Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Løbsprogram s.17
|
|
Remy Lemaire |
Lagt på d. 17-11-2014 21:51
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 564 Tilmeldt: 27.09.13 |
og får vi løbs præsentationer ![]() |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 17-11-2014 22:00
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 602 Tilmeldt: 18.02.14 |
Remy Lemaire skrev: Hvad er det blevet til med Mark F? Vi har ingen reaktion set på hans beskeder. At jeg så synes at det måske er i overkanten at være så krævende når man er 22 år, er hvad det er, men Aart hvad har du kommentarer til problemstillingen? Jeg snakker med Mark internt, ikke fordi det er super hemmeligt, men det giver lidt mindre formalitet. Han er bestemt ikke tilfreds har jeg fornemmet, men jeg håber alligevel han vil blive på holdet. Jeg har ikke brudt hans kontrakt i følge mig, og det kan være vi skal have retten til at afgøre sagen? Men for lige, at svare lidt på spørgsmålet så arbejdes der i kulissen. og får vi løbs præsentationer ![]() Selvfølgelig, gerne inden TDU starter. Jeg er lidt bagud i sæsonpausen, da min kæreste synes, at CC er latterligt og burde komme i anden prioritet - så jeg har måtte arbejde lidt i det skjulte! Aart Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Enzo Wolf |
Lagt på d. 17-11-2014 22:45
|
![]() Senior OL RR (tidligere) ![]() Antal indlæg: 1268 Tilmeldt: 05.01.13 |
Aart van Leiden skrev:[/url] Selvfølgelig, gerne inden TDU starter. Jeg er lidt bagud i sæsonpausen, da min kæreste synes, at CC er latterligt og burde komme i anden prioritet - så jeg har måtte arbejde lidt i det skjulte! Aart Lad mig få hendes nummer, så skal hun få den store tur. Så klager / forstyrrer hun dig aldrig mere, når du er i gang med CC! ![]() First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari |
|
|
Enzo Wolf |
Lagt på d. 19-11-2014 23:12
|
![]() Senior OL RR (tidligere) ![]() Antal indlæg: 1268 Tilmeldt: 05.01.13 |
Jeg vil gerne stille mig til rådighed for Phillip i en GT, hvis det skulle blive til det. Jeg er ganske stabil på bakkerne omend min restitution er helt i bund. Hvis han har brug for noget hjælp der.
![]() First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 19-11-2014 23:58
|
Enzo Wolf skrev: Jeg vil gerne stille mig til rådighed for Phillip i en GT, hvis det skulle blive til det. Jeg er ganske stabil på bakkerne omend min restitution er helt i bund. Hvis han har brug for noget hjælp der. 21 løbsdage er lige i overkanten, at bytte rundt på. Men jeg er sikker på, at Philip værdsætter din tanke lige så meget som mig ![]() Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 18-12-2014 21:18
|
Remy Lemaire kører Post DK. Corentin Bertrand kører Dauphine. Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |