Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
PCM kører ikke efter WIN 8.1 opdateringen
|
|
Patmac |
Lagt på d. 29-11-2013 19:19
|
Super Admin Antal indlæg: 3934 Tilmeldt: 22.05.11 |
Er der nogen der har samme problem som mig? Jeg får et vindue op hvor den kommer med en errorbesked. Jeg har forsøgt at genstarte pc'en og prøvet at køre som admin og kompabilitetsversion også. Any clues? CC-Crewboss siden 2009
Cycling Career Co-Founder ------------------------- |
|
|
Nikolaj Jensen |
Lagt på d. 29-11-2013 19:27
|
Fusioneer Antal indlæg: 1900 Tilmeldt: 23.06.11 |
Har hørt noget om, at den nyeste patch ikke fungerer med den nyeste opdatering til windows... Kan dog ikke huske hvor jeg hørte det, eller løsningen...
www.nikolaj-jensen.dk - Navn: Nikolaj Jensen - Født: 9. Juli (34 år) - Nationalitet: Danmark - Hold: Team Peugeot - Bopæl: Arco, Italien - Blog: Kampen mod toppen Udvalgte resultater: 2. samlet i Vuelta a España 3. samlet i Giro d'Italia 3. samlet i Tour de France Vinder af Giro del Trentino Vinder af Romandiet Rundt Verdensmester i holdtidskørsel med Team Peugeot |
|
|
Patmac |
Lagt på d. 29-11-2013 19:46
|
Ja jeg har lige fået det at vide på PCMfreaks.dk og Cyanide vil ikke gøre noget ved de ældre udgaver af spillet. Så vi skifter nok til PCM13 til s14 eller det må vi lige diskuttere med løbskørerne. Jeg er i hvert fald på nuværende tidspunk ikke i stand til at køre spillet så et eller andet skal der ske og det er vel sådan set også på tide. CC-Crewboss siden 2009
|
|
Simon Herra |
Lagt på d. 29-11-2013 19:53
|
Senior Member Antal indlæg: 362 Tilmeldt: 17.08.11 |
Jeg fandt en mulig løsning - Så hvis du ikke logger på PCMFreaks igen: http://pcmfreaks.dk/forum/viewthread.php?thread_id=6149&pid=161531#post_...ost_161531
|
|
|
Patmac |
Lagt på d. 29-11-2013 21:25
|
Ja den vil jeg lige prøve.
CC-Crewboss siden 2009
|
|
Patmac |
Lagt på d. 29-11-2013 21:36
|
Det virker faktisk nu efter installering af nogle filer. Perfekt, tak for det Herra. CC-Crewboss siden 2009
|
|
Kristian Loengaard |
Lagt på d. 29-11-2013 22:53
|
Fusioneer Antal indlæg: 1022 Tilmeldt: 24.06.11 |
Men en overførsel til pcm 13 vil ikke skade, der vil restitutions systemet virkelig komme til at gælde
Kristian Løngaard Danmark Pensioneret cykelrytter og tidligere sportsdirektør på COC Vinder af Tour de France S14 Vinder af Vuelta a Espana S9 og S11 Vinder af VM S12 |
|
|
Daniel Samfinata |
Lagt på d. 29-11-2013 23:04
|
Fusioneer Antal indlæg: 1326 Tilmeldt: 06.09.11 |
Kristian Loengaard skrev: Men en overførsel til pcm 13 vil ikke skade, der vil restitutions systemet virkelig komme til at gælde Kommentator for RaiCCSport
Navn - Daniél Labiño Ricardos Samfiñata Alder - 40 Nationalitet - Firenze, Toscana, Italien Bopæl - Lucca, Toscana, Italien Yndlingsløb - Giro d'Italia, Tour de France, Milan - San Remo, Le Fleche Wallonne, Liege - Bastonge - Liege Min blog: The Dream![center |
|
|
Eduardo Sanchez |
Lagt på d. 30-11-2013 13:40
|
Veteran Member Antal indlæg: 588 Tilmeldt: 23.06.11 |
Kristian Loengaard skrev: Men en overførsel til pcm 13 vil ikke skade, der vil restitutions systemet virkelig komme til at gælde Kan du forklare noget mere om det? Eduardo Sanchez
Basker Alder: Gammel! Bjerglegende ? |
|
|
Kristian Loengaard |
Lagt på d. 30-11-2013 15:59
|
Fusioneer Antal indlæg: 1022 Tilmeldt: 24.06.11 |
Det gør at man har mindre energi dagen efter, så man kan f.eks. ikke tage på togt 2 dage i træk
Kristian Løngaard Danmark Pensioneret cykelrytter og tidligere sportsdirektør på COC Vinder af Tour de France S14 Vinder af Vuelta a Espana S9 og S11 Vinder af VM S12 |
|
|
Mads Tippmann Madsen |
Lagt på d. 30-11-2013 17:34
|
Senior Member Antal indlæg: 446 Tilmeldt: 31.08.12 |
Kristian Loengaard skrev: Det gør at man har mindre energi dagen efter, så man kan f.eks. ikke tage på togt 2 dage i træk Så syntes jeg ikke der skal skifte til pcm13 Tidligere dansk fighter, nu er jeg dansk/belgisk statsborger. Ny sportsdirektør på Team Specialized-Coop |
|
|
James McAdams |
Lagt på d. 30-11-2013 21:14
|
Veteran Member Antal indlæg: 544 Tilmeldt: 23.06.11 |
Mads Madsen skrev: Kristian Loengaard skrev: Det gør at man har mindre energi dagen efter, så man kan f.eks. ikke tage på togt 2 dage i træk Så syntes jeg ikke der skal skifte til pcm13 ........................,,-~*~,, ......................./:.:.:.:.:.| ......................|;.;.;.;.;./ ......................|.;.;.;.;.| ............._,,,,,_.).;.;.;.;.| .........,,-":.:.:.:."~-,;.;.;.| ........(_,,,,---,,_:.:.);.;.;..",, ......,-":.:.:.:.:.""-,,/;.;.;.;.;.", .....(:.__,,,,,,,,,___);.;.;.;.;.;| ...../"":.:.:.:.:.:.:¯""\;.;.;.;.;.," ....\",__,,,,,,,,,,,__/;;;;;;;;;/\ .....\.::.:.:.:.:.:.:.;.);;;;;;;;;/:\ .......\,,,,,---~~~~;;;;;;;;,"::::\ .........."""~~--,,,,,,,,,,-"::::::::::\ ...................\::::::::::::::::::::::\ Ryttertype: Fighter
Hold: Santander Fødeland: Austalien Fødeby: Toowoomba Alder: 40 Credits til Nikolas Oviegnon „Winners never quit and quitters never win.“ |
|
|
Gianni Patmac |
Lagt på d. 02-12-2013 20:07
|
Senior RR VM Trikoter Junior RR VM Trikoter Antal indlæg: 413 Tilmeldt: 01.05.13 |
Haha ja det er rigtigt. Der er vist kommet endnu en forbedring der. Dejligt er det jo for nogle og surt for andre. Gianni Patmac Prof i s13 - Italiener - Puncheur - Kaptajn - Certipost-SkyTech Cycling Sejre i Monumenter - PRO-løb - Ardennerne - VM-RR Personligt Bedste ****4 x Verdensmester**** |
|
Spring til debat: |