Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
slette opslag?
|
|
Hans Ingham |
Lagt på d. 27-08-2015 21:21
|
Senior Member Antal indlæg: 250 Tilmeldt: 26.08.15 |
Kan man slette nogle opslag man har lavet hvis man fortryder?
Navn: HANS INGHAM
Alder: 30 år (sæson 28) Ryttertype: Sprinter På kontrakt hos: Team Peugeot ICCU = Sejre - 19 / Top 2 - 27 / Top 3 - 18 |
|
|
Mark DeLight |
Lagt på d. 27-08-2015 21:26
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 18694 Tilmeldt: 07.09.11 |
Nej det kan du ikke... Det er et rollespil og man må som udgangspunkt stå inde for de udtalelser man laver. Crewet kan dog slette et indlæg hvis der findes belæg for det. |
|
|
Hans Ingham |
Lagt på d. 27-08-2015 21:30
|
Mark DeLight skrev: Nej det kan du ikke... Det er et rollespil og man må som udgangspunkt stå inde for de udtalelser man laver. Crewet kan dog slette et indlæg hvis der findes belæg for det. det er ikke noget jeg har sagt som er fortrudt. det er i grafik tråden, hvor jeg skulle lægge billede op og det lykkes ikke. først efter nogle forsøg Navn: HANS INGHAM
Alder: 30 år (sæson 28) Ryttertype: Sprinter På kontrakt hos: Team Peugeot ICCU = Sejre - 19 / Top 2 - 27 / Top 3 - 18 |
|
|
Mark DeLight |
Lagt på d. 27-08-2015 21:35
|
Admin Rytter på Antal indlæg: 18694 Tilmeldt: 07.09.11 |
Hans Ingham skrev: Mark DeLight skrev: Nej det kan du ikke... Det er et rollespil og man må som udgangspunkt stå inde for de udtalelser man laver. Crewet kan dog slette et indlæg hvis der findes belæg for det. det er ikke noget jeg har sagt som er fortrudt. det er i grafik tråden, hvor jeg skulle lægge billede op og det lykkes ikke. først efter nogle forsøg Jeg har slettet de to indlæg.... Det kan selvfølgelig godt lade sig gøre... |
|
|
Hans Ingham |
Lagt på d. 27-08-2015 21:42
|
Mark DeLight skrev: Hans Ingham skrev: Mark DeLight skrev: Nej det kan du ikke... Det er et rollespil og man må som udgangspunkt stå inde for de udtalelser man laver. Crewet kan dog slette et indlæg hvis der findes belæg for det. det er ikke noget jeg har sagt som er fortrudt. det er i grafik tråden, hvor jeg skulle lægge billede op og det lykkes ikke. først efter nogle forsøg Jeg har slettet de to indlæg.... Det kan selvfølgelig godt lade sig gøre... Mange tak Mark. det er ikke noget man selv kan gøre? bare hvis det skulle ske en anden gang igen! Navn: HANS INGHAM
|
|
Marco di Dario |
Lagt på d. 27-08-2015 21:45
|
Fusioneer Antal indlæg: 1959 Tilmeldt: 08.07.13 |
Nej desværre, for så vil det som Mark siger jo ødelægge idéen vil hele rollespillet: Nemlig at man skal stå inde for det man siger. Men du kan altid skrive hvis du vil have slettet noget og jo har belæg for det.. og hvis du skriver noget i off cc tråde vil det jo altid kunne blive slettet af en fra crew/managers Sportsdirektør |
|
|
Hans Ingham |
Lagt på d. 27-08-2015 21:48
|
Marco di Dario skrev: Nej desværre, for så vil det som Mark siger jo ødelægge idéen vil hele rollespillet: Nemlig at man skal stå inde for det man siger. Men du kan altid skrive hvis du vil have slettet noget og jo har belæg for det.. og hvis du skriver noget i off cc tråde vil det jo altid kunne blive slettet af en fra crew/managers perfekt. den der er fejl i er den som står tilbage i af de opslag. nr 158 den viser ikke det rigtige billede i den ene af dem. den må gerne slettes, så smider jeg lige en rigtig op Navn: HANS INGHAM
|
Spring til debat: |