Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Interne test
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 06-02-2014 16:44
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 725 Tilmeldt: 22.06.12 |
Sørgeligt, hvis det skal fylde så meget hos dig - jeg har heldigvis ikke hørt noget om nogen beskyldninger.
![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
Chris Boardman |
Lagt på d. 06-02-2014 17:51
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1380 Tilmeldt: 07.09.11 |
jeg vil offentliggøre resultaterne i aften så.
Manager for Ridley Pro Cycling fra og med s18 |
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 06-02-2014 21:16
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Peiter Jan Huntelaar skrev: Sørgeligt, hvis det skal fylde så meget hos dig - jeg har heldigvis ikke hørt noget om nogen beskyldninger. Det kan jeg forstå. Det har måske noget at gøre med, at du ikke har koden til min e-mail, min ven ![]() |
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 06-02-2014 23:06
|
Paul McCollan skrev: Peiter Jan Huntelaar skrev: Sørgeligt, hvis det skal fylde så meget hos dig - jeg har heldigvis ikke hørt noget om nogen beskyldninger. Det kan jeg forstå. Det har måske noget at gøre med, at du ikke har koden til min e-mail, min ven ![]() Fair nok, hvis det går dig på. Dit fokus skal jo helst være på cyklingen, så du kan leverer de resultater vi ved du kan. ![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 07-02-2014 11:03
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Ro på drenge!! Vi skal jo bare have det her til at fungere.. Om Chris offentligører testene er jeg fløjtende ligegald med.. Bare at vi ved at vi er rene! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 07-02-2014 15:40
|
Synes da også vi opnår et kompromis, der er ingen bad feelings mellem Paul og jeg. Hvis man ikke kan diskuterer ting, så er det et sgu' et ynkeligt venskab man har. ![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 07-02-2014 16:11
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Peiter Jan Huntelaar skrev: Synes da også vi opnår et kompromis, der er ingen bad feelings mellem Paul og jeg. Hvis man ikke kan diskuterer ting, så er det et sgu' et ynkeligt venskab man har. Var heller ikke så hårdt ment som det var sagt.. ![]() Og lad os så vinde nogle etaper her i Schweiz!!! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |