November 21 2024 18:24:44
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 50 - Til og med:
Senior: Eschborn-Frankfurt
U23: U23 Liège

Top 5 ryttere
1206 p - Jakub Vavra
835 p - Johannes Mangobe
784 p - Eddy Drijens
618 p - Vladibro Kongstenski II
618 p - Eden Huybrechts

Top 5 Hold
3136 p - Team Faema
2216 p - Team Peugeot
2099 p - Qantas-DeLight
2079 p - AB InBev - Bettini
1911 p - Daimler-Brabus

Top 5 Nationer
2341 p - Belgien
1979 p - Italien
1538 p - Holland
1530 p - Storbritannien
1216 p - Frankrig

Top 5 Sejre
Jakub Vavra ( 18 )
Väinö Makela ( 12 )
Vincent Vintesso ( 8 )
Domagoj Kovacevic ( 8 )
Nikolas Ruffet ( 7 )

U23 - Top 5 Ryttere
120 p - Erik van Vrisslingen
92 p - Hugo Mather
90 p - Barella Baggio Belmonte
71 p - Sean Atkinson
70 p - Futte Godspeed

U23 - Top 5 Sejre
Erik van Vrisslingen ( 2 )
Barella Baggio Belmonte ( 1 )
Donny van de Knulle ( 1 )
Hugo Mather ( 0 )
Futte Godspeed ( 0 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 50
Fed skrift = resultater s.50
Alm. skrift = resultater s.49

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica San Sebastián
OL ITT (S.53)
OL TTT (S.53)
OL RR (S.53)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic Ouest
EuroEyes Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.53)
U23 OL RR (S.53)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Jack Dawson
15-11-2024 19:58
Løbet er ikke lavet endnu så hvis han er hurtig tænker jeg godt han kan nå det.

Zion Holding
15-11-2024 18:12
GdL er vist ikke kørt endnu, men tør ikke love at det kan nåes. BT bør være muligt

Anders Ulrichsen
15-11-2024 16:51
Hvor langt er løbskørerne med U23? Junior spørger, da han er kommet til at udfylde stat s forkert, og gerne vil vide, om han kan nå med.

Pernille Jacobsen
11-11-2024 21:56
Yes, kom frisk. Det er skideskægt - med pernillegaranti!

Jens Uhle-Mann
11-11-2024 20:39
I love to be that guy... og ja, det er de - men det ville gå mere smidigt med en løbskører eller to mere! Grin

Salard
11-11-2024 19:44
Yes, de er på vej Smile

Luca Panini
11-11-2024 17:53
I hate to be that guy.. Men er U23 på trapperne? Smile

Steve Bruges
06-11-2024 17:57
Lige en hilsen fra Basingstoke - Pincheren er hjemme! (Er på toget sydpå fra London og holder i “min” hjemby) Grin Grin

Nicholas Soerensen
02-11-2024 18:50
En der vil slette første indlæg af mit dobbeltpost i 4.etape af tirreno? På forhånd tak

Evan Jephcott
30-10-2024 16:15
Det er old school! Men der var noget fedt ved at skulle indsende det på den måde i tidernes morgen! Lugter lidt af det samme som tipslørdag!

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Sæsonlængde/træthedssystem
Marius Pind

Patmac skrev:

Husk på at det er et frivilligt arbejde der skal lægges ved siden af hverdagens mange langt vigtigere ting så i sidste ende kommer det når det kommer men vi arbejder på sagen.


Det er både rigtig flot og rigtig fedt for os som brugere, at I frivilligt arbejder så
seriøst og engageret med spillet Smile

Forza CC!
Man kan ikke sidde med i finalen, -
hvis ikke man sidder på sin cykel

(Kong Marius år 1 e.M.)

9 ungdomstrøjer sæson 18 - CC rekord
10 ungdomstrøjer sæson 19 - CC rekord
20 ungdomstrøjer Total - Ny CC rekord

OFI in my heart - Gate4forever
https://www.youtube.com/watch?v=yIotZ...IotZfoP3lI
 
Steve Bruges

Motsoko mangobe skrev:

I forhold til ovenstående - som jeg forstår det så kan alle kører så mange løb de vil? (selvfølgelig bliver de trætte og i dårlig form osv), så er det vel muligt at unge ryttere for mindre chancer?
- og så vil jeg lige huske på, at det stadig skal være forholdsvis nemt for en manager at lave løbsprogram , og at man ikke skal ud i alle mulige 3.grads ligninger for at få rytterens form system til at passe med holdets mål. Hvem kommer til at bestemme formkurven for rytterene? (rytter eller manager?)



Eller også får de unge større chancer?
En manager vil måske hellere satse på en ung knøs der kommer blæsende på 100% end en umotiveret toprytter på 75%.

Går ud fra at det er rytteren der sætter sit formsystem - hvilket vil kunne lede til nogle spændende gnidninger med manager og rytter, hvis rytteren ikke er i den form som manageren regner med at han er i.

Det skal selvfølgelig holdes så simpelt som muligt, så alle kan være med og ikke behøver en Ph.D i matematik.
Går ud fra at vi lidt som er det i UFY, indfører et regnark, som hver rytter skal aflevere og som samtidig vil gøre valideringen af stats nemmere for Oprettelse.
Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England
 
Enzo Wolf
Jeg tror ikke der er 1 her, som har vist utilfredshed med hvordan CC ledes. Det handler vel mere om at give indput, da vi er nogen som gerne vil have lavet noget om. Og alt jeg har set skrevet her, har været i en sober tone. Ingen angreb på personer, men mere ytring om ændring. Tror alle værdsætter Crewet / alle de frivilliges arbejde.

Formsystemet:

Ideen er super god, og jeg ser det også gerne implementeret. Det vil klart give mere realisme, specielt for GT rytterne, bjergrytterne og sprinterne. Men jeg føler lidt specielt bakkerytterne og brostensrytterne bliver holdt ude her, igen....

Hvorfor spørger I nok?

Langt de fleste brostensryttere, hvis ikke alle, vil gerne vinde Paris-Roubaix og Flandern Rundt. Det vil sige at alle brostensrytterne vil toppe deres ryttere til disse 2 løb (i hvert fald alle over 25 år). Så er vi altså tilbage ved status quo.

Det samme med bakkerytterne. Alle bakkeryttere vil vinde Ardennerne. Ergo topper alle deres bakkerytter omkring det tidspunkt. Så er status quo igen det samme.

Jeg kan forstille mig nogen sige: "Hvis I vil vinde flere løb, så må I bare toppe på andre tidspunkter"

Prøv at hør her kammerat, Flandern Rundt og Paris-Roubaix er det brostensryttere vil vinde. Slut.

Hvis det skulle overføres til en etapeløbsrytter, så er det, det samme som at sige: Hvis du vil vinde mere, må du bare lade vær med at køre nogen GTs. Bare ærgerligt.

Formsystemet passer, som jeg sagde tidligere, bedre på dem som kører etapeløbene, da man 'langsomt' kan oparbejde form hen mod en GT, modsat brostensryttere, bakkeryttere, som kun har action i ca. 1 uge. Og her vil alle være i topform. Og så er vi vel tilbage til det vi har nu?

Jojo, vi kunne da satse på andre løb som fx Post Danmark Rundt osv., men det betyder ikke så meget for os (I hvert fald for mig).

Mit indlæg før, virker det ikke som om, der kom nogen respons på. Men jeg fremhæver det lige igen: Det er lidt kedeligt at køre Flandern Rundt og Paris-Roubaix ruterne igen (denne gang som Memorials), derfor forslår jeg at man evt. kigge på Daily for at finde andre brostensløb. Det behøver ikke være IRL løb, men bare brostensløb, med en anderledes rute.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

En anden ting, som Heeg var inde på, som om bliver glemt er TT-rytterne. Det er ikke alle som laver deres TT rytter hybrid, og udover det, er der heller ikke meget action som TT rytter.

Jeg ved det bliver lidt af en opremsning, men det er essentielt for at bevise min pointe:

Endagsløb:

Kategori 1: (6-8 Ryttere)
Milano-Sanremo, Flandern Rundt, Paris-Roubaix, Liège-Bastogne-Liège , Lombardiet Rundt

Kategori 2: (6-8 Ryttere)
Amstel Gold Race, La Flèche Wallonne, Clasica Ciclista San Sebastian

Kategori 3: 4-8 Ryttere)
E3 Prijs van Vlaanderen, Gent - Wevelgem, Paris-Tours, Omloop Het Nieuwsblad, Dwars door Vlaanderen, Chrono des Nations, GP de Marsailles, Rundt um die Finanzplats, Trofeo Laiguelia, Vattenfall Classic, GP Ouest France-Plouay, Grand Prix Cycliste de Quebec, Grand Pris Cycliste de Montreal, Memorial Thomas Bernth, Memorial Vladibro Kongstenski, De Brabantse Plij


Etapeløb:

Kategori 1: (9 Ryttere)
Tour de France

Kategori 2: (9 Ryttere)
Giro d’Italia, Vuelta a España

Kategori 3: (6-8 Ryttere)
Tour Down Under Paris-Nice, Katalonien Rundt, Daupiné Libéré, Eneco Tour, Schweiz Rundt, Tirreno-Adriatico

Kategori 4: (4-8 Ryttere)
Baskerlandet Rundt, Giro del Trentino, Østrig Rundt, Danmark Rundt, Vuelta a Burgos, Romandiet Rundt, KBC-Daagse De Panne-Koksijde, Tour de Pologne, Tour of Beijing


Jeg håber, den kvikke læser allerede har set hvor jeg vil hen. Der er ingen kategori 1 eller 2 løb, som TT ryttere kan vinde. Ret trist ikke?

Og jo Gene Vlag (TT rytter) har vundet Vueltaen 1 gang, dengang den var på 15 etaper, og uden at fornærme nogen, så ved vi jo godt hvordan den sejr kom i hus. Så hvis TT ryttere vil vinde kategori 1 og 2 løb skal de altså benytte sig af doping. Der er altså ingen prestige løb for TT rytterne.

Mit forslag: Lav et kategori 1 og/eller kategori 2 løb til TT rytterne.

Det kunne se sådan her ud:

Gøre Chrono des Nation til et kategori 1 eller 2 løb.

Lave et ''TT paradise løb' i enten kategori 1 eller 2. Det kunne fx se sådan her ud:
(Etapetallet kan selvfølgelig ændres):

Prolog, ITT (lang), prolog, ITT (kort), prolog

Evt. kunne man proppe TTT ind, dog vil jeg understrege noget meget vigtigt her, vi skal passe på at TT løbene ikke bliver overtaget af GT ryttere. Selvfølgelig skal etapeløbsryttere have lov at deltage, men vi skal gøre løbene så specialiseret at TT ryttere altid vil dominere top spotsene, det skal være DERES løb. Desuden kunne der godt komme mindst 2 etapeløb fordelt over sæsonen til TT rytterne, og så måske 2 endagsløb.

Det kunne så være sådan:

Endagsløb:

Et ITT endagsløb i kategori 1
Et ITT endagsløb i kategori 2

Etapeløb:
2 ITT etapeløb i kategori 3

Btw. så burde man overveje at dele løbene op i 5 kategorier i hvert fald på etapeløbsdelen. Så kunne det ene ITT etapeløb i hvert fald være kategori 3, samtidig med at man kunne hive bakkeetapeløb op som værende kategori 3.

Håber det er forståeligt, ellers må I byde ind!

Og hvad siger TT rytterne til det her forslag?
i59.tinypic.com/2mhanvd.png

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.

Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter
Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari
 
Shing Long
Er enig med Enzo omkring formsystemet og så vil jeg lige knytte endnu en kommentar til det; man kan sagtens argumentere for, bakkerytterne så også kan toppe til fx Tour of Beijing eller PDR, men det løb kan lynhurtigt blive ødelagt fordi et udbrud vinder på etapen, hvor man kan gøre en forskel.
Brostensrytterne har ikke så mange steder, de kan toppe.

Jeg mener heller ikke, det er flere løb, vi kan vinde, som vi søger, men mere muligheden for at deltage i flere løb. Jeg vil fx gerne deltage i en GT, men det sker nok ikke, da jeg gerne vil være med i alle endagsløb og nogle få små etapeløb.
Pensioneret cykkelrytter for Malaysia. Arbejder nu for det malaysiske cykelforbund for at gøre det nationale landshold til verdens bedste.

Er du et uopdaget talent med relation til Malaysia? Kontakt mig!
 
Emil Joergensen
Løses det her ikke nemmest ved bare at tilføje bakke/brosten/TT løb?

fx.
Tour de San Luis - Der er bakker, TT samt et par flade etaper. Det er ikke altid der er rigtig bjergetape med der.

Strade Bianche - Hvis man lavede grus om til brosten, ville det være et rigtig hårdt brostensløb.

GP Herning - Igen hvis man lavede grus om til brosten..

Mener også der for nogle år siden var et World Tour løb som bare var en TTT, det kunne man indføre her, samt en TT.

Det var 5 forslag til nye brosten/bakke/TT så det blev mere lige, uden det ville kræve det store arbejde.
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Basso_sig_zpsefeedbce.png

Navn: Emil Jørgensen
Alder 38 år
Land: Danmark
Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy
Hold: Commerzbank - Opel
 
Balslev
Som jeg ser det består løsningen af flere forskellige ting.
Enkelte ekstra løb for specialister, ændring af løbsdage for samtlige ryttertype og disse skal optimeres udfra det antal etaper som er overall - så en GT hedder 21 dage og ikke 11 fx.
Derudover vil det på sigt også være en løsning, at der kommer et reelt formsystem som selvfølgelig ikke er færdig endnu og derfor stadig skal tænkes helt igennem hvordan skal fungere - men som skabelon hedder det jo, at man vælger x antal gange på en sæson hvor man kan toppe.

Så der er flere ting i det og der er allerede sat ting igang i bagrummet som skal være med til, at optimere det Smile
-CC Admin-
Daglig leder
Skype: MartinBalslev
 
http://www.martinbalslev.blogspot.com
Emil Joergensen

Emil Joergensen skrev:

Løses det her ikke nemmest ved bare at tilføje bakke/brosten/TT løb?

fx.
Tour de San Luis - Der er bakker, TT samt et par flade etaper. Det er ikke altid der er rigtig bjergetape med der.

Strade Bianche - Hvis man lavede grus om til brosten, ville det være et rigtig hårdt brostensløb.

GP Herning - Igen hvis man lavede grus om til brosten..

Mener også der for nogle år siden var et World Tour løb som bare var en TTT, det kunne man indføre her, samt en TT.

Det var 5 forslag til nye brosten/bakke/TT så det blev mere lige, uden det ville kræve det store arbejde.
Tour of Norway, nogle af de bakke etapeløb som der er i februar som jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Der er både franske og spanske.
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Basso_sig_zpsefeedbce.png

Navn: Emil Jørgensen
Alder 38 år
Land: Danmark
Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy
Hold: Commerzbank - Opel
 
Motsoko Mangobe

Emil Joergensen skrev:

Emil Joergensen skrev:

Løses det her ikke nemmest ved bare at tilføje bakke/brosten/TT løb?

fx.
Tour de San Luis - Der er bakker, TT samt et par flade etaper. Det er ikke altid der er rigtig bjergetape med der.

Strade Bianche - Hvis man lavede grus om til brosten, ville det være et rigtig hårdt brostensløb.

GP Herning - Igen hvis man lavede grus om til brosten..

Mener også der for nogle år siden var et World Tour løb som bare var en TTT, det kunne man indføre her, samt en TT.

Det var 5 forslag til nye brosten/bakke/TT så det blev mere lige, uden det ville kræve det store arbejde.
Tour of Norway, nogle af de bakke etapeløb som der er i februar som jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Der er både franske og spanske.


Tour of Norway er jeg for!! Smile

Problematikken var ikke så meget de manglede løb de kunne vinde (som jeg forstod det) men at de kunne kører flere løb..
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Mads Rygaard
I virkeligheden ser man ofte at klassiker rytterne kører mange løb udover endagsløbene så jeg synes de bør få flere løbsdage uden at man går alt for meget på kompromis med den nuværende mængde af løb.
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Rygaard_zpsa3fad607.png
 
Paul McCollan

Emil Joergensen skrev:

Løses det her ikke nemmest ved bare at tilføje bakke/brosten/TT løb?

fx.
Tour de San Luis - Der er bakker, TT samt et par flade etaper. Det er ikke altid der er rigtig bjergetape med der.

Strade Bianche - Hvis man lavede grus om til brosten, ville det være et rigtig hårdt brostensløb.

GP Herning - Igen hvis man lavede grus om til brosten..

Mener også der for nogle år siden var et World Tour løb som bare var en TTT, det kunne man indføre her, samt en TT.

Det var 5 forslag til nye brosten/bakke/TT så det blev mere lige, uden det ville kræve det store arbejde.

Problemet er jo netop ikke løb vi har at vinde som er nævnt. 2 nye brostensløb gør jo ikke ligefrem sæsonen sæsonen totalt meget mere spændende.

Det er jo længden af sæsonen ift hvor mange løb vi deltager i som er problemet, hvis du gad læse med. Wink

Ellers så er jeg rigtig enig i Enzos indlæg ovenfor.
Navn: Paul McCollan - 'Den upopulære'
Pensioneret

Verdens bedste blog
 
Tobias Boklund
Jeg er helt enig med Enzo her. Min rytter specialiserer sig kun i enkeltstart og er ikke hybrid. Nu hvor GT'erne er blevet længere, er det blevet endnu sværere for tt-ryttere at vinde enkeltstarterne (i hvert fald dem der ligger sidst i løbet). Derfor ville det være dejligt, hvis der var lidt flere løb til tt-rytterne, men jeg forstår dog at det kan være svært, og at der måske er andre ting, der er vigtigere.
i.imgur.com/EJKrNgH.png
Tobias Boklund
Danmark
Pensioneret Enkeltstartsrytter og Fighter
 
Paolo Mozzarella
Efter at jeg er trådt ud af u/23 løbene, og følger et normalt rytterprogram, så må jeg sige at denne sæson absolut har været den mest kedelige jeg har kørt.

Jeg er ren TT-rytter og en klovn på bjerge og bakker. Og det er ikke fedt at være med i 2 GT's på en sæson, hvor man er tvunget til at udgå efter 4-5 etaper, fordi man er tung i røven og ikke kan komme med Grupettoen hjem. Så jeg er ligesom andre heller ikke særlig hybrid som i kalder det. Det er måske min egen fejl, men der er stats som skal sættes og dem har jeg så sat forkert kan jeg se i bakspejlet nu.

Så som TT rytter så er der "kun" Chrono des Nations som er et løb der er værd at vinde som TT-rytter. Når jeg har fået mit løbsprogram i hånden, så har jeg udset mig etaper hvor jeg mener jeg kan gøre mig gældende i. Tro mig, jeg er blevet slemt skuffet næsten hver gang.

Om der skal flere deciderede flere specielle TT-løb som Enzo foreslår, skal jeg ikke diktere, men kunne være fedt for os rendyrkede TT-ryttere.
-Kraftværket fra Palermo-


image.ibb.co/c3fuA7/rytter.png


Navn:Paolo Mozzarella
Alder: 38 år (S30)
Nationalitet: Italien
Ryttertype: Enkeltstartsspecialist
Hold: ANZ-Delight Racing Team (S30)

Tidligere Hold:
TEAM CC (½del af S13)
TEAM B&O - Hummel (S14 - S17)
ANZ-Delight Racing Team (S18 - S30)
 
Frederik Heeg
Synes Enzo kommer med et rigtigt godt forslag med hensyn til TT-rytterne. Som Tobias også nævner er det specielt enkeltstarterne sidst eller midt i etapeløbene som nu er rigtig svære at vinde, da etapeløbsrytterne har en stor fordel her.

Hvis vi så får et TT-paradise løb, ville det være mega lux, da det er en god mulighed for os at konkurrere, da der pt. ikke er så gode muligheder for at gøre sig gældende i særlig mange løb. Specielt ikke når etapeløbsrytterne kører så gode enkeltstarter og har mere energi da de lettere kommer over bjergene osv. Derudover har de nok også en bedre restitution.
Job hos: Malaysias landshold - sportslig rådgiver
 
Andrea Vespa
Nu kommer jeg måske med et kontroversielt forslag, men så må i jo ignorere det.

Personligt kan jeg godt lide, at der er flere løb, da det gør at der bedre er plads til de unge og lidt dårligere ryttere til at skille sig ud. Stjernerne kan ikke være alle steder. Nå, til forslaget.

Man kunne inden sæsonen vælge, i samråd med sin manager, om man ville gå efter at ramme sine peak, eller om man ville forsøge at holde sig fit hele sæsonen igennem. Hvis man leger med en pakkeløsning kunne det være:

1. Toppræsterer i sit peak - 40 løbsdage
2. Præsterer i forlænget peak - 50 løbsdage
3. Formstærk rytter - 60 løbsdage
4. Evigt stærk - 70 løbsdage

Vælger man pakke 1, så vil ens stats være præcis, som man har valgt dem. Vælger man pakke 2 vil halvdelen af ens stats falde med én (tilfældigt udvalgt). Vælger man pakke 3 falder alle ens stats med én og vælger man pakke 4 falder alle ens stats med én og halvdelen med yderligere én.

Om det lige er måden at gøre det på, ved jeg ikke, det ved dem der har lavet doping sikkert. Det skal selvfølgelig være sådan at det har en effekt, men det må heller ikke være ødelæggende for spillet.

Formålet med konceptet er, at en rytter bedre kan aftale med sin manager at man fokuserer hårdt på enkelte løb. Eksempelvis har man en top klassementrytter, som SKAL forsøge at vinde Tour de France. Han vælger så at køre pakke 1, selvom det betyder at han kun kan køre én Grand Tour (Jeg forudsætter at 1 etape koster 1 løbspoint). Dertil har han så 19 andre løbsdage som han og manageren frit kan placere - men altså ikke vælge Giro og/eller Vuelta. Tilgengæld vil rytteren have et bedre udgangspunkt end mange af rivalerne, da de måske vælger pakke 2. Men det er heller ikke garanteret at give succes, og det er risikobetonet.

Crewet sidder alligevel og fiddler med stats hver eneste sæson, så det ville ikke kræve ret meget ekstra for crewet, hvis blot man sammen med sine stats skriver. Sæson 17: Pakke 3. Så ved crewet præcis hvordan de skal gøre.
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Vespa-sig_zps6m5wqjnd.png
 
Balslev
Er der nogle der kender til decideret enkeltstartsløb?
Både endags- og etapeløb?
-CC Admin-
Daglig leder
Skype: MartinBalslev
 
http://www.martinbalslev.blogspot.com
Emil Joergensen

Balslev skrev:

Er der nogle der kender til decideret enkeltstartsløb?
Både endags- og etapeløb?
Mener også der for nogle år siden var et World Tour løb som bare var en TTT, det kunne man indføre her, samt en TT.
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Basso_sig_zpsefeedbce.png

Navn: Emil Jørgensen
Alder 38 år
Land: Danmark
Bopæl: Viareggio, Toscana, Italy
Hold: Commerzbank - Opel
 
Balslev
Jep, men kunne godt tænke mig hvis nogen havde konkrete navne på disse løb - jeg har ikke lige umiddelbart kunne finde noget selv Smile
-CC Admin-
Daglig leder
Skype: MartinBalslev
 
http://www.martinbalslev.blogspot.com
Jason Milivic
TTT'en som Emil snakker om kan kun være Eindhoven Team Time Trial der blev kørt i 2005-2007.

Ellers kunne et løb som Duo Normand være en mulighed. Godt nok et lille løb, men alligevel. Det er en par-enkeltstart. Smile
i1210.photobucket.com/albums/cc409/PowderKruse/Jason-2_zpsa548685f.png


Resultater og andet halløj på min hjemmeside!: www.jason-milivic.sk/en
 
Balslev
Problemet med de løb er, at Eindhoven Team Time Trial jo, som navnet siger, er et holdløb og det er måske ikke lige så interessant for itt rytterne som et individuelt løb ville være.

Duo Normand er et løb hvor man kører 2 og 2 - hvilket måske heller ikke lige passer ind.
Tror generelt det er svært at finde disse itt løb Grin
-CC Admin-
Daglig leder
Skype: MartinBalslev
 
http://www.martinbalslev.blogspot.com
Tobias Boklund
Man kunne evt. lave et memorial løb, og så bare "stjæle" en enkeltstart fra et andet løb. Smile
i.imgur.com/EJKrNgH.png
Tobias Boklund
Danmark
Pensioneret Enkeltstartsrytter og Fighter
 
Spring til debat: