December 03 2024 18:22:16
Oversigt
Cycling Career hold
ICCU Ranglisten
Sæson 50 - Til og med:
Senior: Elfstedenronde
U23: U23 Liège

Top 5 ryttere
1328 p - Jakub Vavra
942 p - Johannes Mangobe
924 p - Eddy Drijens
761 p - Väinö Makela
731 p - Vladibro Kongstenski II

Top 5 Hold
4009 p - Team Faema
2883 p - Team Peugeot
2823 p - AB InBev - Bettini
2642 p - Qantas-DeLight
2410 p - Santander - Massi

Top 5 Nationer
2822 p - Italien
2814 p - Belgien
2091 p - Holland
1864 p - Storbritannien
1700 p - Frankrig

Top 5 Sejre
Jakub Vavra ( 20 )
Väinö Makela ( 17 )
Domagoj Kovacevic ( 10 )
Reodor Felgen ( 10 )
Vincent Vintesso ( 8 )

U23 - Top 5 Ryttere
120 p - Erik van Vrisslingen
92 p - Hugo Mather
90 p - Barella Baggio Belmonte
71 p - Sean Atkinson
70 p - Futte Godspeed

U23 - Top 5 Sejre
Erik van Vrisslingen ( 2 )
Barella Baggio Belmonte ( 1 )
Donny van de Knulle ( 1 )
Hugo Mather ( 0 )
Futte Godspeed ( 0 )

Hele ranglisten
Hele U23 ranglisten
Vindere gennem tiden
Ryttere gennem tiden
Log ind
Brugernavn

Kodeord



Er du endnu ikke registreret bruger?
Klik her for at oprette dig.

Har du glemt dit kodeord?
Bed om et nyt ved at klikke her.
ICCU Touren - Sæson 50
Fed skrift = resultater s.50
Alm. skrift = resultater s.49

Santos Tour Down Under
Vuelta a San Juan
Cadel Evans Road Race
Vuelta a Andalucia
UAE Tour
Omloop Het Nieuwsblad
Royal Bernard Drome
Kuurne-Bruxelles-Kuurne
Le Tour de Langkawi
Le Samyn
Trofeo Laigueglia
Strade Bianche
Paris - Nice
Tirreno - Adriatico
Ronde van Drenthe
Nokere Koerse
GP de Denain
Milano - Sanremo
Katalonien Rundt
OxyClean Brugge-De Panne
E3 Saxo Bank Classic
Gent-Wevelgem
Dwars Door Vlaanderen
Flandern Rundt
GP Miguel Indurain
Baskerlandet Rundt
Klasika Primavera
Paris - Roubaix
Brabantse Pijl
Amstel Gold Race
Tour of the Alps
La Flèche Wallone
Liège - Bastogne - Liège
Romandiet Rundt
Eschborn-Frankfurt
4 Jours de Dunkerque
Giro d'Italia
The Larry Miller
Tour of Turkey
Tro-Bro Léon
Elfstedenronde
Critérium du Dauphiné
Tour de Suisse
Mont Ventoux Challenge
Tour of Slovenia
Rund um Köln
Mercan'Tour Classic
Baloise Belgium Tour
Tour de France
Østrig Rundt
Tour of Norway
Slag om Norg
Grand Prix Cerami
Benelux Tour
PostNord Danmark Rundt
Clásica San Sebastián
OL ITT (S.53)
OL TTT (S.53)
OL RR (S.53)
Tour de Pologne
Schaal Sels Merksem
Bretagne Classic Ouest
EuroEyes Hamburg
Vuelta a España
CRO Race
Antwerp Port Epic
GP Cycliste de Québec
GP Cycliste de Montreal
Skoda-Tour de Luxembourg
Primus Classic
VM TTT
VM ITT
VM RR
Giro dell'Emilia
Sparkassen Münsterland
Tre Valli Varesine
Milano Torino
Tour of Taihu Lake
Gran Premio Piemonte
Il Lombardia
Paris - Tours
Chrono des Nations

U23 Milano-Sanremo
U23 Ronde van Vlaanderen
U23 Paris-Roubaix
U23 Liège-Bastogne-Liège
U23 Giro di Lombardia
U23 Benelux Tour
U23 Mini GT
U23 OL ITT (S.53)
U23 OL RR (S.53)
U23 VM ITT
U23 VM RR

Se alle resultaterne
Se alle løbsprofiler
Se kategorier/pointsystem
Replikboks
Du skal være logget ind for at skrive en replik.

Sean Atkinson
29-11-2024 18:23
Det ene af mit dobbeltsvar i den positive B-prøve må gerne slettes Shock

Jack Dawson
15-11-2024 19:58
Løbet er ikke lavet endnu så hvis han er hurtig tænker jeg godt han kan nå det.

Zion Holding
15-11-2024 18:12
GdL er vist ikke kørt endnu, men tør ikke love at det kan nåes. BT bør være muligt

Anders Ulrichsen
15-11-2024 16:51
Hvor langt er løbskørerne med U23? Junior spørger, da han er kommet til at udfylde stat s forkert, og gerne vil vide, om han kan nå med.

Pernille Jacobsen
11-11-2024 21:56
Yes, kom frisk. Det er skideskægt - med pernillegaranti!

Jens Uhle-Mann
11-11-2024 20:39
I love to be that guy... og ja, det er de - men det ville gå mere smidigt med en løbskører eller to mere! Grin

Salard
11-11-2024 19:44
Yes, de er på vej Smile

Luca Panini
11-11-2024 17:53
I hate to be that guy.. Men er U23 på trapperne? Smile

Steve Bruges
06-11-2024 17:57
Lige en hilsen fra Basingstoke - Pincheren er hjemme! (Er på toget sydpå fra London og holder i “min” hjemby) Grin Grin

Nicholas Soerensen
02-11-2024 18:50
En der vil slette første indlæg af mit dobbeltpost i 4.etape af tirreno? På forhånd tak

Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?

Alt er muligt i Cycling Career!

Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.

Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.

Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
 Udskriv debat
Følere fra managers (Regler!)
Blackdeath
Mange ryttere overtræder nogle regler måske uden at vide det og det skal vi lige have sat en stopper for Smile.

En manager for et konkurrerende hold må gerne tage kontakt til ryttere rundt omkring på holdene og sende dem en såkaldt "føler", hvor de forsøger at vise deres interesse.

Nogle managers og nogle ryttere har til tider misforstået hvad en føler er og har måske snakket lige lovlig meget om roller, hvilket er det typiske der bliver brudt.

Her er lidt om følere.


- En føler er udelukkende en overfladisk besked fra manager til rytter, som viser managerens interesse og intet andet.

- En føler må ikke indeholde noget konkret, som diskutteres i kontraktforhandlinger.

- Det er tilladt at sende en føler til en rytter på længere kontrakt uden at den pågældende rytters manager er informeret. Det samme gør sig naturligvis gældende for en rytter med udløb.

- Begynder en rytter at snakke om krav, så er det managerens pligt at stoppe det med det samme og omvendt hvis det er manageren der begynder, så er det rytterens pligt at stoppe det.



En føler er ganske enkelt en besked der har det formål at vise en managers interesse og så er det ellers ikke meningen at man skal skrive frem og tilbage derefter.
Redigeret af Blackdeath d. 08-05-2017 20:30
 
Marco di Dario

- Det er tilladt at sende en føler til en rytter på længere kontrakt uden at den pågældende rytters manager er informeret. Det samme gør sig naturligvis gældende for en rytter med udløb.
(Det anses som dårlig stil og brud på en uskreven regel, men det er ikke ulovligt).

Det er vist mange, mange år siden, at dette blev anset som en uskreven regel og dårlig stil. Det er det så absolut ikke længere.
Sportsdirektør

i68.tinypic.com/343kakl.png
 
Motsoko Mangobe
Jo det er dårlg stil - men en del af gamet åbenbart Sad
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Thomas Lemieux

Blackdeath skrev:

En føler er ganske enkelt en besked der har det formål at vise en managers interesse og så er det ellers ikke meningen at man skal skrive frem og tilbage derefter.


Så manager X må skrive til rytter Y
"Hej, jeg er interesseret i dig. Bare til din info. Smile "

Og hvordan skal rytter Y så agere?
Vi er vel alle enige om, det er uhøfligt at undlade at svare. Er det så at skrive
"Modtaget.", og så skriver man igen, når tid er, eller er det okay at spørge ind til f.eks. projektet, manageren har gang i eller hvad?
Sig Parvis Magna


i.gyazo.com/7d225812f7e7830be873c6ae47424608.png
 
Marco di Dario

Motsoko mangobe skrev:

Jo det er dårlg stil - men en del af gamet åbenbart Sad

Jeg ved ikke om jeg synes det er dårlig stil, når det er blev en almen praksis, som alle benytter sig af (formoder også du gør). Det er i hvert fald en vurderingssag, så synes det er lidt ærgerligt crew tager parti omkring det Wink Uskreven regel er det i hvert fald IKKE.

Da jeg var manager på Faema gjorde jeg ikke, for der var det netop en uskreven regel. Det ændrede sig dog da jeg vendte tilbage og lærte lektien, da jeg selv blev udsat for det.

Det er en del af gamet i dag..og sådan er det!
Sportsdirektør

i68.tinypic.com/343kakl.png
 
Blackdeath
Manageren må fortælle alt det han vil om hans hold, men intet om kontraktlige forhold.


Som rytter kan man svare tilbage at man er interesseret eller ej og hvis manageren ikke har skrevet ret meget kan man eksempeltvis spørge ind til hvad holdet satser på, står for og hvad de regner med at satse på i fremtiden eksempeltvis. Man kan snakke om alt andet end ens eventuelle rolle på holdet og noget som helst der har med kontraktlige ting at gøre.

En manager må jo eksempeltvis gerne skrive at holdet satser på Brosten, Bakker og Sprinten, men i fremtiden vil vi meget gerne bygge et etapeløbshold op og her vil jeg meget gerne knytte dig til holdet, da jeg har en tro på at du kan være med til at gøre os til en del af verdenseliten på den front i fremtiden.

Altså sælge sit hold uden at man snakker roller, konkrete løb osv.
 
Dario Colombo
Hvad nu hvis dette overskrides. Hvordan kan pågældende manager eller rytter blive straffet?


Dario Colombo
Schweiz

Pensioneret cykelrytter



Sejre - Top 3 - Top 10 - Total
27 - 77 - 231 - 335
 
Blackdeath

Dario Colombo skrev:

Hvad nu hvis dette overskrides. Hvordan kan pågældende manager eller rytter blive straffet?


Der strammes op på fronten, så der kommer en bøde.
 
Dario Colombo
Så håber jeg at det bliver i en klasse, så det kan få konsekvenser for holdets økonomi.

Men synes det er godt i har fået klargjort reglerne nu då ingen kan være i tvivl. Smile


Dario Colombo
Schweiz

Pensioneret cykelrytter



Sejre - Top 3 - Top 10 - Total
27 - 77 - 231 - 335
 
Marco di Dario

Blackdeath skrev:

Manageren må fortælle alt det han vil om hans hold, men intet om kontraktlige forhold.


Som rytter kan man svare tilbage at man er interesseret eller ej og hvis manageren ikke har skrevet ret meget kan man eksempeltvis spørge ind til hvad holdet satser på, står for og hvad de regner med at satse på i fremtiden eksempeltvis. Man kan snakke om alt andet end ens eventuelle rolle på holdet og noget som helst der har med kontraktlige ting at gøre.

En manager må jo eksempeltvis gerne skrive at holdet satser på Brosten, Bakker og Sprinten, men i fremtiden vil vi meget gerne bygge et etapeløbshold op og her vil jeg meget gerne knytte dig til holdet, da jeg har en tro på at du kan være med til at gøre os til en del af verdenseliten på den front i fremtiden.

Altså sælge sit hold uden at man snakker roller, konkrete løb osv.

Det lyder jo til at du bare skal bruge de rigtige ord. For du kan fortælle det samme på mange forskellige måder.

Eksempel 1 (NO-GO jf. disse regler)
Jeg vil gerne knytte dig til holdet, fordi du er dygtig. Du er stærk opad og jeg anser dig som en vores kaptajner inden for en overskuelig årrække. Vi er meget interesserede!

Eksempel 2 (til en etapeløbsrytter, 28 år) (GO jf. disse regler - for jeg må fortælle om holdet)
Jeg er meget interesseret i dig. Vi er et hold med mange dygtige sprintere, og så har et par yngre bjergryttere, enkeltstartsryttere og etapeløbsryttere. Det har resultateret i 0 etapeløb vundet de seneste to sæsoner. Det ærger os rigtig meget.

----------

Uden at nævne en ting om den nye ryttere i eksempel 2, ligger det vel mellem linjerne, at han skal være etapeløbskaptajn.

Det er en mærkelig måde at gøre tingene på. Disse regler gør bare at man skal skrive tingene på den rigtige måde med de rigtige ord.

Hvis i ikke vil have man må være konkret, hvorfor skal man i det hele taget have lov til at skrive inden Touren? Rytteren må ikke spørge til noget som helst alligevel.
Sportsdirektør

i68.tinypic.com/343kakl.png
 
Motsoko Mangobe

Marco di Dario skrev:

Motsoko mangobe skrev:

Jo det er dårlg stil - men en del af gamet åbenbart Sad

Jeg ved ikke om jeg synes det er dårlig stil, når det er blev en almen praksis, som alle benytter sig af (formoder også du gør). Det er i hvert fald en vurderingssag, så synes det er lidt ærgerligt crew tager parti omkring det Wink Uskreven regel er det i hvert fald IKKE.

Da jeg var manager på Faema gjorde jeg ikke, for der var det netop en uskreven regel. Det ændrede sig dog da jeg vendte tilbage og lærte lektien, da jeg selv blev udsat for det.

Det er en del af gamet i dag..og sådan er det!


Har aldrig gjort det - men pt er pengene nok heller ikke til vilde køb Smile
i.ibb.co/cTh9Q3Z/Daimler-hvid.png

MANAGER
 
Blackdeath

Marco di Dario skrev:

Blackdeath skrev:

Manageren må fortælle alt det han vil om hans hold, men intet om kontraktlige forhold.


Som rytter kan man svare tilbage at man er interesseret eller ej og hvis manageren ikke har skrevet ret meget kan man eksempeltvis spørge ind til hvad holdet satser på, står for og hvad de regner med at satse på i fremtiden eksempeltvis. Man kan snakke om alt andet end ens eventuelle rolle på holdet og noget som helst der har med kontraktlige ting at gøre.

En manager må jo eksempeltvis gerne skrive at holdet satser på Brosten, Bakker og Sprinten, men i fremtiden vil vi meget gerne bygge et etapeløbshold op og her vil jeg meget gerne knytte dig til holdet, da jeg har en tro på at du kan være med til at gøre os til en del af verdenseliten på den front i fremtiden.

Altså sælge sit hold uden at man snakker roller, konkrete løb osv.

Det lyder jo til at du bare skal bruge de rigtige ord. For du kan fortælle det samme på mange forskellige måder.

Eksempel 1 (NO-GO jf. disse regler)
Jeg vil gerne knytte dig til holdet, fordi du er dygtig. Du er stærk opad og jeg anser dig som en vores kaptajner inden for en overskuelig årrække. Vi er meget interesserede!

Eksempel 2 (til en etapeløbsrytter, 28 år) (GO jf. disse regler - for jeg må fortælle om holdet)
Jeg er meget interesseret i dig. Vi er et hold med mange dygtige sprintere, og så har et par yngre bjergryttere, enkeltstartsryttere og etapeløbsryttere. Det har resultateret i 0 etapeløb vundet de seneste to sæsoner. Det ærger os rigtig meget.

----------

Uden at nævne en ting om den nye ryttere i eksempel 2, ligger det vel mellem linjerne, at han skal være etapeløbskaptajn.

Det er en mærkelig måde at gøre tingene på. Disse regler gør bare at man skal skrive tingene på den rigtige måde med de rigtige ord.

Hvis i ikke vil have man må være konkret, hvorfor skal man i det hele taget have lov til at skrive inden Touren? Rytteren må ikke spørge til noget som helst alligevel.


Nu skal det ikke blive en længere diskussion det her, så jeg vil skrive det sidste her og så må du rette en diskussion via PB til os Smile.

Det er den sunde fornuft der er tale om. En føler er som tidligere beskrevet ikke noget der skal ligge op til den store samtale frem og tilbage. Det er en interesse besked intet andet.

Så det er heller ikke meningen at en rytter skal begynde og udspørge om ditten og datten.

Der er kun så og så meget en manager kan sige omkring sit hold og dets værdier. Hvis der er noget der er på grænsen i følge en selv, så må man indberette det og så må vi se på det og vurdere. Det har altid været muligt med en føler og vil altid være det. Grunden til at vi lige minder folk om det igen er fordi vi senest har haft lidt knas med det og så vil vi gerne lige genopfriske.

Det var egentlig ikke nogen åbning for en større diskussion omkring det, men en opfordring til at huske på reglerne og bruge den sunde fornuft, så vi ikke får de forkerte ting med i de følere der er fra managers og de svar rytteren giver.
 
William Jones
Jeg kan godt fornemme at denne tråd ikke var ment til diskussion omkring reglerne, dog vil jeg alligevel våge mig og spørge ind til dem af ren og skær nysgerrighed.

Hvordan kan det egentlig være, at der ikke må være forhandlinger før slutningen på TDF? Man gør det overalt IRL og UCI's egne regler fortæller da heller ingenting om, at man skal vente med at forhandle til efter TDF - det eneste krav de stiller er, at kontrakten først må skrives under og blive annonceret når transfervinduet åbner.

Så mit spørgsmål er, om der ligger nogen specifik argumentation til grund for dette, eller om det bare er noget, der er blevet vedtaget i tidernes morgen? Jeg ved ikke om det er en beslutning, der er blevet taget for at 'skåne' managerne, men måske det ville gavne spillet at kunne forhandle kontrakt lidt mere dynamisk (i hvert fald for rytteren)?
Navn: William Jones | Alder: 38 år | Resultater: Klik her!

Nationalitet: Irlænder | Ryttertype: Bakkerytter

Hold: Santander - Manning Racing | Kontrakt: Sidste sæson
 
Spring til debat: