 3 - Louis Starr (Criterium Dauphine ![]() 3 - Louis Starr (Tour de France ![]() 3 - Philip Grandjean (Tour de France ![]() 3 - Philip Grandjean (Schweiz Rundt ![]() 4 - Louis Starr (Santos Tour Down Under ![]() 4 - Louis Starr (Santos Tour Down Under ![]() 4 - Philip Grandjean (Paris - Nice ![]() 4 - Philip Grandjean (Giro del Trentino ![]() 4 - Louis Starr (Criterium Dauphine ![]() 4 - Philip Grandjean (Tour de Pologne ![]() 4 - Louis Starr (Post Danmark Rundt ![]() 4 - Louis Starr (Post Danmark Rundt ![]() 5 - Louis Starr (Santos Tour Down Under ![]() 5 - Louis Starr (Santos Tour Down Under ![]() 5 - Louis Starr (Santos Tour Down Under ![]() 5 - Remy Lemaire (Paris - Nice ![]() 5 - James Kille (Tirreno - Adriatico ![]() 5 - Louis Starr (Katalonien Rundt ![]() 5 - Andreas Nielsen (Giro del Trentino ![]() 5 - Louis Starr (Giro d'Italia ![]() 5 - Louis Starr (Tour de France ![]() 5 - Philip Grandjean (Tour de France ![]() 5 - Philip Grandjean (Tour de France ![]() 5 - Philip Grandjean (Tour de Pologne ![]() 5 - Francois von Buchwald (Eneco Tour ![]() 5 - Andrej Astapenia (Eneco Tour ![]() 6 - Louis Starr (Santos Tour Down Under ![]() 6 - Mark Frederiksen (Grand Prix la Marseillaise ![]() 6 - Remy Lemaire (Paris - Nice ![]() 6 - Andrea Vespa (Giro del Trentino ![]() 6 - Louis Starr (Giro d'Italia ![]() 6 - Louis Starr (Tour de France ![]() 6 - Philip Grandjean (Tour de France ![]() 6 - Philip Grandjean (Tour de France ![]() 7 - Gando Gbana (Chrono des Nations ![]() 7 - Philip Grandjean (Tour de Pologne ![]() 8 - Philip Grandjean (Paris - Nice ![]() 8 - Gando Gbana (Romandiet Rundt ![]() 8 - Corentin Bertrand (Criterium Dauphine ![]() 8 - Philip Grandjean (Tour de Pologne ![]() 8 - Louis Starr (Post Danmark Rundt ![]() 8 - Philip Grandjean (Schweiz Rundt ![]() 9 - Remy Lemaire (Santos Tour Down Under ![]() 9 - Andreas Nielsen (Katalonien Rundt ![]() 9 - Corentin Bertrand (Tour de France ![]() 9 - Corentin Bertrand (Tour de France ![]() 9 - Gando Gbana (Post Danmark Rundt ![]() 10 - Remy Lemaire (Santos Tour Down Under ![]() 10 - Philip Grandjean (Paris - Nice ![]() 10 - James Kille (Tirreno - Adriatico ![]() 10 - Corentin Bertrand (Tour de France ![]() u23 1 - Fais Van Rombuy (A Sprinter Paradise - 2. Etape) 1 - Fais Van Rombuy (A Sprinter Paradise - Samlet) 1 - Francois von Buchwald (U23 Omloop Het Nieuwsblad) 1 - Mark Frederiksen (u23 Flaanderen Rundt) 1 - Francois von Buchwald (U23 Paris - Roubaix) 1 - Fais Van Rombuy (Grand Tour - 2. Etape) 1 - Fais Van Rombuy (Grand Tour - 4. Etape) 1 - Fais Van Rombuy (Grand Tour - 5. Etape) 2 - Fais Van Rombuy (A Sprinter Paradise - 3. Etape) 2 - Mark Frederiksen (u23 Amstel Gold Race) 2 - Mark Frederiksen (u23 Liege - Bastogne - Liege) 2 - Fais Van Rombuy (Grand Tour - 3. Etape) 3 - Fais Van Rombuy (A Sprinter Paradise - 1. Etape) 3 - Mark Frederiksen (u23 Gent - Wevelgem) 3 - Francois von Buchwald (u23 Flaanderen Rundt) 3 - Andrej Astapenia (Grand Tour - 8. Etape) 3 - Andrej Astapenia (Grand Tour - 10. Etape) Redigeret af Aart van Leiden d. 19-11-2014 11:17 Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Fais van Rombuy |
Lagt på d. 03-08-2014 23:48
|
![]() Junior RR Olympisk Mester (tidligere) ![]() Antal indlæg: 373 Tilmeldt: 28.05.14 |
Hvordan kan det være at jeg ikke kan finde mig selv som deltagende ? Jeg står da med i den trup der blev offentligt gjort (Muligvis forkert sted/tråd jeg spørger) |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 04-08-2014 08:10
|
Det ved jeg ikke. er du måske styrtet eller udgået ? Jeg har i hvert fald gjort det rigtigt. Hvis det er kan du søge erstatning fra ICCU Tour Down Under ![]() Kaptajn: Louis Starr Fri: Christian Helev Fri: Frederik Kjærgaard Hjælper: Andreas Nielsen Hjælper: Michael O'Connor Hjælper: Remy Lemaire Hjælper: Mathias Søe Hjælper: Fais von Rombuy <!--Team Vodafone - Sportful--> <Team id="29"> <Cyclist id="5553" /><!--Louis Starr--> <Cyclist id="5536" /><!--Christian Helev--> <Cyclist id="5545" /><!--Frederik Kjærgaard--> <Cyclist id="5542" /><!--Andreas Nielsen--> <Cyclist id="5540" /><!--Michael O´Conner--> <Cyclist id="5665" /><!--Remy Lemaire--> <Cyclist id="5556" /><!--Mathias Søe--> <Cyclist id="5674" /><!--Fais van Rombuy--> </Team> Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Fais van Rombuy |
Lagt på d. 04-08-2014 10:06
|
![]() Junior RR Olympisk Mester (tidligere) ![]() Antal indlæg: 373 Tilmeldt: 28.05.14 |
Det må jeg gøre, jeg har lige læst referatet igennem og der er jeg ikke nævnt med et ord. |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 04-08-2014 10:50
|
Ahh det er squ øv. Du kommer til, at mangle ude på ruten
Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Remy Lemaire |
Lagt på d. 04-08-2014 12:00
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 564 Tilmeldt: 27.09.13 |
Jeg fik en u25 1. plads på etape 1, og kørte derfor i den hvide trøje på etape 2 i TDU ![]() Ved ikke om det er værd at notere. |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 04-08-2014 12:12
|
Remy Lemaire skrev: Jeg fik en u25 1. plads på etape 1, og kørte derfor i den hvide trøje på etape 2 i TDU ![]() Ved ikke om det er værd at notere. Listen fra sidste sæson blev ret omfattende så jeg prøver, at holde mig til top 10, samt placeringer der giver penge eller ICCU point. Men du vinder bare ungdomsklassementet jo ![]() Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Remy Lemaire |
Lagt på d. 04-08-2014 13:24
|
Helt iorden ![]() Er dog meget stolt over at have kørt i den hvide ![]() |
|
|
Christian Helev |
Lagt på d. 04-08-2014 13:38
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 245 Tilmeldt: 21.05.13 |
Vi skal nok vinde den tilbage ![]() ![]() |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 04-08-2014 13:51
|
Hey Remy og Helev - Jeg har været lidt en klovn og overset, at TDU og Marseille køres op samme tid. Så jeg har lukket jer ud af løbet og sat Fais ind i stedet. Det mindsker vinder chancerne en del - Så det må i undskylde. Jeg er villig til, at give en bedre rolle in return i et andet løb hvis i vil have noget Hilsen Aart Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Christian Helev |
Lagt på d. 04-08-2014 20:36
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 245 Tilmeldt: 21.05.13 |
Aart van Leiden skrev: Hey Remy og Helev - Jeg har været lidt en klovn og overset, at TDU og Marseille køres op samme tid. Så jeg har lukket jer ud af løbet og sat Fais ind i stedet. Det mindsker vinder chancerne en del - Så det må i undskylde. Jeg er villig til, at give en bedre rolle in return i et andet løb hvis i vil have noget Hilsen Aart Går nok. Så ligger vi bare flere kræfter i TDU, så vi kan få et godt resultat med hjem derfra ![]() |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 10-08-2014 21:38
|
Tillykke med den første sejr nede i Frankrig !!!
Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Remy Lemaire |
Lagt på d. 10-08-2014 22:00
|
Det var fantastisk! ![]() |
|
|
Philip Grandjean |
Lagt på d. 10-08-2014 22:14
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 430 Tilmeldt: 23.06.11 |
Ja, det var super flot af sprinterne! Håber jeg kan følge op på den gode start! ![]() Navn: Philip Grandjean
Nationalitet: Fransk/Dansk Alder: 39 Hold: ANZ-DeLight Racing Rolle: Capitaine de route |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 13-09-2014 19:37
|
Sikke en u23 sæson indtil videre! Det er flot drenge. De fleste af jer er jo kun 22, så det bliver dominans i næste sæson ![]() Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Fais van Rombuy |
Lagt på d. 13-09-2014 21:36
|
Ja sikke en sæson, vil da også helt klart mene at vi (som hold) har leveret bedst af alle hold i u23 regi. Indtil videre er der ikke et løb vi ikke har været med i toppen i!(har vi ikke minimum været top 3 i alt indtil videre?) Så synes bestemt vi alle kan være stolte af os selv! ![]() |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 27-09-2014 23:28
|
Til dem der ikke har set min kommentar - så vil jeg bare takke for en fantastisk Tour ![]() 1 etapesejr 2 dage i gult 3 plads samlet 4 anden pladser Jeg synes i den grad vi kan være stolte af de her 3 uger i Frankrig. Vi har været utroligt synlige hele vejen igennem og Philip har vist sig, at være stærkere end nogensinde. Holdet har bakket både ham og Louis fantastisk op, og ikke mindst Gando Gbana har nogle dage givet sine egne chancer væk. Corentin Bertrand ender ligeledes i top 10 og sikrer succes med etapesejr. Jeg vil gerne takke hele holdet omkring denne tur. Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Philip Grandjean |
Lagt på d. 27-09-2014 23:40
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 430 Tilmeldt: 23.06.11 |
Selv tak. Stort løb for holdet. ![]() Navn: Philip Grandjean
Nationalitet: Fransk/Dansk Alder: 39 Hold: ANZ-DeLight Racing Rolle: Capitaine de route |
|
|
Peter Orlanthi |
Lagt på d. 24-10-2014 20:30
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 352 Tilmeldt: 06.08.13 |
Hvad dælen, min tredjeplads i etape 18 Italien rundt er stadig ikke på listen!
Team Peugeot
Vinder af TdF etape 2+13 (s.23) Vinder af Giro d'Italia (s.23) Vinder af Giro d'Italia etape 11+13 (s.23) Podieplads (andenplads) i Giro d'Italia (s.22) Vinder af Giro d'Italia etape 16 (s.22) Vinder af Giro d'Italia etape 12 (s.22) Vinder af TdF etape 19 (s.21) Vinder af Giro d'Italia etape 14 (s.21) Vinder af TdF etape 18 (s.20) Vinder af ungdomskonkurrencen i Critérium Dauphiné (s.17) Vinder af ungdomskonkurrencen i Tour de Beijing (s.17) Vinder af Vuelta a Espana etape 12 (s.17) Vinder af ungdomskonkurrencen i Katalonien Rundt (s.15) s. 13 Santander-Manning, s. 14 B&O Hummel s. 15+16 Team Vodafone Etapeløbsrytter 30 år |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 24-10-2014 20:52
|
Jeg har faktisk i opdateret siden Polen Rundt - Jeg skal nok tage mig sammen ![]() Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
Spring til debat: |