Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Tak for alt
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 18-03-2014 17:21
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Hello boys.. Sæsonen er næsten forbi, og det er ved at være tid til at sige farveller! Er ked af jeg forlader holdet, men skal lige have sagt det sidste farvel. De sidste tre år (og det ene år jeg havde engang) på Vodafone har været helt fantastisk. Jeg har nydt hvert løb, og jeg har nydt at køre sammen med jer alle sammen. Det er ærgerligt dette er forbi, og ønsker jer held og lykke. Om i forsætter på holdet eller også forlader dette engelske hold, som i denne sæson har været det klart bedste hold af alle.. Også held og lykke til Aart... håber du kommer på andre tanker, og forsætter det som Chris ellers havde skabt. Paul |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 18-03-2014 19:42
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 602 Tilmeldt: 18.02.14 |
Hvis de andre tanker du snakker om trækker folk som dig til, så fortrækker jeg mine egne tanker. Men tak for det, og lige over til dig og B&O. Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Steve Bruges |
Lagt på d. 19-03-2014 08:53
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 1521 Tilmeldt: 22.06.11 |
Tak for alt til TVV og Chris. Det var sgu den bedste tid i min karriere so far - men nu ser jeg fremad mod den sæson, som gerne skulle blive endnu en milepæl for mig og i særdeleshed for Team B&O. Men jeg glæder mig til at se min snart forhåndværende holdkammerater på landevejen til næste år - men i skal ikke forvente nogle gaver fra os af. Alle ryttere her på TVV er igen i år inviteret til London - jeg har booket samme sted som sidste år - og sørget for at de i år IKKE løber tør for drikkevarer! Chris har også lovet at kigge forbi, så vi kan sige farvel til ham og hylde ham! Steve Bruges - Pincheren fra Basingstoke - Englænder - Bosat i Bridport, England |
|
|
Peiter Jan Huntelaar |
Lagt på d. 19-03-2014 14:46
|
![]() Senior RR VM Trikoter ![]() Antal indlæg: 725 Tilmeldt: 22.06.12 |
Tak for to fantastiske sæsoner, hvor jeg har lært utrolig meget og er klar til at tage næste skridt. Tak til alle på holdet, verdenen ville vi skulle en anden vej. Selvfølgelig ses vi til Steves fest, hvor jeg vil genoptage mit forsøg på at drikke de to britter under bordet, selvom jeg fejlet miserabelt sidste år. ![]() Navn: Peiter Jan Huntelaar Nation: Holland Bopæl: Luxembourg, Luxembourg. Pensioneret rytter Sejre - Top 3 - Top 10 24 - 82 - 215 |
|
|
Ilario Allegro |
Lagt på d. 19-03-2014 15:22
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1269 Tilmeldt: 30.01.13 |
Tak for tre fantastiske sæsoner i Vodafone. Jeg har lært meget af de rutinerede og blitt kjent med nogle fantastiske drenge! Jeg vil så gerne sige tak så meget til Chris! Du har betydet meget for min udvikling og din store tro på mig har i alle år fået mig til at give det lille ekstra for at blive bedre! Det er trist at ikke kunne fortsette under dine vinge! Heldigvis har jeg fundet til den anden manager der alltid har havet tro på mig og det skal nok få mig til komme til toppen! Det bliver spennende at køre mod jer alle næste sæson, jeg ønsker alle held og lykke, så ses vi på landevejen! Nogle siger jeg har kvalifikationer til at lykkes, Jeg ved at jeg vil lykkes.
|
|
|
Paul McCollan |
Lagt på d. 19-03-2014 19:34
|
![]() Fusioneer ![]() Antal indlæg: 1662 Tilmeldt: 23.06.11 |
Aart van Leiden skrev: Hvis de andre tanker du snakker om trækker folk som dig til, så fortrækker jeg mine egne tanker. Men tak for det, og lige over til dig og B&O. Den er fin med dig. Til alle jer andre; det har været nogle fantastiske år.. Glad for at genforenes på B&O med en del af jer, men det bliver i det hele taget fedt bare at se jer i feltet igen! |
|
|
David Milivic |
Lagt på d. 19-03-2014 20:13
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 506 Tilmeldt: 04.11.12 |
Ærger mig virkelig over at skulle forlade sådant et klassehold, men ser fremad!
![]() Navn: David Milivic | Kaldt: Dampmaskinen Alder: 25 | Nationalitet: Englænder/Slovak Hold:ANZ | Udløb: s17 |
|
Spring til debat: |