Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Løbstråd/Resultater (s.17)
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 21-11-2014 19:50
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 602 Tilmeldt: 18.02.14 |
Løbstråd/Resultater Sæson 17 Når vi lige om lidt tager hul på en ny sæson, skulle det forhåbentlig bringe en masse fantastiske resultater med sig. For at skabe sig et lille overblik af resultaterne for s.17, laver jeg her en lille, forhåbentlig stor, liste der vil blive opdateret løbende. Jeg skal nok love, at opdatere den i år!! Samtidig skal det her også være stedet hvor i kan lade jeres stemmer og tanker få afløb, uden at i skal frygte den nådesløse presse. Fortæl endelig hvad i synes om et resultat, hvilke tanker i har op til et løb, eller omkring taktik og samarbejde i forhold til jeres yndlingsløb. Hilsen Aart Klassementer 1 - Mathias Søe (Tour Down Under ![]() 1 - Laurent von Buchwald (KBC-Dagse de Panne-Koksijde ![]() 1 - Philip Grandjean (Critérium Dauphiné ![]() 4 - Enzo Wolf (KBC-Dagse de Panne-Koksijde ![]() 6 - Corentin Bertrand (Katalonien Rundt ![]() 8 - Mathias Søe (Tour Down Under ![]() 9 - Corentin Bertrand (Paris - Nice ![]() 10 - Corentin Bertrand (Giro d'Italia ![]() Endagsløb 1 - Enzo Wolf (Liege - Bastogne - Liege ![]() 2 - James Kille (Grand Prix la Marseillaise ![]() 2 - Enzo Wolf (De Brabantse Pijl ![]() 10 - Enzo Wolf (Paris - Roubaix ![]() Etaper 1 - Enzo Wolf (KBC-Dagse de Panne-Koksijde ![]() 1 - Philip Grandjean (Paris - Nice ![]() 1 - Philip Grandjean (Tour de France ![]() 2 - James Kille (Katalonien Rundt ![]() 2 - Philip Grandjean (Critérium Dauphiné ![]() 2 - James Kille (Tour de France ![]() 3 - Enzo Wolf (KBC-Dagse de Panne-Koksijde ![]() 3 - Remy Lemaire (Katalonien Rundt ![]() 3 - James Kille (Katalonien Rundt ![]() 3 - James Kille (Katalonien Rundt ![]() 3 - James Kille (Giro d'Italia ![]() 3 - Corentin Bertrand (Critérium Dauphine ![]() 3 - James Kille (Tour de France ![]() 1 - Corentin Bertrand (Tour de France ![]() 4 - James Kille (Paris - Nice ![]() 4 - James Kille (Giro d'Italia ![]() 4 - James Kille (Giro d'Italia ![]() 5 - James Kille (Giro d'Italia ![]() 6 - Philip Grandjean (Critérium Dauphiné ![]() 6 - James Kille (Tour de France ![]() 7 - Remy Lemaire (Tour Down Under ![]() 7 - Mathias Søe (Tour Down Under ![]() 7 - Corentin Bertrand (Paris - Nice ![]() 7 - James Kille (Tour de France ![]() 8 - Corentin Bertrand (Katalonien Rundt ![]() 8 - James Kille (Giro d'Italia ![]() 8 - Corentin Bertrand (Giro d'Italia ![]() 8 - Philip Grandjean (Critérium Dauphiné ![]() 9 - Mathias Søe (Tour Down Under ![]() 9 - Corentin Bertrand (Paris - Nice ![]() 9 - Enzo Wolf (Tirreno - Adriatico ![]() 10 - Corentin Bertrand (Giro d'Italia ![]() u23 1 - Fais van Rombuy (Sprinter Paradise - 4. Etape) 1 - Fais van Rombuy (Sprinter Paradise - Samlet) 1 - Laurent von Buchwald (u23 Paris - Roubaix) 1 - Mark Frederiksen (u23 Amstel Gold Race) 2 - Fais van Rombuy (Sprinter Paradise - 1. Etape) 2 - Rocky Uno (Sprinter Paradise - 2. Etape) 2 - Fais van Rombuy (u23 Gent - Wevelgem) 3 - Fais van Rombuy (Sprinter Paradise - 2. Etape) 3 - Francois von Buchwald (u23 Flandern Rundt) 3 - Francois von Buchwald (u23 Paris - Roubaix) Redigeret af Aart van Leiden d. 17-01-2015 20:07 Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Laurent von Buchwald |
Lagt på d. 23-11-2014 10:45
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 223 Tilmeldt: 29.08.14 |
Fornem køresel af holdet ved Grand Prix la Marseillaise og TDU. Tillykke til Mathias og James ![]() |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 23-11-2014 12:18
|
Laurent von Buchwald skrev: Fornem køresel af holdet ved Grand Prix la Marseillaise og TDU. Tillykke til Mathias og James ![]() Helt enig!! Sindsygt skarpt af begge to ![]() Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Philip Grandjean |
Lagt på d. 03-12-2014 17:23
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 430 Tilmeldt: 23.06.11 |
Øv mand! Det er næsten helt trist, at vente helt itl Critérium Dauphiné med at køre løb igen! Aart, har du ikke en ekstra plads i bilen i nogle af løbene? ![]() Navn: Philip Grandjean
Nationalitet: Fransk/Dansk Alder: 39 Hold: ANZ-DeLight Racing Rolle: Capitaine de route |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 03-12-2014 17:32
|
Philip Grandjean skrev: Øv mand! Det er næsten helt trist, at vente helt itl Critérium Dauphiné med at køre løb igen! Aart, har du ikke en ekstra plads i bilen i nogle af løbene? ![]() Jeg har faktisk i Katalonien Rundt som er mit næste løb. Corentin kunne godt bruge lidt støtte, og afhængig af hvad du skal efter din cykelkarriere kunne det da være en god smag på arbejdet som sportsdirektør ![]() Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Philip Grandjean |
Lagt på d. 03-12-2014 18:34
|
Lad mig komme med. Jeg kunne også godt tænke mig at komme med til Brostensløbene. Det er vist noget helt andet end hvad jeg er vant til. Og plus, så kan jeg se Enzo i aktion! ![]() Navn: Philip Grandjean
Nationalitet: Fransk/Dansk Alder: 39 Hold: ANZ-DeLight Racing Rolle: Capitaine de route |
|
|
Enzo Wolf |
Lagt på d. 03-12-2014 19:05
|
![]() Senior OL RR (tidligere) ![]() Antal indlæg: 1268 Tilmeldt: 05.01.13 |
Er du blevet Enzo fanboy no.1 Phillip? Bare fordi du er holdkammerat og GT kaptajn betyder det ikke, du får autografer før alle andre. Du må om bag i køen ligesom alle andre, ingen særbehandling! ![]() First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 03-12-2014 19:49
|
Philip Grandjean skrev: Lad mig komme med. Jeg kunne også godt tænke mig at komme med til Brostensløbene. Det er vist noget helt andet end hvad jeg er vant til. Og plus, så kan jeg se Enzo i aktion! ![]() I brostensløbene er bilen fyldt med italiensk kaffe og sød luft mellem Marco og Enzo! Hiv fat Marco og spørg om han mangler lidt god fransk croissant ![]() hvis du kan oversætte noget fransk under Paris - Roubaix kan jeg ikke forstille mig sædet ikke er dit ![]() Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Philip Grandjean |
Lagt på d. 03-12-2014 19:55
|
Haha, jeg snakker med ham! ![]() Navn: Philip Grandjean
|
|
Enzo Wolf |
Lagt på d. 13-12-2014 16:19
|
![]() Senior OL RR (tidligere) ![]() Antal indlæg: 1268 Tilmeldt: 05.01.13 |
Phillip er den værste sportsdirektør nogensinde! Ved I hvad han sagde til mig, da jeg spurgte om taktikken til FR og PR? "Du skal bare køre hurtigere end de andre Enzo". No shit Phillip ![]() ![]() Desværre blev det ikke helt som håbet med en 11.plads i FR og en 10. plads i PR. Må op på hesten igen, er trods alt kun 26 år, så har stadig noget uforløst potentiale ![]() ![]() First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win. Navn – Enzo Wolf | Kaldt – Postbuddet, Ferrarien, Ulven, The Tormentor Højde – 170 cm | Alder – 30 | Vægt - 52 kg | Bopæl – Bogotá, Colombia |Hold – APPC | Rytterstatus - Kaptajn / fri rytter Personlig Coach - Dr. Michele Ferrari |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 17-12-2014 11:30
|
jeg er ked af det med Giro del Trentino. Hvis i ikke har opdaget det, så kiksede jeg en lille smule i tilmeldingen og ICCU kunne af gode grunde ikke lade os starte. Der er til gengæld nu et par ryttere som har 6 løbsdage i banken og dem finder jeg i løbskalenderen senere i dag. Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Marco di Dario |
Lagt på d. 17-12-2014 17:31
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1959 Tilmeldt: 08.07.13 |
Enzo Wolf skrev: Phillip er den værste sportsdirektør nogensinde! Ved I hvad han sagde til mig, da jeg spurgte om taktikken til FR og PR? "Du skal bare køre hurtigere end de andre Enzo". No shit Phillip ![]() ![]() Desværre blev det ikke helt som håbet med en 11.plads i FR og en 10. plads i PR. Må op på hesten igen, er trods alt kun 26 år, så har stadig noget uforløst potentiale ![]() Det hjalp jo lidt af få Phillip ud af bilen! Tillykke med den gode præstation til dig og resten af gutterne.. Det tegner godt! Liege var VORES løb!! Sportsdirektør ![]() |
|
|
Philip Grandjean |
Lagt på d. 17-12-2014 21:06
|
Marco di Dario skrev: Enzo Wolf skrev: Phillip er den værste sportsdirektør nogensinde! Ved I hvad han sagde til mig, da jeg spurgte om taktikken til FR og PR? "Du skal bare køre hurtigere end de andre Enzo". No shit Phillip ![]() ![]() Desværre blev det ikke helt som håbet med en 11.plads i FR og en 10. plads i PR. Må op på hesten igen, er trods alt kun 26 år, så har stadig noget uforløst potentiale ![]() Det hjalp jo lidt af få Phillip ud af bilen! Tillykke med den gode præstation til dig og resten af gutterne.. Det tegner godt! Liege var VORES løb!! Ja jeg er vist bedre på cyklen end i bilen! ![]() Navn: Philip Grandjean
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 15-01-2015 10:30
|
Så er den Ajour igen ![]() Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Francois von Buchwald |
Lagt på d. 15-01-2015 12:56
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 675 Tilmeldt: 24.03.14 |
Det var Enzo og ikke James, der blev 2'er i Brabantse Pijl![]() Professionelle sejre: 52
Ungdomssejre: 2 Speciale: Brosten Største meritter: E3 Prijs Vlaanderen, Omloop Het Nieuwsblad, Dwars Door Vlaanderen, Gent-Wevelgem, Flandern Rundt, Paris-Roubaix |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 17-01-2015 20:08
|
Tillykke med etapesejren i Touren. Den gør mig personligt utrolig glad.
Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Marco di Dario |
Lagt på d. 18-01-2015 19:32
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1959 Tilmeldt: 08.07.13 |
Simpelthen fremragende at følge med hjemme fra Italien.. Forsæt forsæt drenge.
Sportsdirektør ![]() |
|
Spring til debat: |