Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Løbsprogram sæson 15 (Udkast)
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 02-04-2014 15:32
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 602 Tilmeldt: 18.02.14 |
Hey Drenge, Det har været et monster puslespil, men ikke desto mindre er det endelig lykkedes. Sig til hvis i er utilfreds, så kigger vi på det - det er jo kun et udkast. Jeg har ikke lige fået tjekket for Kontrakt klausuler kom jeg i tanke om, men nu er det lavet. Som regneark: klik her Santos Tour Down Under ![]() Kaptajn: Louis Starr Fri: Christian Helev luksus: Frederik Lundquist luksus: Andreas Nielsen Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Chris Madsen Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Tom Scott Grand Prix la Marseillaise ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Luca Diatello Fri: Andrea Vespa luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Andrej Astapenia Hjælper: Pete Crowell Omloop Het Nieuwsblad ![]() Kaptajn: Francois von Buchwald Fri: Mark Frederiksen Fri: Chris Madsen Fri: Pete Crowell Fri: Christian Helev Fri: Andrej Astapenia KBC-Daagse De Panne-Koksijde ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich luksus: Francois von Buchwald luksus: Andreas Nielsen Hjælper: Andrej Astapenia Hjælper: Chris Madsen Hjælper: Mark Frederiksen Paris-Nice ![]() Kaptajn: Louis Starr Fri: Gando Gbana Fri: Alex de Bruin luksus: Frederik Lundquist Hjælper: Christian Helev Hjælper: Pete Crowell Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Frederik Kjærgaard Milan San-Remo ![]() Kaptajn: Louis Starr Fri: Christian Helev Hjælper: Andrea Vespa Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Tom Scott Hjælper: Andrej Astapenia Dwars door Vlanderen ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich luksus: Francois von Buchwald luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Christian Helev Hjælper: Chris Madsen Hjælper: Tom Scott Katalonien Rundt ![]() Kaptajn: Alex de Bruin Fri: Andreas Nielsen Fri: Pete Crowell Fri: Peter Orlanthi luksus: Luca Diatello Hjælper: Andrej Astapenia E3 Prijs Vlaanderen ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich luksus: Francois von Buchwald luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Frederik Kjærgaard Hjælper: Chris Madsen Hjælper: Tom Scott Gent-Wevelgem ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich luksus: Francois von Buchwald luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Christian Helev Hjælper: Pete Crowell Hjælper: Andrej Astapenia Flandern Rundt ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich luksus: Francois von Buchwald luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Christian Helev Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Luca Diatello Baskerlandet Rundt ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Alex de Bruin luksus: Pete Crowell luksus: Chris Madsen luksus: Frederik Kjærgaard Hjælper: Christian Helev Hjælper: Luca Diatello Paris-Roubaix ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich luksus: Francois von Buchwald luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Andreas Nielsen Hjælper: Tom Scott Hjælper: Peter Orlanthi Giro del Trentino ![]() Kaptajn: Gando Gbana Fri: Frederik Lundquist luksus: Peter Orlanthi Hjælper: Luca Diatello Hjælper: Andreas Nielsen Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Tom Scott Amstel Gold Race ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Alex de Bruin Fri: Pete Crowell Fri: Chris Madsen Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Francois von Buchwald La Fleche Wallonne ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Alex de Bruin Fri: Andrea Vespa luksus: Pete Crowell luksus: Chris Madsen Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Andrej Astapenia Liege-Bastogne-Liege ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Alex de Bruin Fri: Pete Crowell Fri: Chris Madsen Fri: Christian Helev luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Andrej Astapenia Giro d'Italia ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich Fri: Andrea Vespa luksus: Michael O'Conner Hjælper: Luca Diatello Hjælper: Pete Crowell Hjælper: Chris Madsen Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Tom Scott Romandiet Rundt ![]() Kaptajn: Gando Gbana Fri: Pieter Gilbert Fri: Andreas Nielsen luksus: Alex de Bruin Hjælper: Christian Helev Hjælper: Peter Orlanthi Hjælper: Frederik Kjærgaard Hjælper: Andrej Astapenia Criterium Dauphine ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich Kaptajn: Gando Gbana Fri: Pieter Gilbert Fri: Andrej Astapenia Hjælper: Peter Orlanthi Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Frederik Kjærgaard Hjælper: Tom Scott Chrono des Nations ![]() Fri: Gando Gbana Fri: Pete Crowell Fri: Peter Orlanthi Fri: Frederik Kjærgaard Fri: Chris Madsen Tour de France ![]() Kaptajn: Louis Starr Fri: Gando Gbana Fri: Pieter Gilbert Fri: Christian Helev luksus: Frederik Lundquist Hjælper: Andrea Vespa Hjælper: Peter Orlanthi Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Frederik Kjærgaard Østrig Rundt ![]() Kaptajn: Alex de Bruin Fri: Andreas Nielsen luksus: Luca Diatello Hjælper: Pete Crowell Hjælper: Chris Madsen Hjælper: Tom Scott Hjælper: Andrej Astapenia Clasica San Sebastian ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Pete Crowell luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Tom Scott Hjælper: Andrej Astapenia Danmark Rundt ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich Fri: Christian Helev Fri: Frederik Kjærgaard luksus: Andreas Nielsen Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Mark Frederiksen Rund um die Finanzplats ![]() Kaptajn: Louis Starr Fri: Peter Orlanthi Hjælper: Christian Helev Hjælper: Andreas Nielsen Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Tom Scott Eneco Tour ![]() ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich Kaptajn: Gando Gbana Fri: Francois von Buchwald luksus: Michael O'Conner Hjælper: Pete Crowell Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Andrej Astapenia Trofeo Laigueglia ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Alex de Bruin Fri: Pete Crowell Fri: Luca Diatello Fri: Peter Orlanthi Hjælper: Mark Frederiksen Vattenfall Cyclassic ![]() Kaptajn: Louis Starr luksus: Frederik Lundquist luksus: Andreas Nielsen Hjælper: Christian Helev Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Tom Scott Schweiz Rundt ![]() Kaptajn: Gando Gbana luksus: Alex de Bruin luksus: Luca Diatello Hjælper: Peter Orlanthi Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Andrej Astapenia Vuelta a Espana ![]() Kaptajn: Louis Starr Fri: Peter Orlanthi Fri: Frederik Kjærgaard Fri: Chris Madsen luksus: Frederik Lundquist Hjælper: Christian Helev Hjælper: Luca Diatello Hjælper: Tom Scott Hjælper: Andrej Astapenia Vuelta a Burgos ![]() Kaptajn: Andrea Vespa Fri: Alex de Bruin Fri: Pete Crowell Fri: Andreas Nielsen Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Mark Frederiksen Paris-Tours ![]() Kaptajn: Louis Starr luksus: Frederik Lundquist Hjælper: Peter Orlanthi Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Frederik Kjærgaard Hjælper: Tom Scott Hjælper: Mark Frederiksen Lombardiet Rundt ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Gando Gbana Fri: Andrea Vespa Fri: Alex de Bruin Fri: Luca Diatello Hjælper: Peter Orlanthi Hjælper: Francois von Buchwald Redigeret af Aart van Leiden d. 02-04-2014 16:37 Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Peter Orlanthi |
Lagt på d. 02-04-2014 16:56
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 352 Tilmeldt: 06.08.13 |
Det ser meget fornemt ud for mit vedkommende. Så vidt jeg ved, er jeg utrættelig som 23-årig. Så hvis du har brug for mig til at hjælpe i flere løb, skal du bare sige til. Team Peugeot
Vinder af TdF etape 2+13 (s.23) Vinder af Giro d'Italia (s.23) Vinder af Giro d'Italia etape 11+13 (s.23) Podieplads (andenplads) i Giro d'Italia (s.22) Vinder af Giro d'Italia etape 16 (s.22) Vinder af Giro d'Italia etape 12 (s.22) Vinder af TdF etape 19 (s.21) Vinder af Giro d'Italia etape 14 (s.21) Vinder af TdF etape 18 (s.20) Vinder af ungdomskonkurrencen i Critérium Dauphiné (s.17) Vinder af ungdomskonkurrencen i Tour de Beijing (s.17) Vinder af Vuelta a Espana etape 12 (s.17) Vinder af ungdomskonkurrencen i Katalonien Rundt (s.15) s. 13 Santander-Manning, s. 14 B&O Hummel s. 15+16 Team Vodafone Etapeløbsrytter 30 år |
|
|
Andreas Nielsen |
Lagt på d. 02-04-2014 17:41
|
![]() Junior Member ![]() Antal indlæg: 37 Tilmeldt: 10.10.13 |
Jeg er lidt ærgerlig over ikke, at være med i en Grand Tour, men dog synes jeg stadig, at det er et godt program ![]() ![]() Andreas Nielsen Commerzbank-Opel |
|
|
Michael O Connor |
Lagt på d. 02-04-2014 17:58
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 661 Tilmeldt: 21.09.13 |
Må sige, at jeg havde håbet på en fri-rolle, i et løb om ikke andet..
Michael O´Connor - Det Irske Problembarn Navn: Michael O Connor Ryttertype: Sprinter Nationalitet: Irer Alder: 25 Hold: Team Vodafone-Virgin If you don't succeed, redefine succes |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 02-04-2014 18:07
|
Andreas Nielsen skrev: Jeg er lidt ærgerlig over ikke, at være med i en Grand Tour, men dog synes jeg stadig, at det er et godt program ![]() Jeg husker det lige Det er noteret Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Luca Diatello |
Lagt på d. 03-04-2014 07:52
|
![]() Newbie ![]() Antal indlæg: 5 Tilmeldt: 19.03.14 |
I min kontrakt har jeg en klausul der hedder mindst to kaptajn roller hvor jeg bla. Er blevet lovet Lombardiet rundt og Giro del trentino... Men ellers er det et fantastisk godt program for min side... Lækkert at se at du sætter så meget tid i det! ![]() ![]() - Navn: Luca Diatello - Alder: 21 År - Nationalitet: Italien - Bopæl: Toscana, Italien - Hold: Team Vodafone-Virgin - Rolle: Hjælpe-/Fri rytter - Ryttertype: Bjergrytter/Klatrer |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 03-04-2014 08:35
|
Luca Diatello skrev: I min kontrakt har jeg en klausul der hedder mindst to kaptajn roller hvor jeg bla. Er blevet lovet Lombardiet rundt og Giro del trentino... Men ellers er det et fantastisk godt program for min side... Lækkert at se at du sætter så meget tid i det! ![]() Ja jeg glemte lige at tjekke for det - jeg retter op i den næste Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
Spring til debat: |