Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Replikboks arkiv
Du skal være logget ind for at skrive en replik.
Ruud van der Rooij
June 15 2026 08:21:16
Jeg er klar til at svare de mange mails efter eksamen 

Leopold von Leichenberg
June 14 2026 21:52:33
Smuk timing med at poste CPH Sprint på selvsamme dag som løbet kører her forbi 

Dino Carico
June 12 2026 12:41:49
Kalder Ruud van der Rooij. Du har garanteret mere end 1 mail i postkassen.
Patmac
June 12 2026 11:25:21
Send til cyclingcareer@outlook.dk, så sender vi arket den vej.
Motsoko Mangobe
June 11 2026 21:39:58
Er der nogen fejlmeddelelse, eller vil den bare ikke åbne?
Cesare Borgia
June 11 2026 20:56:30
Til crew: Det virker som om der er noget galt med udviklingsarket. Når man henter det ned, kan det ikke åbnes
Dannie Lund
June 04 2026 20:36:32
Jeg er her Jack. Hva så?
Jack Dawson
June 01 2026 08:45:26
Søger Dannie Lund, Ruud van der Rooij og Cesare Borgia
Nathan Morse
May 20 2026 13:51:21
Jeg kommer også til at heppe på dem alle og håber vi får nogle hold ud i europa og score nogle sexede koifficentspoint..
Pascal Zuckermann
May 20 2026 08:03:24
Aah sådan isoleret set på CHL er jeg enig
Men der er gode chancer (hvis FCK vindedr over brøndby) for 3 hold i gruppe spil. Og så kan FCN måske endda overraske med deres bane
Men der er gode chancer (hvis FCK vindedr over brøndby) for 3 hold i gruppe spil. Og så kan FCN måske endda overraske med deres bane
Nathan Morse
May 19 2026 16:24:37
Ja, men vil gerne have et hold i CL, og der tror jeg AGF får det svært. EL kunne være dejligt. Men lad os nu se
Jack Dawson
May 19 2026 08:20:41
@Nathan Morse
Sandsynligheden for 3 danske hold i gruppespil er størst med AGF som mestre, da de blot skal vinde et dobbeltopgør for at havne i minimum Conference League 

Jens Uhle-Mann
May 18 2026 17:16:36
Man skal ikke forsøge at være produktiv om morgenen når man haster på vej på arbejde... 

Felix Hofer
May 18 2026 11:54:33
Jens tænker du også kan slette din egen kommentar under U23 Renewi Tour - 3.etape 

Jens Uhle-Mann
May 13 2026 12:43:30
Done
Iker Alonso
May 13 2026 10:28:51
Kan en slette min kommentar i 7. Etape af Giro?
Den skulle være i en anden tråd 

Nathan Morse
May 12 2026 18:40:22
Men håber da AGF kommer ud i en gruppespil og gør det godt
Det vil gavne dansk fodbold i fremtiden
Det vil gavne dansk fodbold i fremtiden
Nathan Morse
May 12 2026 18:39:51
Jeg har hverken aktier hos AGF, FCM eller nogen anden i toppen (OB.. woohoo), men jeg håbede for danmarks skyld FCM blev mestre da jeg tror de har bedre chancer i europa..
Leopold von Leichenberg
May 12 2026 16:07:15
Vi elsker vel alle AGF i dag
ikke så meget fordi de kan spille fodbold, men mere fordi de slukkede lyset for BIF. #JeSuisÅrhusianer
ikke så meget fordi de kan spille fodbold, men mere fordi de slukkede lyset for BIF. #JeSuisÅrhusianer
Luc Amourien Maatman
May 12 2026 13:03:28
Det betyder 'Kys så den hjort', det er da common knowledge
